I/11 Obchvat Opavy
Re: I/11 Obchvat Opavy
Krátké video a pár informací z obchvatu Opavy, viz odkaz:
https://twitter.com/RSD_MSlezsky/status ... GLtcmnbfKA
https://twitter.com/RSD_MSlezsky/status ... GLtcmnbfKA
-
- Příspěvky: 351
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Obchvat Opavy
No, mají to moc pěkný, ale zrovna u tohohle mi přijde, že to měl být 4pruh.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Obchvat Opavy
Nemyslím si, že by 4pruh byl nutný, dle mě by to v současné chvíli byl luxus pro Opavu. Opava jako taková potřebuje obchvat - jih + sever = bohatě stačí 2pruh ... ale nesmí se akorát opakovat blbost na Ntou na spojce S1 - plná čára v celé délce + mnoho řidičů nevnímá značky, takže jedou 50 km/h, ale je povolená 90 (je celý veden mimo obec) - ale takového řidiče PČR nezastaví a nepokutuje, ale opovaž se řidiči předjet brzdu provozu ...NullDeVoid píše:No, mají to moc pěkný, ale zrovna u tohohle mi přijde, že to měl být 4pruh.
-
- Příspěvky: 351
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Obchvat Opavy
No, já nevím. Osobně bych nejraději viděl 11 jako eRko, od obchvatu Opavy až po křížení s D48 u hranic s Polskem. To znamená nějak vyřešit ten průtah Ostravou a všechno okolo. A začalo by se právě obchvatem Opavy. A výhledově by se to pak propojilo opět jako 4pruh s I/44, což je taky 4pruh v té době, co navazuje na D35. Tzn. bylo by možné se dostat do Ostravy a okolí po dálnici, daleko přímější cestou.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Obchvat Opavy
Průtah Vítkovicemi je dnes málem nemožné změnit, protože by to muselo být celou dobu na estakádě + nejsou ani prostory udělat MÚK. Bohužel díky socialismu, resp. býv. gen. řediteli Vítkovic, který bydlel vedle Rudné, tak už soudruzi toto nemohli vyřešit.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/11 Obchvat Opavy
Pro tranzit není třeba mít MÚK na každých pětistech metrech. Tranzit může vést tunelem, místní doprava jako dnes na povrchu a napojit se může vždy jen v místech, kde na to bude prostor.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 351
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Obchvat Opavy
No, koukal jsem se na mapy, a ten průtah tam je doopravdy hrozný. Pokud to nejde na povrchu nebo nad, tak možná tunel…? Což bude neskutečně drahý, takže se to nestane hned a navíc to bude muset asi být problematičtější, než to je.
Každopádně, je to hrozný. Dokud to nebude R11 s MÚK, tak to bude prostě nevyhovující. Rozhodně bych tam nechtěl u toho bydlet.
Každopádně, je to hrozný. Dokud to nebude R11 s MÚK, tak to bude prostě nevyhovující. Rozhodně bych tam nechtěl u toho bydlet.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Obchvat Opavy
Pro protažení tranzitu Ostravou by měla spíše sloužit I/56. Myslel jsem, že to tak je v plánu, když ještě byla plánovaná přeložka I/56 mezi Ostravou a Opavou navržena komplet ve 4-pruhu. Teď už nevím, jak to mají namyšlené...
A hodně tranzitu by také v budoucnu měla převzít S68+D1, pokud se někdy postaví, ne ?
Jinak by ale I/11 měla asi jít vyřešit nějakou "ostravskou" kratší obdobou Blanky.
A hodně tranzitu by také v budoucnu měla převzít S68+D1, pokud se někdy postaví, ne ?
Jinak by ale I/11 měla asi jít vyřešit nějakou "ostravskou" kratší obdobou Blanky.
Re: I/11 Obchvat Opavy
Co nejdříve, alespoň do roku 2090...
