Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A45: Nový úsek Eisernského viaduktu se otevírá pro provoz
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... erkehr-auf
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... erkehr-auf
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Co stojí za samostatní zmínku je rozhodně informace o preferované variantě nové dálnice A553 Rheinspange, tedy nová tunelová sekce pod řekou Rhine mezi Kolínem a Bonnem. Spojila by A555 na levém břehu s A59 na pravém břehu Rýna.
Očekává se, že výstavba projektu bude stát 1,15 miliardy eur a výstavba potrvá osm let.
projekt má svůj web: https://rheinspange.nrw.de/
trasa: https://i.imgur.com/kgaCEXO.jpeg
vizualizace: https://i.imgur.com/RzICtoQ.jpeg
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... gsvariante
Očekává se, že výstavba projektu bude stát 1,15 miliardy eur a výstavba potrvá osm let.
projekt má svůj web: https://rheinspange.nrw.de/
trasa: https://i.imgur.com/kgaCEXO.jpeg
vizualizace: https://i.imgur.com/RzICtoQ.jpeg
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... gsvariante
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A dneska se odstřelila druhá půlka Talbrücke Eisern u Siegenu na A45: https://www.youtube.com/live/acg9SdJMri ... hare&t=698
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A ještě oficiální video:
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Severní Porýní-Vestfálsko musí letos opravit nebo postavit desítky mostů
Zemská vláda v Severním Porýní-Vestfálsku plánuje letos na zemských a spolkových silnicích zevrubnou sanaci, při které bude muset opravit nebo nově postavit 67 mostů.
Odborníci na dopravní stavby volají po rychlejším tempu oprav silnic, které jsou obecně ve velmi špatném stavu. Celkově je potřeba sanovat téměř 300 mostů, které jsou ve správě zemské vlády Severního Porýní-Vestfálska (NRW).
Velmi špatný až havarijní stav silničních spojnic, především mostů, dokládá skutečnost, že 205 mostů musí být strženo a nově postaveno, 22 mostů musí být zpevněno, což ovšem znamená, že z dlouhodobého hlediska musí být i tyto mosty nahrazeny novými. Zemská vláda NRW odhaduje náklady na tyto opravy ve výši 1,8 miliardy eur.
Odborníci na dopravu volají po urychleném řešení a výrazném zvýšení tempa oprav. Proces stárnutí místních komunikací postupuje rychleji, než se očekávalo, protože infrastrukturu využívají daleko těžší vozidla než dříve. Většině dosud fungujících mostních konstrukcí je více než 50 let. Pomalé tempo oprav způsobuje dominový efekt – ničí se extrémně přetížené objezdové komunikace, které se postupně dostávají do havarijního stavu a tím vzniká nutnost jejich opravy.
https://www.businessinfo.cz/clanky/seve ... tky-mostu/
Zemská vláda v Severním Porýní-Vestfálsku plánuje letos na zemských a spolkových silnicích zevrubnou sanaci, při které bude muset opravit nebo nově postavit 67 mostů.
Odborníci na dopravní stavby volají po rychlejším tempu oprav silnic, které jsou obecně ve velmi špatném stavu. Celkově je potřeba sanovat téměř 300 mostů, které jsou ve správě zemské vlády Severního Porýní-Vestfálska (NRW).
Velmi špatný až havarijní stav silničních spojnic, především mostů, dokládá skutečnost, že 205 mostů musí být strženo a nově postaveno, 22 mostů musí být zpevněno, což ovšem znamená, že z dlouhodobého hlediska musí být i tyto mosty nahrazeny novými. Zemská vláda NRW odhaduje náklady na tyto opravy ve výši 1,8 miliardy eur.
