D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Coby kdyby na D8
Ano, moc se to tam nehýbe, navíc to vypadá, že to el. vedení asi stále ještě není přeloženo. Fronty jsou tam opravdu hrozné, nicméně ta nová rampa pomůže jen směru od Prahy na Neratovice. V opačném směru od Neratovic vzniká fronta až před tím kruháčem a nová rampa na tom bohužel nic nezmění. Před pár lety to tam trochu zlepšil tenhle nový bypass https://mapy.cz/s/nofezojaju ale jeho efekt není moc velký.. Té OK by určitě pomohlo dodělání i dvou zbývajících bypassů, ale to by se muselo zrušit parkoviště před motorestem..
A pro adminy, vhodnější by to bylo přesunout do tohoto vlákna. Díky. http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=70&t=3149
A pro adminy, vhodnější by to bylo přesunout do tohoto vlákna. Díky. http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=70&t=3149
Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy
Jen pro osvěžení, jak dlouho už tahle stavba čeká s dokončenými výkupy. A vzhledem ke zrušenému SP ještě nějakou dobu čekat bude...
stav od 01/2020 do současnosti (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 1.12.2019
stav k 26.12.2018
stav od 01/2020 do současnosti (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 1.12.2019
stav k 26.12.2018
- Přílohy
-
- D8 MUK Zdiby, II. etapa 2020-12-12.jpg (412.6 KiB) Zobrazeno 3682 x
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 60#p266860
Si tak říkám, co bude s tím nerozšířeným kusem mezi múk Zdiby a múk Březiněves, který není součástí žádné stavby či etapy...alabastr píše:Aktuální leták:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... 8:39:54.62
..Koncept (dokumentace EIA) byl dokončen v 12/2022. Předpoklad dokončení čistopisu je v 04/2023. Podání Dokumentace EIA na MŽP se předpokládá v 05/2023.
...S ohledem na již současné vytížení dálnice D8 bude nezbytné provádět zkapacitnění dálnice D8 za plného provozu a při zachování provozu 2+2 jízdní pruhy. Stavební práce na rozšíření dálnice proto budou rozděleny do šesti etap.
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
Ale je: D8 MUK Zdiby, rozšíření Prosecké radiály
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
A hele, díky! Klasika, člověk si udělá názor po prostudování dvou aktuálních letáku ŘSD a ono to je jinak...
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
naprojektované je to krásně
bohužel, myslím, že tohohle už se nedožiju....
bohužel, myslím, že tohohle už se nedožiju....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
Překvapilo mě řešení tramvajové tratě kompletně na mostní estakádě nad dálnicí s výškou až 12 m ...
Více zde: https://silnice-zeleznice.cz/zeleznice/ ... -zdiby-703
A výběr z textu:
Největším mostním objektem bude most sloužící k převedení plánované tramvajové trati Kobylisy–Zdiby přes dálnici D8 v místě stávající MÚK Zdiby (Exit 1) včetně plánovaných větví a křižovatek na silnici II/608 a I/9. Výška mostu až cca 12 m nad terénem vychází z požadavku na dodržení potřebné podjezdné výšky nad kříženými komunikacemi, zejména nad dálnicí D8 i během výstavby (při zohlednění potřebné výšky skruže). Směrové, šířkové a konstrukční uspořádání mostu vychází z půdorysného vedení kolejí a z požadavku na umístění stanice na mostě. Nosnou konstrukci mostu tvoří předpjatý monolitický jednokomorový trám s konzolami s proměnným vyložením. Ze statického hlediska se jedná o spojitou konstrukci o 14 polích s rozpětími 24–45 m o celkové délce 510 m. Komora má předpokládanou konstantní výšku 2,6 m. Šířka mostu je 14,0 m, v prostoru zastávky 15,7 m. Tramvajová trať je navržena na železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, po obou stranách jsou navrženy chodníky s minimální šířkou 2,0 m, které umožní převést kabelové vedení bez zásahu do MÚK. Nosná konstrukce je půdorysně zakřivená, ve směru od Zdib jsou dva stejnosměrné oblouky s mezipřímou v oblasti zastávky, na ně navazující protisměrný oblouk. Směrové řešení je přitom navrženo tak, aby pozice pilířů vyhověla i výhledovému uspořádání všech plánovaných větví MÚK Zdiby. Spodní stavbu tvoří masivní komorové železobetonové opěry a stěnové podpěry (pilíře). Opěry obou mostů mají na vnější straně rovnoběžná zavěšená křídla. Výška pilířů je cca 8 m.
