Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

ceskedalnice.cz
Autor
Příspěvky: 99
Registrován: 25.2.2009 22:14:27
Kontaktovat uživatele:

Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od ceskedalnice.cz »

Snímka.PNG
Snímka.PNG (363 bajtů) Zobrazeno 40640 x
Snímka1.PNG
Snímka1.PNG (21.83 KiB) Zobrazeno 40640 x
Rozloha: cca. 34 000 km2
Počet obyvatel: cca. 18 mil.
Sídlo spolkové země: Düsseldorf (cca. 0,6 mil. obyv., součást velké metropole*)
Největší město: Köln (cca. 1,1 mil. obyv., součást velké metropole*)
Další města nad 0,5 mil. obyv.: Dortmund, Essen, Duisburg
*týká se 2 metropolitních území, kde se ty města prolínají: Rhein-Ruhr, Rheinland

Oficiální odkaz na spolkovou zemi :arrow:

https://www.land.nrw/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 8:21:16, celkem upraveno 7 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

V rámci SRN má NRW nejvíce obyvatel a je současně – s výhradou městských zemí Berlína, Brém a Hamburku – nejhustěji osídlenou spolkovou zemí. Na ploše 34.085 km2, které představují 9,5 % území SRN, žije 18,1 mil. obyvatel, tj. kolem 22 % SRN. Hustota osídlení je značná, činí 530 obyv./km2. (V SRN: 231 obyv./km2).

Země disponuje hustou silniční sítí v délce 20.000 km, z čehož 2.200 km představují dálnice s napojením na hlavní evropské tahy.

Hlavním městem země je Düsseldorf (577 tis. obyvatel). Na území NRW leží rovněž bývalé hlavní město SRN Bonn, které je dodnes sídlem řady ústředních orgánů SRN a oficiálních zahraničních misí. Postupně nabývá opět na mezinárodní prestiži, zejména díky usídlování některých mezinárodních organizací a agencií OSN.

Zdroj: http://www.businessinfo.cz z r. 2007

Ministerstvo dopravy :arrow:

https://www.vm.nrw.de/

Ministerstvo hospodářství :arrow:

https://www.wirtschaft.nrw/

*inovace, digitalizace, energetika
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 0:36:20, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Fox Mulder »

Mám dotaz na cestu kudy jet skrz Porúří od východu na západ a zpět..

Přijedu od Kasselu (D) po A44 a jedu rovně skrz Porúří směrem na A40 směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B), atd.

Jednou jsem už takhle jel a vzal jsem to přímo skrz Porúří – Dortmund–Bochum–Essen–Oberhausen–Duisburg, ale nejsem si jistej, zda je to ideální trasa. Jede se totiž přímo skrz střed Porúří (připomíná to severojižní magistrálu v Praze) a hlavně přímo město Dortmund s úrovňovými křižovatkami, semafory, přechody pro chodce, 50 km/h, apod.

Kudy navrhujete ideální průjezd Porúřím (rychlý, pohodlný) ve východozápadním směru?

Napadá mě před Dortmundem u města Unna uhnout na sever na A1, kde po 9 km u města Kamen odbočim zpátky směr západ na A2, projedu Porúřím Recklinghausen, Gladbeck, Bottrop, apod. a pak sjedu po dálnici A3 11 km zpátky na jih, kde se před Duisburgem vrátim zpátky na původní trasu na A40, kde už normálně projedu Duisburgem, přes Rýn a směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B).

Má tahle mou navržená alternativní trasa po A2 smysl, vyplatí se tato 20 km zajížďka (9 km na sever + 11 km na jih), abych se vyhnul centrálnímu Porúří a městu Dortmund?

Děkuji!! ;)
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
seque
Příspěvky: 201
Registrován: 15.7.2010 22:08:55

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od seque »

Těsně před Dortmundem jed A1 nahoru směr Bremy asi 7 km, pak A2 70km až se plynule změní na A3 a pak odbočka A40 na Venlo. Takhle bych to napsal já a ty víš taky o co jde a nedělej to jinak. Takhle je to nejlepší
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Fox Mulder »

Teď nevim, jestli tomu správně rozumim. Radíte mi tedy jet tou "alternativní trasou", tedy A1, A2, A3, než-li jet přímo skrz Porúří po A44 a A40?