Odborníci na dopravu volají po urychleném řešení a výrazném zvýšení tempa oprav. Proces stárnutí místních komunikací postupuje rychleji, než se očekávalo, protože infrastrukturu využívají daleko těžší vozidla než dříve. Většině dosud fungujících mostních konstrukcí je více než 50 let. Pomalé tempo oprav způsobuje dominový efekt – ničí se extrémně přetížené objezdové komunikace, které se postupně dostávají do havarijního stavu a tím vzniká nutnost jejich opravy.
https://www.businessinfo.cz/clanky/seve ... tky-mostu/
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A45: Opatření na posílení na viaduktu Sassmick
29. března 2023
Olpe. Most, postavený v roce 1971, je dlouhý 659 metrů. „Během přepočtu mostu pro kontrolu únosnosti bylo zjištěno, že je nutné vyztužení, aby konstrukce mohla i v budoucnu vyhovovat rostoucí intenzitě dopravy,“ vysvětluje Karl-Josef Fischer, ředitel divize výstavby a údržby ve společnosti Vestfálská dálnice v pobočce Netphen. Celkem vestfálská dálnice investuje přibližně 4,4 milionu eur do renovačních prací, čímž se prodlouží „životnost“ viaduktu Sassmicke, dokud nebude později nahrazen.
Posilující opatření na viaduktu Sassmicke začala v srpnu 2022 a potrvají do konce letošního roku. V podélném směru mostu je připevněno vnější předpětí sestávající ze čtyř kabelů na stojinu mostu. Podélné předpětí na 4 mostních stojinách dělá most vhodný pro plánovanou novostavbu. Fischer: „Most se skládá ze dvou spodních staveb. Při pozdější výstavbě nové budovy bude nejprve zbourána jedna část stavby a doprava bude během výstavby zcela přemístěna do zbývající části stavby. Díky současným zpevňujícím opatřením dokáže viadukt Sassmicke snadno absorbovat vyšší zatížení“. Paralelně se zpevňovacími opatřeními budou v březnu zahájeny práce na průzkumu podloží pro plánovaný nový most.
Zvýšený objem dopravy a stále rostoucí přepravní hmotnosti vyžadují rozšíření A45, aby se ekonomika a region mohly dále rozvíjet. Vzhledem k tomu, že mosty, z nichž většina byla postavena v 60. letech minulého století, nebyly dimenzovány pro extrémně zvýšený provoz kamionů a vyšší nápravové zatížení, je A45 v současné době z velké části uzavřena pro těžkou nákladní dopravu nad 44 tun. V budoucnu bude moci A45 s nově vybudovanými viadukty opět pojmout tento hustý provoz. Průměrná denní dopravní zátěž na úseku Olpe je 52 831 motorových vozidel, z toho 10 716 nákladních vozidel.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -sassmicke
29. března 2023
Olpe. Most, postavený v roce 1971, je dlouhý 659 metrů. „Během přepočtu mostu pro kontrolu únosnosti bylo zjištěno, že je nutné vyztužení, aby konstrukce mohla i v budoucnu vyhovovat rostoucí intenzitě dopravy,“ vysvětluje Karl-Josef Fischer, ředitel divize výstavby a údržby ve společnosti Vestfálská dálnice v pobočce Netphen. Celkem vestfálská dálnice investuje přibližně 4,4 milionu eur do renovačních prací, čímž se prodlouží „životnost“ viaduktu Sassmicke, dokud nebude později nahrazen.
Posilující opatření na viaduktu Sassmicke začala v srpnu 2022 a potrvají do konce letošního roku. V podélném směru mostu je připevněno vnější předpětí sestávající ze čtyř kabelů na stojinu mostu. Podélné předpětí na 4 mostních stojinách dělá most vhodný pro plánovanou novostavbu. Fischer: „Most se skládá ze dvou spodních staveb. Při pozdější výstavbě nové budovy bude nejprve zbourána jedna část stavby a doprava bude během výstavby zcela přemístěna do zbývající části stavby. Díky současným zpevňujícím opatřením dokáže viadukt Sassmicke snadno absorbovat vyšší zatížení“. Paralelně se zpevňovacími opatřeními budou v březnu zahájeny práce na průzkumu podloží pro plánovaný nový most.