Více zde: https://silnice-zeleznice.cz/zeleznice/ ... -zdiby-703
A výběr z textu:
Největším mostním objektem bude most sloužící k převedení plánované tramvajové trati Kobylisy–Zdiby přes dálnici D8 v místě stávající MÚK Zdiby (Exit 1) včetně plánovaných větví a křižovatek na silnici II/608 a I/9. Výška mostu až cca 12 m nad terénem vychází z požadavku na dodržení potřebné podjezdné výšky nad kříženými komunikacemi, zejména nad dálnicí D8 i během výstavby (při zohlednění potřebné výšky skruže). Směrové, šířkové a konstrukční uspořádání mostu vychází z půdorysného vedení kolejí a z požadavku na umístění stanice na mostě. Nosnou konstrukci mostu tvoří předpjatý monolitický jednokomorový trám s konzolami s proměnným vyložením. Ze statického hlediska se jedná o spojitou konstrukci o 14 polích s rozpětími 24–45 m o celkové délce 510 m. Komora má předpokládanou konstantní výšku 2,6 m. Šířka mostu je 14,0 m, v prostoru zastávky 15,7 m. Tramvajová trať je navržena na železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, po obou stranách jsou navrženy chodníky s minimální šířkou 2,0 m, které umožní převést kabelové vedení bez zásahu do MÚK. Nosná konstrukce je půdorysně zakřivená, ve směru od Zdib jsou dva stejnosměrné oblouky s mezipřímou v oblasti zastávky, na ně navazující protisměrný oblouk. Směrové řešení je přitom navrženo tak, aby pozice pilířů vyhověla i výhledovému uspořádání všech plánovaných větví MÚK Zdiby. Spodní stavbu tvoří masivní komorové železobetonové opěry a stěnové podpěry (pilíře). Opěry obou mostů mají na vnější straně rovnoběžná zavěšená křídla. Výška pilířů je cca 8 m.
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
Tedy vypadá to více než LUXUSNĚ !
Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění
Tak na bypassu D8-> I9 se nic neděj, skrývka ornice se asi brzo opět zazelená. Možná to chtějí sfouknout až s tou stavbou té monstrózní křižovatkykot píše:Tedy vypadá to více než LUXUSNĚ !
Nerolama
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Stejně je to zvláštní, co tam má stát, přitom nedokážeme léta letoucí postavit jedinou pitomou přímou rampu...
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Koukám na situačku té TT z DUR 2022/06 a tam tedy mají ještě svoji vyvolanou etapu úpravy MÚK, která počítá jen s pře/výstavbou obou OK v rámci MÚK Zdiby.
Jinak oproti té vizualizaci výše se tam nepočítá s tou monstr pěší lávkou.
https://www.dchabry.cz/tramvaj-0
Jinak oproti té vizualizaci výše se tam nepočítá s tou monstr pěší lávkou.
https://www.dchabry.cz/tramvaj-0
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Máme březen, už je aspoň přeloženo vedení ČEZ?
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Na nejnovějším letáku vydaném 2 týdny zpátky aspoň přibyla větička "Dne 17. 12. 2022 získalo ŘSD od Středočeského kraje stavební povolení. Všechna SP jsou tedy již pravomocná.", takže bychom se snad mohli letos konečně dočkat.
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Zatím to nevypadá, čeká se pořád na ten ČEZ.
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Stavební povolení máme, smlouva se zhotovitelem podepsána. A furt nic. Než to ČEZ přeloží, zhotovitel vypoví smlouvu.
Ale jinak moc nechápu, když je to další etapa stavby této křižovatky, proč se to nestaví rovnou tak, jak to má vypadat dle té výše uvedené vizualizace. To to za pár let zas budou přestavovat?
Nemáte někdo projekt toho sjezdu?
Ale jinak moc nechápu, když je to další etapa stavby této křižovatky, proč se to nestaví rovnou tak, jak to má vypadat dle té výše uvedené vizualizace. To to za pár let zas budou přestavovat?
Nemáte někdo projekt toho sjezdu?
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Dnes videne stroje. Zeby CEZ?
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Tomu ČEZu neuvěřím, dokud někdo nepostne foto !
