Stránka 3 z 3

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 27.2.2023 20:42:21
od mravenecnik
Tak prý začal výkup pozemků pro obchvat Okříšek:

https://trebicsky.denik.cz/zpravy_regio ... 30227.html

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 14.3.2023 11:03:27
od martas
Vydáno ÚR na obchvat Moravských Budějovic: https://www.kr-vysocina.cz/assets/File. ... ty=4119147

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 14.3.2023 11:08:52
od dvs
Tak mi to tak připadá, že se po desítkách let možná v příštím desetiletí dočkáme silničního spojení z Jihlavy do Znojma , která povede mimo obce, ale půjde zajížďkou přes Třebíč ...

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 18.3.2023 16:45:38
od Aram96
Ano, přesně tak. ŘSD Jihlava by se mělo fakt už zastydět. Vybrala se varianta s I/38, neděje se nic, tak jim vedle toho kraj staví tu druhou variantu. :)

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 18.3.2023 16:56:22
od Paul1
Jet do Znojma z Jihlavy přes Třebíč nebude dávat moc smysl. Od Třebíče bude vesnic pořád hodně.

Otázkou je, jestli za nevýstavbou na I/38 může přímo jen ŘSD Jihlava nebo to není prioritou na vyšších místech???

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 18.3.2023 21:17:57
od mravenecnik
No pozor - po hromadné výstavbě obchvatů mezi JI a TR (Brtnice, Zašovice, Okříšky) + samotné Třebíče kvůli dostavbě EDU5, dokončení právě stavěného JZ obchvatu Jihlavy a zmíněných Jaroměřic a MB by na trase skutečně zbyla jen Nová Brtnice, Červená hospoda, Střítež a 70ka u Štepánovic. Tím spíš, že kamiony zůstanou na přímější I/38...

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 20.3.2023 0:20:33
od Aram96
Paul1 píše: 18.3.2023 16:56:22 Jet do Znojma z Jihlavy přes Třebíč nebude dávat moc smysl. Od Třebíče bude vesnic pořád hodně.

Otázkou je, jestli za nevýstavbou na I/38 může přímo jen ŘSD Jihlava nebo to není prioritou na vyšších místech???
Řekl bych, že oboje. Ovšem bez politického tlaku kraje nebo tlaku/iniciativy samotného ŘSD, se nahoře nikdy nic neschvalovalo. Místo toho přišli s kruháčem uprostřed 4-pruhu na křížení s D1. :zvraci: (pardon za lehčí OT)

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 8.12.2023 11:12:23
od martas
Obchvat Jinošova na II/399 nepodléhá dalšímu posuzování EIA: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 11.12.2023 0:25:09
od Aram96
Paráda. Poměrně velká závada ten Jinošov. Přitom obchvat bude za pár kaček.
Žádný kruháč, jen dvě stykovky a jedna průsečná. Docela koukám, že křižovatka s 392 není OK. :ok: Jen tu kategorii S 7,5 úplně nechápu. Nestaví se přeložky dvojek vždy v S 9,5 ? Kór když po nich jezdí nemálo kamionů.
Ještě by mohli rozšířit 399 před dálnicí v tom lese, tam je to o zrcátka s něčím větším. Tam by i S 7,5 byla výhrou. Vykáceno už je. :)

Snad se dočkáme i obchvatu Náměště. Nechápu, proč to nezafinancuje stát, všude jinde se přivaděče běžně staví a neplatí to zdaleka jen samotné kraje.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 11.12.2023 11:22:53
od _jan91
Byť bych byl za S9,5 taky radši, tak S7,5 zde bude určitě stačit. Ten provoz zde není zas tak velký - je to jen spojka pro Náměšťsko a doplňují ji přivaděče od Třebíče a samotná I/23. U Náměště jsou problematické ty serpentiny a ty úplně asi řešení nemají. Na II/128 u Salačové Lhoty a Lukavce na západě kraje jsou nové přeložky taky v 7,5 a když je to novostavba s normovými parametry výškového a směrového řešení, tak i ta 7,5 je relativně na luxusní svezení. Každopádně zaplaťpánbůh za řešení bez kruháče (II/392 je charakterem spíš trojka). Pokud vím, tak se řeší celý tah od D1 po Náměšť etapizovaně a jako první přijde na řadu obchvat. Potom rozšíření směrem k D1 a narovnání pravoúhlých zatáček k Náměšti.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 11.12.2023 15:34:30
od Aram96
Stačit bude. Jen mě to překvapilo, toť vše.
Bude to tedy teď už tak, že dvojky budou v S 7,5 a jedničky v S 9,5, jak už často vídáme ? Pokud to nepůjde ruku v ruce s mírným zúžením samotných pruhů, tak se kýžený efekt optického zpomalení stejně nedostaví a tu změnu bych neviděl úplně jako pozitivum. Kór v zimě a kór na Vysočině.

Jinak ta studie, která tohle vše řeší, dokonce uvažuje o velké přeložce kolem celé Náměště už od křižovatky 23 s 399 na Vícenici. To by byla fakt paráda a myslím, že tím by byla vyřešena prakticky celá 23 až do Rosic, na obchvaty Popovic, Kralic atd. bych se pak určitě vykašlal (tedy pokud by se nedělala velká jednička z celé 23). Ale tento obchvat bude samozřejmě úplně jiná cenovka než Jinošov, řádově. Bez nějakého hodně velkého mostu to nepůjde. Ale tu studii a trasování jsem neviděl, jen o tom někde četl.

Každopádně díky za info, že je opravdu v plánu i rozšíření k D1, to jsem nevěděl. Běží reálně už příprava, nevíš ?

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 11.12.2023 19:50:06
od _jan91
Tuším, že na to byla studie celého tahu Náměšť - D1 - tak se i jmenuje akce v rozpočtu Kraje Vysočina, ale v závorce je uvedeno Jinošov obchvat.