Ano chápu, já reagoval na D35, že jsi ji uvedl do pozdních dálnic, na rozdíl "od páteře", jen tvrdím, že D35 je páteř č.2 hned po D0 či možná D11.jeni013 píše:Arame96, nechápej mě tak, že bych si D43 nepřál - pouze je to realistický pohled z roku 2019. Zde se dá podívat jak moc jsme se posunuli za téměř 10 let!!! A není to optimistické čtení...
Je to smutné, já vím. Také když jsem někdy prolízal fórum dozadu, tak se tam hodně lidí shodlo, že se má I/43 mezi Českou a Lipůvkou udělat jako 2+2 bez ohledu na dálnici, protože intenzity i po dostavbě dálnice budou vysoké. Navrhoval jsem to tu asi před půl rokem/rokem a bylo mi to rozmluveno
Pevně věřím, že tahle územní studie už nové ZUR podrží i u soudu, pokud ne a bude shledáno soudem, že je zaujatá, tak patří celý kraj vyházet z okna včetně těch zpracovatelů. Ale snad ne. Další důležitá a velmi těžká věc, je přesvědčit kraj a hlavně ŘSD, že jsou potřebné i jiné úseky D43, hlavně ty mezi Boskovicemi a Kuřimí, právě kvůli strašné I/43. Příprava tomu rozhodně neodpovídá a některé plánované úpravy mezi Krhovem a Voděrady také nenaznačují dřívější realizaci toho úseku, na kterém příprava běží (Bořitov-Svitávka), což je naprosto zdrcující
Přesně tak, dle mě jako ekonomicky příznačný kompromis by byla kategorie R21,5/110 čili 4-pruh bez odstavných se zálivy. Pokud je však velká část již realizovaných stavebních objektů dostatečná pro poctivou dálnici, nevidím jediný důvod ji nepostavit i s odstavným, byť by to stálo o cca 0,5 miliardy více. Jsem také toho názoru, že po dostavbě D35 a D11 tu budou intenzity takové, že by 3-pruh nemusel stačit. O 2-pruhu nemůže být ani řeč, a to naštěstí už potvrdila i CK MD. Ale je to trochu OT.Mike píše:jestli
jestli se postaví D35 po Svitavy, tak se najednou začnou všichni divit, jak je I/43 zatížená
pak jim ty návrhy 2+1, střídavý, půlprofil atp. spadnou jak domeček z karet
akorát to odnese zase jen daňový poplatník....