Protože to schvalovacím procesem na ŘSD ještě neprošlo a soutěž byla vypsána na základě konceptu Shodou okolností bylo zrovna dnes na programu projednání připomínek objektů DZ této stavby, takže do soutěže bude dodatečně vložena správná opravená dokumentace.Martin_L píše:Když už tu probíráme značení nájezdu na silnici pro motorová vozidla, tak mě zaujalo řešení v MÚK Lešná stavby I/35 Lešná - Palačov. Pominu to, že jsou v dokumentaci datované 09/2021 použity pět let zrušené IS 1 s modrým symbolem dálnice, ale jak se řidič z vyznačených sestav značek dozví, že hned za křižovatkou začíná SMV zpoplatněná mýtem i dálniční známkou? Než se to postaví, bude určitě dost času to opravit, ale jak může něco takového vůbec projít všemi schvalovacími procesy, aniž by to někomu vadilo, když už je to projektantovi jedno, tomu nerozumím.
Pravdou je, že bližší pravidla pro značení čárkovaných čísel silnic chybí. V praxi se nejčastěji používá to, cos popsal, tj. čárkované číslo, které lze přiřadit k vyznačenému cíli na značce, pokud taková silnice relativně blízko navazuje.Ono je otázkou, co je to "vzdálené odbočení". ... Někde se do tohoto prvku zamilovali a cpou ho všude, jinde ho nemají rádi a nepoužívají ho nikde. Bylo by dobré vytvořit nějaká obecná sjednocující pravidla. A také by bylo dobré doplnit TP 100 o seznam cílů na silnicích II. třídy.
S tím seznam cílů pro silnice II. třídy už je to horší. Z mapy v TP100 lze odvodit, že hlavními orientačními cíli pro II. třídy by měly být cíle na mapě vyznačené. Ale mapa těch cílů neobsahuje dost, viz debata k II/474 a cílům jako Hnojník atp.