úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Přitom vidět je už tak od pěti hodin ......
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Spatne jsem se vyjadril...jel jsem tam kolem 18:30.....
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Pokud vím, už počátkem jara se mluvilo, že se tento úsek nestihne a dneska znova někdo objevil Ameriku. Nehledě k tomu, že to bylo jasné už loni. Na pokládku CB krytu jsou potřeba 4 měsíce na každou polovinu a 3 měsíce na práce ve středním dělícím pásu, z toho vychází 11 měsíců. Od listopadu do konce března nejde nic dělat kvůli zimní údržbě. Z toho vyplývá 8 měsíců na stavební práce. Takže rozčilování nad tempem nemá cenu, neboť to nejde stihnout. Naženou nějaký ten týden a co z toho? Povolí snad někdo, že v listopadu rozkopou levou polovinu a dokončí ji až na jaře?
Sankce tam nějaké jsou, ale je otázka, jestli se vztahují na tento případ, kdy zhotovitel nemohl plnit předmět smlouvy, neboť smlouva nezahrnovala práce, kvůli kterým zastavil plnění smlouvy.
Včera jsem zase projížděl o půl sedmé ráno a bylo tam asi 20 lidí.
Sankce tam nějaké jsou, ale je otázka, jestli se vztahují na tento případ, kdy zhotovitel nemohl plnit předmět smlouvy, neboť smlouva nezahrnovala práce, kvůli kterým zastavil plnění smlouvy.
Včera jsem zase projížděl o půl sedmé ráno a bylo tam asi 20 lidí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Pokud se nepletu, v roce 2012, pověřen řízením Poruba zastavil (změnil) a o rok tím prodloužil zakázku po velkém mediálním tlaku na termíny prací, a snad by tam mělo být že za den je to milion sankce? Nevím jestli se od toho nakonec neupustilo.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ted to trochu nejsem schopnej dopocitat. Kdyztak me oprav Lenny... Bude letos hotova alespon jedna polovina??Lenny píše:Pokud vím, už počátkem jara se mluvilo, že se tento úsek nestihne a dneska znova někdo objevil Ameriku. Nehledě k tomu, že to bylo jasné už loni. Na pokládku CB krytu jsou potřeba 4 měsíce na každou polovinu a 3 měsíce na práce ve středním dělícím pásu, z toho vychází 11 měsíců. Od listopadu do konce března nejde nic dělat kvůli zimní údržbě. Z toho vyplývá 8 měsíců na stavební práce. Takže rozčilování nad tempem nemá cenu, neboť to nejde stihnout. Naženou nějaký ten týden a co z toho? Povolí snad někdo, že v listopadu rozkopou levou polovinu a dokončí ji až na jaře?
Sankce tam nějaké jsou, ale je otázka, jestli se vztahují na tento případ, kdy zhotovitel nemohl plnit předmět smlouvy, neboť smlouva nezahrnovala práce, kvůli kterým zastavil plnění smlouvy.
Včera jsem zase projížděl o půl sedmé ráno a bylo tam asi 20 lidí.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jedna polovina by měla být hotova.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ok...tak snad alespon tak....Mimochodem. Co vlastne brani tomu, aby se tedy pres zimu jezdilo po stare i nove polovine bez omezeni???
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Nebrání snad nic. Jen se hovoří o tom, že se práce protahnou do dalšího roku. Pokud, jak Lenny tvrdí, stihnou letos jeden jízdní pás, tak se snad přes zimu bude jezdit jedním směrem po starém, druhým směrem po novém. Nebo se pletu?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Přesně tak by to mělo být a dokončena by stavba měla být v červnu 2015. Proto se udává zpoždění 200 dnů, což je necelých 7 měsíců, z toho část připadá na zimní údržbu, kdy zhotovitel nemůže plnit.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Tak to zni vcelku dobre a rozumne. Diky za info adamosi a Lenny
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
No, řekl bych, že celé jsou to hodně nepřesné výpočty s hodně nepřesnými vstupy založené na nepřesné interpretaci ještě více nepřesných mediálních údajů. Skutečnost je trochu jiná.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Práce zde již výrazně pokročily, středové opěry nadjezdů jsou vybetonované (hm...co jiný úsek, to jiný vzhled nadjezdu) a většina SDP téměř hotová, výkopy byly už minimálně. Byl zde celkem čilý stavební ruch. Montují se svodidla - je zajímavé, že jsou na celém úseku již nová a ne zatím provizorní jako jinde.
Nevíte někdo +- kdy se začnou montovat mobilní svodidla a konečně dělat povrch pravého pásu?
Nevíte někdo +- kdy se začnou montovat mobilní svodidla a konečně dělat povrch pravého pásu?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Víme, že nevíme. Zhotovitel nebyl zatím schopen předložit veškeré "papíry", aby mohla 3.etapa začít...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Svodidla v SDP dokončena téměř ze 100%. Pracuje se na přejezdech SDP.
Dalo by se říct, že do konce měsíce by mohl být převeden směr BM na levou polovinu ... (jen spekuluji )
Dalo by se říct, že do konce měsíce by mohl být převeden směr BM na levou polovinu ... (jen spekuluji )
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Podle kamer na JSDI to vypadá, že už se jezdí 2+1+1.
Že by už došlo na provizorní opravy povrchu před převedením dopravy do druhého pásu?
Že by už došlo na provizorní opravy povrchu před převedením dopravy do druhého pásu?
