D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály

Praha – Ústí nad Labem – Německo
Odpovědět
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od vaclav »

chválihodné, stejně jako na ostatních D u Prahy, jen věčná škoda-chyba, že ten okruh je jen 2+2
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Aram96 »

Však on se pak bude stavět nějaký vzdálenější od Prahy pro dálkový tranzit. :) Každopádně jsem řád, že se příprava rozjela už nyní, chtělo by to tak za 10-15 let stavět. :lol:
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

Srandisto ! :D
Jirka95
Příspěvky: 290
Registrován: 27.8.2014 12:39:31

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Jirka95 »

Je možné, že by byla ekonomicky výhodná demolice takového mostu? To bude hodně podobné jako na D5 v Berouně.

https://mapy.cz/turisticka?x=14.3174963 ... tch=-0.066
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Aram96 »

Myslím, že tohle je proti mostu u Berouna mosteček. :) A přijde mi, že při rozšíření "doprostřed" podobně jako při modernizaci D1 na mostu Vysočina, se tam už 3 pruhy bez odstavného vedle sebe vlezou.
Každopádně by to případně šlo řešit výstavbou nových mostů pouze pro rampy MÚK, přídatné pruhy posunout blíže k Praze a ty původní využít pro 3.průběžný. Ale jelikož touto MÚK má ten 6-pruh končit, lze krajní průběžné využít pro přídatné. Podle situačky to tak vlevo být má a vpravo je to variantně buď takhle nebo honosněji/bezpečněji - tj. klasický odbočovací pruh a poté teprve 3.levý průběžný končí. V tomto případě by to asi bez nového mostu už nešlo.
nero_lama
Příspěvky: 123
Registrován: 22.11.2011 10:31:49

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od nero_lama »

Nerolama
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

Je fakt, že se o rozšíření mluví hezkých pár pátků. Tak snad to opravdu příští rok proběhne. Střídavý třípruh je zatím /2025/ dost daleko...
nollie
Příspěvky: 142
Registrován: 7.1.2010 21:41:08
Bydliště: ÚL
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od nollie »

jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od jozka »

No, tvl, ten prechod, to je sila, nad tim musel nekdo hodne dlouho premyslet...
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Japao Joe »

jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od jozka »

Ja ten stav znam celkem dobre. To, co je tam dnes je mimo paragrafy. To co tam planuji je mozna v jejich ramci, ale v realu to nebude o moc lepsi. Dat prechod za zatacku k najezdu ze spojky dvou dalnic na vlastni dalnici... je jen otazkou casu kdy se tam na kapote sveze prvni chodec (s nejvetsi pravdepodobnosti na ceste do prace za ranniho sera, nikdo jiny tam v podstate nechodi).
kyk
Příspěvky: 954
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kyk »

Rozhodně na to budou řidiči připraveni, ne jak teď, kdy most má sice díry ve svodidlech, ale značky nic, cesta podél silnice nic.
A to se dá očekávat zvýšený pohyb chodců nebo cyklistů - zaměstnanců mezi sklady a přilehlými obcemi, zvlášť v době začátků a konců směn.
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od jozka »

Zamestnanci v 95 procentech pripadu jezdi auty/autobusy, tam se nezmeni nic. A o te pripravenosti mam sve pochybnosti.

Kdyz jsem videl jak vyresili krizeni 240 x 608, tak jsem je chvalil (byt tam prechody jsou taky, ale jen na mene zatizenych a prehlednejsich vetvich), ale za tohle fakt ne. Pritom je tam prostor udelat to bezkolizne. Ano stalo by to vic, ale stalo by to za to.
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

Jinými slovy : Musíme šetřit, ať to stojí co to stojí... :lol:
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Aram96 »

Náhodou na mě vyskočila vizualizace. Konečně vidím, pořádnou vizualizaci i přilehlé MÚK D8xD0 - křižovatku dvou 6-pruhů a hlavně 2-pruhová připojování/odpojování. :ok: Jsem zvědavý, kolik vizualizací na ni ještě vznikne, než se bude stavět. :)
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od jozka »

Vsechny...
Beekee
Příspěvky: 144
Registrován: 11.10.2019 0:03:50

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Beekee »

No kdo vymyslel tu tramvaj... a to je cyklostezka to vedle? Nic proti ní jako takové, ale trochu to připomíná P&R na Zličíně... Vybrat si pro přemostění dálnice rovnou složitou MÚK...
A je vůbec možné tram realizovat bez předchozí přestavby múk?
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

A k tomu je třeba dodat, že ne všechny obce na trase se stavbou tram souhlasí...
ElWapp
Příspěvky: 1640
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od ElWapp »

Obce na trase čehokoliv mívají tendence nesouhlasit s čímkoliv. Ať už jde o dálnice, silnice nebo železnici. To není moc berná mince.
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

Co se týče dálničních odpočívek, tak to docela "berná mince" bohužel je...
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Mike »

já tam vidím nevyřčené a to, že ta tram z Ďáblic, musí někde překlenout D0 519
abychom náhodou nezjistili, že u Zdib jsou koleje a na okruh " se zapomnělo"
zas tak moc bych se tomu v podání toho, co dnes magistrát reprezentuje, nedivil....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
ElWapp
Příspěvky: 1640
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od ElWapp »

Studie trati je zpracována, a to nikoliv pro magistrát, ale pro KSÚS SČK. Křížení s 519 je tam zaneseno. Zpracovatel Dipro.
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od kot »

Díky ElWape za potěšující zprávu. Mikovi se ale nedivím, neb od klaunů lze čekat vše...
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Mike »

jako poučený optimista k tomu uvádím, že studie ještě není podklad pro vydání SP
a jedna křižovatka u Zbraslavi nás navždy poučila, že ani to, co je v SP ještě nemusí být realizováno 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od P_V »

Ani se jim nedivím, že s touto tratí obce nesouhlasí. Přinese jim vynucený přestup z autobusu na tramvaj, čili zdržení. Přímou obsluhu zajistí jen pro Horní Chabry, další sídla trať jen lízne. U průmyslové zóny u D8, kam by snad se mohlo dojíždět, nebude mít ani jednu zastávku.
Odpovědět

Zpět na „D8“