Zvýšený objem dopravy a stále rostoucí přepravní hmotnosti vyžadují rozšíření A45, aby se ekonomika a region mohly dále rozvíjet. Vzhledem k tomu, že mosty, z nichž většina byla postavena v 60. letech minulého století, nebyly dimenzovány pro extrémně zvýšený provoz kamionů a vyšší nápravové zatížení, je A45 v současné době z velké části uzavřena pro těžkou nákladní dopravu nad 44 tun. V budoucnu bude moci A45 s nově vybudovanými viadukty opět pojmout tento hustý provoz. Průměrná denní dopravní zátěž na úseku Olpe je 52 831 motorových vozidel, z toho 10 716 nákladních vozidel.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -sassmicke
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Krátký dokument o mostu přes Rýn A40 v Duisburgu.
Výměna mostu A1 Rýn v Leverkusenu nyní probíhá již více než 5 let.
Výměna mostu A1 Rýn v Leverkusenu nyní probíhá již více než 5 let.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A45: Přípravy odstřelů pro Rahmedský viadukt jsou podle plánu
Na Rahmedském viaduktu v Lüdenscheidu jsou práce na přípravě odstřelu 7. května v plném proudu.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... m-zeitplan
Na Rahmedském viaduktu v Lüdenscheidu jsou práce na přípravě odstřelu 7. května v plném proudu.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... m-zeitplan
- Do 7. května vyvrtáme více než 2 000 děr do pilířů mostu, abychom je naplnili asi 150 kilogramy výbušnin, aby bylo možné spustit téměř 17 000 tun mostu k zemi.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Malý projekt rozšíření byl dokončen na B236 mezi Dortmundem a Schwerte. Krátký úsek byl rozšířen na čtyři pruhy z Dortmundu po mimoúrovňovou křižovatku A1 u Schwerte. Není to však dálnice s řízeným přístupem, je zde několik semaforů. Tedy, 5 let realizace na 1,7 km.
Tisková zpráva DEGES uvádí, že byla plně otevřena 6. dubna. Stavba byla zahájena v srpnu 2018.
https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... rstreifen/
Tisková zpráva DEGES uvádí, že byla plně otevřena 6. dubna. Stavba byla zahájena v srpnu 2018.
https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... rstreifen/
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Zítra se má odstřelovat dlouhodobě uzavřený most na A45 u Lüdenscheidu: https://reportage.wdr.de/a45-rahmedetal ... -sprengung
A pěkný přehledový článek o špatném stavu A45: https://reportage.wdr.de/a45-die-kaputte-autobahn
A pěkný přehledový článek o špatném stavu A45: https://reportage.wdr.de/a45-die-kaputte-autobahn
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
ad výše uvedené: Rahmedův viadukt na A45 byl v neděli (7. května) úspěšně vyhozen do povětří. Odstřelem byl dosažen další milník na cestě k novému mostu.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -gesprengt
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -gesprengt
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Drobná korekce, Rahmede je název říčky pod mostem, takže ne Rahmedův ale Rahmedský viadukt...
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Schalksmühle - další odpálený most na A45
Viadukt Sterbecke je jedním z 15 mostů, které se v současné době staví na A45. Sedm z 60 hlavních mostů mezi Dortmundem a Gießenem je již dokončeno. "Jsme na správné cestě," řekla Elfriede Sauerwein-Braksiek, ředitelka vestfálské pobočky Autobahn GmbH. "Výměna a renovace mostů má v současnosti na vestfálské dálnici absolutní prioritu."
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -sterbecke
V 11 hodin na Svatodušní neděli (28. května) dal demoliční expert Michael Schneider známý signál „Tři, dva, jedna – zapálení“ a 45 metrů vysoká a 265 metrů dlouhá polovina mostu se zřítila. Čtyři pilíře pod mostním svrškem se vylomily tak, že deska vozovky mohla kolmo spadnout.
Viadukt Sterbecke je jedním z 15 mostů, které se v současné době staví na A45. Sedm z 60 hlavních mostů mezi Dortmundem a Gießenem je již dokončeno. "Jsme na správné cestě," řekla Elfriede Sauerwein-Braksiek, ředitelka vestfálské pobočky Autobahn GmbH. "Výměna a renovace mostů má v současnosti na vestfálské dálnici absolutní prioritu."
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -sterbecke
V 11 hodin na Svatodušní neděli (28. května) dal demoliční expert Michael Schneider známý signál „Tři, dva, jedna – zapálení“ a 45 metrů vysoká a 265 metrů dlouhá polovina mostu se zřítila. Čtyři pilíře pod mostním svrškem se vylomily tak, že deska vozovky mohla kolmo spadnout.
