D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
chválihodné, stejně jako na ostatních D u Prahy, jen věčná škoda-chyba, že ten okruh je jen 2+2
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Však on se pak bude stavět nějaký vzdálenější od Prahy pro dálkový tranzit. Každopádně jsem řád, že se příprava rozjela už nyní, chtělo by to tak za 10-15 let stavět.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Srandisto !
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Je možné, že by byla ekonomicky výhodná demolice takového mostu? To bude hodně podobné jako na D5 v Berouně.
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3174963 ... tch=-0.066
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3174963 ... tch=-0.066
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Myslím, že tohle je proti mostu u Berouna mosteček. A přijde mi, že při rozšíření "doprostřed" podobně jako při modernizaci D1 na mostu Vysočina, se tam už 3 pruhy bez odstavného vedle sebe vlezou.
Každopádně by to případně šlo řešit výstavbou nových mostů pouze pro rampy MÚK, přídatné pruhy posunout blíže k Praze a ty původní využít pro 3.průběžný. Ale jelikož touto MÚK má ten 6-pruh končit, lze krajní průběžné využít pro přídatné. Podle situačky to tak vlevo být má a vpravo je to variantně buď takhle nebo honosněji/bezpečněji - tj. klasický odbočovací pruh a poté teprve 3.levý průběžný končí. V tomto případě by to asi bez nového mostu už nešlo.
Každopádně by to případně šlo řešit výstavbou nových mostů pouze pro rampy MÚK, přídatné pruhy posunout blíže k Praze a ty původní využít pro 3.průběžný. Ale jelikož touto MÚK má ten 6-pruh končit, lze krajní průběžné využít pro přídatné. Podle situačky to tak vlevo být má a vpravo je to variantně buď takhle nebo honosněji/bezpečněji - tj. klasický odbočovací pruh a poté teprve 3.levý průběžný končí. V tomto případě by to asi bez nového mostu už nešlo.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Je fakt, že se o rozšíření mluví hezkých pár pátků. Tak snad to opravdu příští rok proběhne. Střídavý třípruh je zatím /2025/ dost daleko...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
No, tvl, ten prechod, to je sila, nad tim musel nekdo hodne dlouho premyslet...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Lepší přechody a oddělený chodník než stav jaký je dnes.
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3738156 ... itch=0.314
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3768425 ... itch=0.277
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3738156 ... itch=0.314
https://mapy.cz/turisticka?x=14.3768425 ... itch=0.277
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Ja ten stav znam celkem dobre. To, co je tam dnes je mimo paragrafy. To co tam planuji je mozna v jejich ramci, ale v realu to nebude o moc lepsi. Dat prechod za zatacku k najezdu ze spojky dvou dalnic na vlastni dalnici... je jen otazkou casu kdy se tam na kapote sveze prvni chodec (s nejvetsi pravdepodobnosti na ceste do prace za ranniho sera, nikdo jiny tam v podstate nechodi).
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Rozhodně na to budou řidiči připraveni, ne jak teď, kdy most má sice díry ve svodidlech, ale značky nic, cesta podél silnice nic.
A to se dá očekávat zvýšený pohyb chodců nebo cyklistů - zaměstnanců mezi sklady a přilehlými obcemi, zvlášť v době začátků a konců směn.
A to se dá očekávat zvýšený pohyb chodců nebo cyklistů - zaměstnanců mezi sklady a přilehlými obcemi, zvlášť v době začátků a konců směn.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Zamestnanci v 95 procentech pripadu jezdi auty/autobusy, tam se nezmeni nic. A o te pripravenosti mam sve pochybnosti.
Kdyz jsem videl jak vyresili krizeni 240 x 608, tak jsem je chvalil (byt tam prechody jsou taky, ale jen na mene zatizenych a prehlednejsich vetvich), ale za tohle fakt ne. Pritom je tam prostor udelat to bezkolizne. Ano stalo by to vic, ale stalo by to za to.
Kdyz jsem videl jak vyresili krizeni 240 x 608, tak jsem je chvalil (byt tam prechody jsou taky, ale jen na mene zatizenych a prehlednejsich vetvich), ale za tohle fakt ne. Pritom je tam prostor udelat to bezkolizne. Ano stalo by to vic, ale stalo by to za to.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Jinými slovy : Musíme šetřit, ať to stojí co to stojí...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Náhodou na mě vyskočila vizualizace. Konečně vidím, pořádnou vizualizaci i přilehlé MÚK D8xD0 - křižovatku dvou 6-pruhů a hlavně 2-pruhová připojování/odpojování. Jsem zvědavý, kolik vizualizací na ni ještě vznikne, než se bude stavět.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Vsechny...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
No kdo vymyslel tu tramvaj... a to je cyklostezka to vedle? Nic proti ní jako takové, ale trochu to připomíná P&R na Zličíně... Vybrat si pro přemostění dálnice rovnou složitou MÚK...
A je vůbec možné tram realizovat bez předchozí přestavby múk?
A je vůbec možné tram realizovat bez předchozí přestavby múk?
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
A k tomu je třeba dodat, že ne všechny obce na trase se stavbou tram souhlasí...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Obce na trase čehokoliv mívají tendence nesouhlasit s čímkoliv. Ať už jde o dálnice, silnice nebo železnici. To není moc berná mince.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Co se týče dálničních odpočívek, tak to docela "berná mince" bohužel je...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
já tam vidím nevyřčené a to, že ta tram z Ďáblic, musí někde překlenout D0 519
abychom náhodou nezjistili, že u Zdib jsou koleje a na okruh " se zapomnělo"
zas tak moc bych se tomu v podání toho, co dnes magistrát reprezentuje, nedivil....
abychom náhodou nezjistili, že u Zdib jsou koleje a na okruh " se zapomnělo"
zas tak moc bych se tomu v podání toho, co dnes magistrát reprezentuje, nedivil....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Studie trati je zpracována, a to nikoliv pro magistrát, ale pro KSÚS SČK. Křížení s 519 je tam zaneseno. Zpracovatel Dipro.
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Díky ElWape za potěšující zprávu. Mikovi se ale nedivím, neb od klaunů lze čekat vše...
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
jako poučený optimista k tomu uvádím, že studie ještě není podklad pro vydání SP
a jedna křižovatka u Zbraslavi nás navždy poučila, že ani to, co je v SP ještě nemusí být realizováno
a jedna křižovatka u Zbraslavi nás navždy poučila, že ani to, co je v SP ještě nemusí být realizováno
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Ani se jim nedivím, že s touto tratí obce nesouhlasí. Přinese jim vynucený přestup z autobusu na tramvaj, čili zdržení. Přímou obsluhu zajistí jen pro Horní Chabry, další sídla trať jen lízne. U průmyslové zóny u D8, kam by snad se mohlo dojíždět, nebude mít ani jednu zastávku.