- Přílohy
-
- jsdi1189.png.jpg (51.39 KiB) Zobrazeno 11957 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dneska jsem tudy jel: Jezdí se všude 2+1+1. Uprostřed úseku je položeno cca několik set metrů mobilních svodidel, pokládá se stále, ale vypadá to, že moc nespěchají. Načárovaný to ještě nemají. Už cca týden se pracuje v pravém pásu na příjezdových cestách z dálnice dolů na silničky u několika mostů, které se asi budou úplně bourat a přestavovat. Záplatovat se asi nebude pač je všude CB. Co mě ale překvapilo - v úseku mezi Bíteší a nepoužívanou odpočívkou je asi na dvou místech v délce několik desítek až stovek metrů v levém pásu vybourán AB v loni rozšířeném odstavném pruhu a kope se zde do hloubky... Nevíte někdo o co jde? Je to tam na náspu tak bych tipoval, že po cca tříměsíčním provozu kamionů po úplném kraji dálnice, jim to tam ujíždí a netroufají si to tam nechat další tři měsíce...
Každopádně to vypadá, že se už brzo začne třetí etapa...
(Ještě postřeh z opravy mostu na 134. - dnes večer zas někdo prostřelil většinu těch blikajících desek převádějící provoz do protisměru. Vypadalo to tam jako po boji ale kromě policie a Znakomu tam nikdo nebyl...)
Každopádně to vypadá, že se už brzo začne třetí etapa...
(Ještě postřeh z opravy mostu na 134. - dnes večer zas někdo prostřelil většinu těch blikajících desek převádějící provoz do protisměru. Vypadalo to tam jako po boji ale kromě policie a Znakomu tam nikdo nebyl...)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Zhotovitel v těch vybouraných místech provádí opravu provizorního rozšíření, protože v těch místech neprovedl určité práce, které podle smlouvy měl a musí je před zahájením třetí etapy dát do pořádku...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
takže do konce prázdnin je reálný rozjezd betonáže pravého (či levého???) pásu dálnice mapmane?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Za týden by měla začít třetí etapa - to, že začne do konce prázdnin vlastní betonáž, o tom dosti pochybuju :/
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
takže za týden začnou montovat mobilní svodidla, pokud jsem správně pochopil a pak začnou vybourávat starý povrch a překopávat podloží a ke konci září je reálné začít betonovat ... no doufám, že to přenechají DSP jako jejich kolegové na úsecích 5,9 a 14 ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes jsem tudy znovu jel - už je nalajnovaný vodící proužek pro směr na Prahu, mobilní svodidla začínají na 158. km a jedou směrem k MÚK Lhotka, večer byli cca na 154. km. Btw, ta svodidla vypadají trochu jinak než jsme zvyklí z jiných úseků, mají trochu jinačí patku a zdá se, že jsou skoro nová. Skládku mají na té nepoužívané odpočívce. U mostů je realizováno provizorní rozšíření do SDP a jsou zbroušeny vnitřní římsy. V těch výkopech jsem viděl, že pokládali nějaké rohože či sítě a už to pomalu zaváželi a válcovali - o co konkrétně se jednalo a jak se na to vůbec přišlo?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Chtělo by to zrušit dočasné vodorovné značení z II. etapy, takhle jsou 2 žluté čáry asi 20 cm od sebe a bude to akorát mást řidiče.
Jsou vybudovány provizorní sjezdy z dálnice před a za mosty.
Jsou vybudovány provizorní sjezdy z dálnice před a za mosty.
- Přílohy
-
- fotka.jpg (141.88 KiB) Zobrazeno 11576 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Z Facebooku - Nová D1:
Zajímalo by mě, jestli se taky pustí do nadjezdů...
Takže tři měsíce...jsem zvědavý jak se toho zhostí. Letos se ale zdá, že běží vše bez problému.Důležitá informace pro všechny řidiče - zítra se v rámci modernizace dálnice D1 se v úseku Lhotka – Velká Bíteš začíná s uzavírkou pravého jízdního pásu!!! Provoz v modernizovaném úseku bude veden dvěma pruhy v každém směru po levém jízdním pásu. K převedení dopravy dojde ve středu 23. 7. 2014 od 7.00 do 17.00 h.
Ředitelství silnic a dálnic ČR podepsalo se zhotovitelem „Sdružení D1 Lhotka – Velká Bíteš“ v rámci modernizace dálnice D1 na úseku 21 „Lhotka – Velká Bíteš“ dodatek k zahájení třetí etapy, což je modernizace pravého jízdního pásu. Zhotovitel se zavázal dodržet termín dokončení modernizace pravého jízdního pásu nejpozději do 28. října 2014.
V souvislosti s prováděním stavby "D1 Modernizace - úsek 21, EXIT 153 Lhotka - EXIT 162 Velká Bíteš", ETAPA 3, dojde na dálnici D1 v úseku k částečné uzavírce pravého jízdního pásu v km 153,720 - 162,750 v termínu od 23. 7. 2014 do 31. 10. 2014.
Modernizace uvedeného úseku dálnice D1 v celkové délce 9,03 km spočívá v opravě cementobetonové vozovky dálnice a jejím rozšíření, úpravě příčných sklonů, délek přídavných pruhů, stavebních úpravách mostů a nadjezdů, opravě systému odvodnění, ve vybavení dálnice SOS-DIS, oplocení, vegetačních a dalších úpravách.
Zajímalo by mě, jestli se taky pustí do nadjezdů...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
no a ČT24 už o tom informuje taky viz.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ke-bitese/
- akorát by mě zajímalo, jak to bude s mobilními svodidly, nebo ta už se instalují?
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ke-bitese/
- akorát by mě zajímalo, jak to bude s mobilními svodidly, nebo ta už se instalují?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Bumbiku, podívej se na kamery z úseku na mapa.dopravniinfo.cz ...