- Most byl navržen v 60. letech s předpovědí provozu 25 000 vozidel v roce 1980. INtenzity jsou nyní na úrovni 64 000 vozidel, z toho 13 000 nákladních vozidel.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 4.6.2023 17:08:53, celkem upraveno 1 x.
Důvod: + video
Důvod: + video
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A4plus: Byla stanovena preferovaná varianta rozšíření A4 na jih od Kolína
web projektu: https://a4plus.koeln/
Už je to jisté: trasa A4 bude v oblasti Rodenkirchenského mostu posunuta na sever asi o jeden jízdní pruh, zbytek rozšíření bude probíhat symetricky.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... eht-fest-1
web projektu: https://a4plus.koeln/
Už je to jisté: trasa A4 bude v oblasti Rodenkirchenského mostu posunuta na sever asi o jeden jízdní pruh, zbytek rozšíření bude probíhat symetricky.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... eht-fest-1
- Včera večer (19. června) představila odpovědná inženýrská kancelář a projektanti z Autobahn GmbH preferovanou variantu 8- proudého rozšíření A4 na jihu Kolína nad Rýnem 20 účastníkům dialogového fóra „A4plus“ ve virtuálním Setkání.
Preferovaná varianta byla vybrána v procesu odborného zvažování, ve kterém bylo do hloubky prozkoumáno sedm variant. Varianty byly posouzeny z hlediska jejich majetkového plánování a vlivů na životní prostředí. Ve srovnání s ostatními variantami má zvolená „Varianta 2.1c“ rozhodující výhody v centrálních bodech:
* Je spojena s nejnižšími celkovými náklady
* Vyžaduje poměrně krátkou dobu výstavby kolem sedmi let
* Směrování dopravy lze ve fázi výstavby zajistit snadněji než u mnoha jiných variant
* Z výsledků studie vlivů na životní prostředí (UVS) rovněž vyplývá, že preferovaná varianta je také nejkompatibilnější variantou z hlediska životního prostředí
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A43: Stavební práce v jižním Recklinghausenu dokončeny. Trvalo to 9 let. (to když si někdo stěžuje na SK, že provizirium 6- pruhu na D1 u BA je v provozu od 2009, tak když bohatší DE to trvá dekádu, tak jinde to budou klidně 2-3)
Autobahn dokončila práce na A43 v jižní části města Recklinghausen - milník. Recklinghausen však není zcela bez stavenišť.
Autobahn dokončila práce na A43 v jižní části města Recklinghausen - milník. Recklinghausen však není zcela bez stavenišť.
- Je to milník pro projekt „New A43“, šestiproudové rozšíření důležitého severojižního spojení mezi Marl a Witten
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A59: Od 1. do 31. srpna 2023 včetně budou na různých místech v Duisburgu k dispozici plánovací dokumenty pro rozšíření A59 mezi dálniční křižovatkou Duisburg a Duisburg-Marxloh.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -bekannt-1
12. července 2023 zveřejnil Federální dálniční úřad (FBA), jako schvalovací orgán pro rozšíření A59 z jihu od dálniční křižovatky Duisburg (A59/A40) na křižovatku Duisburg-Marxloh termíny zveřejnění dokumenty ke schválení územního plánu.
Od 1. do 31. srpna 2023 včetně budou dokumenty k dispozici ve městě Duisburg na radnici a na okresních správách Walsum, Hamborn a Meiderich/Beeck během běžné otevírací doby.