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Obchvat Opavy
jestli něco na dlouhé desítky let oddálilo řešení průtahu rudné přes ostravu, tak to je v současnosti realizovaná oprava/nahrazení mostu (zvěrstva) přes vlečku vítkovic. tunel (nebo nějaká forma zakrytí) by měl být v úseku od I/58 - ul. plzeňská po múk s I/56, zbytek lze bez problému vést po povrchu i ve variantě děleného čtyřpruhu. mezi portály tunelu bez křižovatek, lokální provoz vést po povrchu.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Obchvat Opavy
A co to má společného s obchvatem Opavy?
Re: I/11 Obchvat Opavy
Omezení na OK Vávrovice přes kruháč se bude jezdit na semafor.
Termín 12.04.2023–14.04.2023
OK sil. č. I/11M a sil. č. I/57, k. ú. Vávrovice - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Termín 12.04.2023–14.04.2023
OK sil. č. I/11M a sil. č. I/57, k. ú. Vávrovice - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
-
- Příspěvky: 351
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Obchvat Opavy
Tohle měl být 4pruh, fakt. S MÚK.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Obchvat Opavy
No, spíše bych chtěl, kdyby to bylo zprovozněné dříve než v září.
Netuším, kolik aut tam bude jezdit, protože na obchvatu budou stejně jezdit především lidi, kteří jedou trasu - Krnov - Ostrava. Těch místních, kteří budou končit u MÚK OP-S 17 Nad a (nově) pod Silnicí nebude tolik
Netuším, kolik aut tam bude jezdit, protože na obchvatu budou stejně jezdit především lidi, kteří jedou trasu - Krnov - Ostrava. Těch místních, kteří budou končit u MÚK OP-S 17 Nad a (nově) pod Silnicí nebude tolik
Re: I/11 Obchvat Opavy
Souhlasím s NullDeVoidem. Až za Opavu to měl být čtyřpruh s múk. Někde se hold nemyslí hlavou.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Obchvat Opavy
Opava ma sanci stat se prvnim mestem v CR s dokoncenym vnejsim silnicnim okruhem. Netvrdim ze to bude optimalni, zejmena to mnozstvi okruzek je na facku, ale nepochybuji, ze to fungovat bude.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
-
- Příspěvky: 351
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Obchvat Opavy
evilcleaner: Silničním. To je to slovo. Obyčejná silnice. To je…laciný. To chce prostě 4pruh. Ne celý okruh, ale ta severní část jo. Nebo jižní, co já vím… Z jihu tam jde víc I/_.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Obchvat Opavy
To množství OK tam je fakt na facku. I když na Strakonický obchvat to nemá https://mapy.cz/s/gakezegeve .
Čtyřpruh to být měl i když kdybych měl psát u každé stavby co měla být čtyřpruh tak se upíšu. Prostě se šetří no . Ale obchvat to je jinak povedený. Nevede ani tolik městem. Až na ty OK fakt povedené.
Čtyřpruh to být měl i když kdybych měl psát u každé stavby co měla být čtyřpruh tak se upíšu. Prostě se šetří no . Ale obchvat to je jinak povedený. Nevede ani tolik městem. Až na ty OK fakt povedené.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/11 Obchvat Opavy
Čtyřpruh v plánu na severní části byl,ale tohle padlo s rozhodnutím dostavět jižní část obchvatu ne jako silnici 2.třídy,ale jako silnici 1/57.Tím pádem se počítá,že se dopravní proudy rozdělí na dvě části a čtyřpruh nebude z hlediska předpokládaných intenzit potřeba.Já osobně předpokládám,že po zprovoznění severní části zde bude intenzita kolem 10 tis.vozidel.Jo a ještě jedna věc,která se díky tomuto rozhodnutí neuskuteční je dostavba kateřinského uzlu,tím pádem budou všechny přeložky napojeny přímo do velké OK Kateřinky .
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Obchvat Opavy
to je vsechno pravda, ale cely severni obchvat je postaveny tak, aby dobudovani druhe poloviny umoznoval, vcetne muk v katerinkach. kdyby to nahodou bylo za 50 let potreba )
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Obchvat Opavy
Začínám si fakt připadat že obchvat Opavy se plánoval podobně jako obchvat Strakonic I/22 . Tam měl taky být původně 4-pruh s múk.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.