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Na stavbě - která byla od toho "prvního kopnutí" celou zimu opuštěná - se pohybují tatrovky a bagr, a zřejmě probíhá skrývka ornice, díl 2.
Ale stále se dělá pod dráty a stále jsou tam varovné cedule. Zítra pojedu zase kolem, tak možná budu mít čas udělat nějaké aktuální foto...
Ale stále se dělá pod dráty a stále jsou tam varovné cedule. Zítra pojedu zase kolem, tak možná budu mít čas udělat nějaké aktuální foto...
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Tak nechci šířit poplašné zprávy, ale dnes v 8:30 zde: https://mapy.cz/s/majevajeke jsem viděl servisní vozidlo Čez distribuceGotrek píše: ↑23.3.2023 18:37:21 Na stavbě - která byla od toho "prvního kopnutí" celou zimu opuštěná - se pohybují tatrovky a bagr, a zřejmě probíhá skrývka ornice, díl 2.
Ale stále se dělá pod dráty a stále jsou tam varovné cedule. Zítra pojedu zase kolem, tak možná budu mít čas udělat nějaké aktuální foto...
jinak u dálnice si stavbaři vytvořili zázemí - buňkovistě, kácejí se keře u silnice. Tohle už vypadá dost nadějně
Nerolama
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Přátelé, můžeme slavit. Byl aktualizován leták ke stavbě a stavba byla dle ŘSD zahájená!!! Zprovoznění 2024.
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Jinak abych se vrátil k celkové přestavbě MÚK. Původně se uvažovalo, že to bude součástí stavby MÚK Březiněves, resp. stavba spolu s okruhem. Teď to vypadá, že ze tří staveb (MÚK Březiněves, MÚK Zdiby a rozšíření Zdiby - Nová Ves) se MÚK Zdiby bude stavět jako první spolu se stavbou TT. Jak už bylo uvedeno v článcích, stavba TT a MÚK jsou koordinovány, připravují se a musí proběhnout společně. Zahájení by mohlo být 2025 - 2027. Jen nevím, proč k tomu ještě není leták. Pokud by mělo být zahájení 2027, tak by to bylo teoreticky spolu s D 0.
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Leták na stavbu, která má být zahájena v tomto měsíci a zprovozněna až 2024 ....
Nevím jestli budou ještě čekat na ČEZ nebo na koho, nebo proč má jedna přímá rampa po rovině, bez mostů a podobných složitějších objektů, trvat déle než pár měsíců?!
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :14:27.964
Nevím jestli budou ještě čekat na ČEZ nebo na koho, nebo proč má jedna přímá rampa po rovině, bez mostů a podobných složitějších objektů, trvat déle než pár měsíců?!
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :14:27.964
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Každý den jezdím kolem - ale dopravní situace tam teď moc není na zastavení a focení.
Jak už někdo avizoval, vedle dálnice vzniklo buňkoviště (skromné - 2 buňky a jeden karavan). Tam kde má být direktivní větev Praha => Neratovice stále probíhá bagrování ornice, a stále je pod elektrickým vedením umístěno několik varovných žlutých cedulí, že vedení je pod napětím.
Novinkou pro pobavení řidičů je od včerejšího (27.3.) rána uzavření sjezdu od Prahy na Neratovice. Včera tam probíhalo odfrézování veškerého asfaltu. Podle dopravniinfo.cz jde o lokální opravu, která by měla být ukončena 1.4. (snad to nebude Apríl). Zároveň je zúžen podjezd pod most kde je uvedeno ukončení až 3.4.
Jak už někdo avizoval, vedle dálnice vzniklo buňkoviště (skromné - 2 buňky a jeden karavan). Tam kde má být direktivní větev Praha => Neratovice stále probíhá bagrování ornice, a stále je pod elektrickým vedením umístěno několik varovných žlutých cedulí, že vedení je pod napětím.
Novinkou pro pobavení řidičů je od včerejšího (27.3.) rána uzavření sjezdu od Prahy na Neratovice. Včera tam probíhalo odfrézování veškerého asfaltu. Podle dopravniinfo.cz jde o lokální opravu, která by měla být ukončena 1.4. (snad to nebude Apríl). Zároveň je zúžen podjezd pod most kde je uvedeno ukončení až 3.4.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: D8 MÚK Zdiby a rozšíření Prosecké radiály
Taky doufám, že aspoň předběžné uvedení do provozu bude už letos!