A46: Plánované práce mezi křižovatkami Kapellen a Grevenbroich
fotky: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... evenbroich
volně přeloženo:
Autobahn GmbH modernizuje nouzový jízdní pruh v obou směrech v délce tří kilometrů jako předběžné opatření pro instalaci dopravního vedení pro důkladnou obnovu jízdních pruhů a poškozeného odvodnění z kilometru 49,940 (u Jüchenu) do kilometru 55,780 (u Grevenbroichu). ). „Po zřízení úplné uzavírky byly provedeny oddělovací řezy do stávající konstrukce, tedy do prvního jízdního pruhu a do stávajícího dlážděného koryta, který zůstane na místě. Poté byly vyfrézovány povrchové, pojivové a základní vrstvy a pod ní byla vyfrézována mrazuvzdorná vrstva, aby se dosáhlo požadované nové hloubky uložení. Na začátku týdne jsme pak housenkami a grejdrem opracovávali planum, tedy povrch přírodního podloží, abychom dosáhli rovnoměrnosti, vytvořit vhodný sklon a profilově správnou polohu,“ říká Manuel Kölker, tiskový mluvčí společnosti Autobahn GmbH. „Do zhutněné zeminy se pak přimíchal cement jako pojivo. Konsolidace musela tvrdnout dva dny, než jsme mohli nanést nový základ, pojivo a povrchové vrstvy.“ Nyní následují finální práce, řezy spár a nové značení, než se v pondělí bude pokračovat ve stejných pracích opačným směrem.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -bekannt-1
12. července 2023 zveřejnil Federální dálniční úřad (FBA), jako schvalovací orgán pro rozšíření A59 z jihu od dálniční křižovatky Duisburg (A59/A40) na křižovatku Duisburg-Marxloh termíny zveřejnění dokumenty ke schválení územního plánu.
Od 1. do 31. srpna 2023 včetně budou dokumenty k dispozici ve městě Duisburg na radnici a na okresních správách Walsum, Hamborn a Meiderich/Beeck během běžné otevírací doby.
A46: Plánované práce mezi křižovatkami Kapellen a Grevenbroich
fotky: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... evenbroich
volně přeloženo:
Autobahn GmbH modernizuje nouzový jízdní pruh v obou směrech v délce tří kilometrů jako předběžné opatření pro instalaci dopravního vedení pro důkladnou obnovu jízdních pruhů a poškozeného odvodnění z kilometru 49,940 (u Jüchenu) do kilometru 55,780 (u Grevenbroichu). ). „Po zřízení úplné uzavírky byly provedeny oddělovací řezy do stávající konstrukce, tedy do prvního jízdního pruhu a do stávajícího dlážděného koryta, který zůstane na místě. Poté byly vyfrézovány povrchové, pojivové a základní vrstvy a pod ní byla vyfrézována mrazuvzdorná vrstva, aby se dosáhlo požadované nové hloubky uložení. Na začátku týdne jsme pak housenkami a grejdrem opracovávali planum, tedy povrch přírodního podloží, abychom dosáhli rovnoměrnosti, vytvořit vhodný sklon a profilově správnou polohu,“ říká Manuel Kölker, tiskový mluvčí společnosti Autobahn GmbH. „Do zhutněné zeminy se pak přimíchal cement jako pojivo. Konsolidace musela tvrdnout dva dny, než jsme mohli nanést nový základ, pojivo a povrchové vrstvy.“ Nyní následují finální práce, řezy spár a nové značení, než se v pondělí bude pokračovat ve stejných pracích opačným směrem.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Dne 17.7. začala výstavba přestavby "Hochstraße Süd" (B37) v Ludwigshafenu. Toto je zvýšená dálnice, která byla před několika lety zbourána kvůli strukturálním problémům.
Vzhledem k tomu, že bude stržena také „Hochstraße Nord“, další nadzemní dálnice, což by vedlo k dopravním problémům na mostech přes Rýn. Takže přestavují tuto vyvýšenou dálnici, která má být dokončena začátkem roku 2026.
https://www.swr.de/swraktuell/rheinland ... r-100.html
Vzhledem k tomu, že bude stržena také „Hochstraße Nord“, další nadzemní dálnice, což by vedlo k dopravním problémům na mostech přes Rýn. Takže přestavují tuto vyvýšenou dálnici, která má být dokončena začátkem roku 2026.