Nebo jste jen kritizoval můj podrobný popis trasy? :)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:19:47, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
seque
Příspěvky: 201
Registrován: 15.7.2010 22:08:55

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od seque »

Ne jenom jsem to napsal ještě jednou aby o ničem jinem nikdo nepřemýšlel, protože všechno ostatní je o nervy, tahle cesta je nejlepší - přes A40 kde je furt 80 nebo ještě mín a ve svodidlech někdy jezdí i Sbahn, no prostě tragedie.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:03, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Fox Mulder »

Jo jo, ten S-bahn si taky pamatuju, byla to dost divoká jízda, i když někdy bylo povoleno 100 km/h, tak u nás by tam už byla min. 70 km/h. Spousty zatáček, úzký jízdní pruhy, asi milion křižovatek, některé i semaforové, každou chvíli rychlostní omezení, 100, 80, 70, 50, atd., člověk už ani nevěděl kolik má vlastně jet. A samozřejmě nacpaný provoz, prostě jak severojižní magistrála se vším všudy, i s Holešovicema. :) Člověk se musel tak 5x víc soustředit, než na normální dálnici...

Tak díky za radu, vyzkoušíme! ;)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:16, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od kalanis »

A nebylo to náhodou dáno tím, že to skrz Dortmund není A40/A44 ale B1? A v Essenu tam v části jedou místo tram zrychlené metrobusy...
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Fox Mulder »

No částečně. Přes Dortmund určitě to dálnice, není, číslo silnice jsem nevěděl, díky za upřesnění. :) Přes ten Dortmund jsou ty semafory a přechody pro chodce. Ale i tak zbytek Porúří – Bochum, Essen, Oberhausen je to takový hodně divoký, zatáčky, rychlostní omezení, úzký profil, atd.

Takže ano, nesnažím se vyhnout jen divoké A40, ale především B1, díky za upřesnění. ;)

Nevim, jestli metrobusy, nezkoumal jsem co je to zač. Vypadalo to jako nějaký S-bahn..
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
vangelism
Příspěvky: 30
Registrován: 29.4.2009 7:33:35

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od vangelism »

Jednoznačně po A2. Je to nově zrekonstruované na 3 pruhy, totální luxus, něco jako A4 mezi Chemnitz a Eisenachem. Jezdí tam toho hodně, ale jede to. A těch 20km zajížďky oproti riziku velmi pravděpodobných kolon je sranda.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Bobek »

Okrajově k tématu: na Ruhrschnellweg jezdí jak tramvajoSbahn, tak metrobusy, takže pravdu máte všichni. Včetně těch, co radí se vyhnout.
Království a půl princezny za 511.
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Fox Mulder »

OK, díky za rady! ;) :ok:
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marooned17 »

Podrobná mapka Obchvatu Bad Oeynhausenu, zvažován byl i jižní obchvat a nebo přestavba stávající silnice městem, o trase se vedly diskuse dlouhá desetiletí.

http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0212092600
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marooned17 »

Rudozelená koalice v této spolkové zemi je pro dostavbu zbývajícího úseku A1 v oblasti Eifel. Zároveň však například zamítla zečtyřproudění silnice B10 - cca mezi Saarbrückenem a Karlsruhe.

viz článek zde (německy):
http://www.volksfreund.de/nachrichten/r ... 06,3472083
Marty - KV
Příspěvky: 45
Registrován: 13.4.2009 18:09:20

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marty - KV »

Marooned 17: to ale přece nemůžeš srovnávat. S rozšířením B10 nemá NRW nic společného - Saarbrücken je v Saarland, Karlsruhe v Baden-Württemberg a to mezi v Rheinland-Pfalz... Zkrátka jiné spolkové země, jiný aktuální přístup k řešení dopravní infrastruktury. Ale věřím, že jakmile se zejména v RP změní vláda, tak se to zase vytáhne na světlo.
Marty - KV
Příspěvky: 45
Registrován: 13.4.2009 18:09:20

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marty - KV »

Marooned 17: omluva z mojí strany, tys myslel rudozelené v RP, ne v NRW, že? Pardon, nechal jsem se zmást tím, že je to ve vlákně k NRW.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marooned17 »

Marty: Ne, máš pravdu, mě jen udivuje, že se o těchto věcech píše v 1 článku jako o spojitých.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Marooned17 »

Skvělé místo. Ta auta už brzo zahučí do dolu :-D
https://maps.google.cz/maps?ll=51.08929 ... rent=5,0,1
Ale92MilanoSpA
Příspěvky: 22
Registrován: 10.8.2015 14:36:24

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Ale92MilanoSpA »

Driving through Nordrhein-Westfalen (Germany) from Emmerich to Düsseldorf 21.08.2015 Timelapse x4

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Německo sestavilo plán pro zásadní upgrade dálnice A45 v této části Německa. Rozšíří se. Přestaví se mostní objekty. Prozatimní odhadovaná cena 3,5 mld. €. Časově to jde od současnosti až k roku 2034. :arrow:

http://i.imgur.com/PjBfRlx.png (velký obrázek, roztáhl by vlákno)

O dálnici A45: https://de.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_45
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Rhine River Bridge (Rheinbrücke Neuenkamp) na dálnici A40 u města Duisburg byl uzavřen po inspekci, která odhalila větší poškození, trhliny. První práce na mostě již běží, ale prozatím není známo, kdy se most znovu otevře. Most je v provozu od roku 1970, přičemž ve špatném stavu je poslední roky. V roce 2014 pak došlo ke snížení počtu jízdních pruhů ze 6 na 4 a v letech 2015 i 2016 se provedli další opravy trhlin, které uváděli most do havarijního stavu.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Germany to cut red tape for bridge construction up to 2027 :arrow:
17.PNG
17.PNG (68.24 KiB) Zobrazeno 36946 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Tento německý spolkový stát sestavil seznam 200 projektů v rámci Autobahn a Bundesstrasse, na kterých hodlá proinvestovat až 20 mld. € a to do roku 2030. :arrow:

http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... /index.php

http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... erplan.pdf

http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... ogramm.pdf
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 4.4. se odevzdá do provozu 7,9 km dlouhý úsek na dálnici A33 mezi Steinhagen a Bielefeld. Otevírací ceremoniál bude v 11:30. Výstavba se začala v 11/2009, takže výstavba trvá 8,5 roku. Náklady 123,5 mil. €, tedy 15,6 mil. € na 1 km.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 0:32:03, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Německo plánuje postavit nový 802m dlouhý most, který nahradí stávající v rámci A40 ponad řeku Rhine nedaleko města Duisburg a rovněž i rozšíření A40 na 8-pruh. :idea:
zdroj vizualizace: Keipke Architekten
zdroj vizualizace: Keipke Architekten
A40 Neuenkamp Duisburg replacement bridge (photo Keipke Architekten) (2017) - pic 3.jpg (99.48 KiB) Zobrazeno 34603 x
DEGES, Deutsche Einheit Fernstraßenplanungs- und -bau představil projekt 8-pruhové expanze na A40 přes tuto industriální oblast. Státní společnost předpokládá, že se výstavba schválí k roku 2019 a tehdy se začne hledat dodavatel. Reální výstavba se tak může zahájit v roce 2020 a ukončit by se mohla v roce 2023 a poté se starý most zdemoluje. Co se týče expanze dálnice, tak tam se ukončení plánuje na rok 2026.

Náklady na výstavbu samotného mostu se odhadují na 340 mil. €, přičemž hlavní rozpětí mezi dvěma pilíři bude 380m, což udělá ze stavby most mostů Německa. Mostem má projíždět za den 126.000 vozidel v roce 2030, přičemž kapacitně bude na úrovni 150.000 vozidel za 24h. Jeho životnost má být 100 let.

Stávající 775m dlouhý Neuenkamp Bridge byl dokončený v roce 1971 pro intenzity 30.000 vozidel za den, jenomže už několik let po něm projíždí 110.000 vozidel z čeho je 11.000 nákladních. Vrchní část starého mostu byla před 10 lety obnovená, ale od té doby je struktura opakovaně v havarijním stavu. V posledním období jsou zde různá omezení pro nákladní dopravu.

Již se začínají připravovat kroky k výkupu pozemků.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Německo“