https://www.swr.de/swraktuell/rheinland ... r-100.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Problém s mostem v Cáchách, most Haarbachtal z A544 je ve špatném stavu. Je již snížen na jeden jízdní pruh v každém směru, ale nedávná kontrola zjistila, že most nadále chátrá a část příští týden zcela uzavřena:
https://www1.wdr.de/nachrichten/rheinla ... e-100.html
lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=50. ... 912/6.1343
https://www1.wdr.de/nachrichten/rheinla ... e-100.html
lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=50. ... 912/6.1343
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Dokončení posledního úseku obchvatu B47 Worms se nyní odkládá na rok 2028. Důvod: předběžná kontrola a odstranění zděděného problému trvalo déle, než se očekávalo. Kromě toho je instalace potrubí a drátů v městském prostředí vždy ambiciózní. Stavba s cirkulací dopravy je také časově náročná. Odhadované náklady eskalovaly z 36,4 milionu EUR (2016) na 63,6 milionu EUR (2023).
https://lbm.rlp.de/de/aktuelles/detail/ ... mmer-2028/
lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/#map=17/49.61667/8.35153
https://lbm.rlp.de/de/aktuelles/detail/ ... mmer-2028/
lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/#map=17/49.61667/8.35153
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A46: Environmentální studie a účast veřejnosti na výměně Fleherova mostu
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... er-bruecke
Od otevření Fleherova mostu v roce 1979 se provoz výrazně zvýšil, zejména kvůli silnému provozu. Ten most hodně zatěžuje. V rámci pravidelného odborného sledování a kontroly mostních konstrukcí bylo na Fleherově mostě zjištěno poškození konstrukce, které již nelze opravit. Most proto musí nahradit novostavba.
Kromě výměny Fleherova mostu celý projekt zahrnuje důkladnou obnovu dálnice A46 na úseku čtyř kilometrů mezi křižovatkami Neuss-Uedesheim a Düsseldorf-Bilk. Podle současného stavu se nepředpokládá zahájení stavby dříve než v roce 2029.
web projektu: https://www.autobahn.de/a46-ersatzneuba ... uebersicht
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... er-bruecke
Od otevření Fleherova mostu v roce 1979 se provoz výrazně zvýšil, zejména kvůli silnému provozu. Ten most hodně zatěžuje. V rámci pravidelného odborného sledování a kontroly mostních konstrukcí bylo na Fleherově mostě zjištěno poškození konstrukce, které již nelze opravit. Most proto musí nahradit novostavba.
Kromě výměny Fleherova mostu celý projekt zahrnuje důkladnou obnovu dálnice A46 na úseku čtyř kilometrů mezi křižovatkami Neuss-Uedesheim a Düsseldorf-Bilk. Podle současného stavu se nepředpokládá zahájení stavby dříve než v roce 2029.
web projektu: https://www.autobahn.de/a46-ersatzneuba ... uebersicht
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Die Autobahn hlásí, že zadali zakázku ve výši 426 milionů EUR na výstavbu druhého mostu přes Rýn A1 v Leverkusenu. Stavba začne, jakmile bude stávající most zbořen, což bude pravděpodobně v roce 2024. Doprava bude přesunuta na nový most někdy koncem roku 2023. Druhý nový most má být dokončen v roce 2027.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... n-vergeben
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... n-vergeben
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A544: Žádné uvolnění pro auta ve směru na Kolín
Částečná uzavírka A544 mezi křižovatkami Aachen-Europaplatz a Würselen ve směru na Kolín nad Rýnem, která platí od 24. července 2023, bude i nadále zachována. O otevření budovy pro auta se neuvažuje.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... tung-koeln
Částečná uzavírka A544 mezi křižovatkami Aachen-Europaplatz a Würselen ve směru na Kolín nad Rýnem, která platí od 24. července 2023, bude i nadále zachována. O otevření budovy pro auta se neuvažuje.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... tung-koeln
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A43: Autobahn Westfalen úspěšně přesune obrovský železniční most poblíž Recklinghausen
Téměř tisíc tun vážící a pak také postavený nad železniční tratí: Aby bylo možné přesunout most A43 v jižním Recklinghausenu, museli odborníci z vestfálské dálnice přijít s několika nápady.
fotogalerie z akce: https://autobahn.qbank.se/mb/?h=b23840a ... 3d80a625f7
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... linghausen
Téměř tisíc tun vážící a pak také postavený nad železniční tratí: Aby bylo možné přesunout most A43 v jižním Recklinghausenu, museli odborníci z vestfálské dálnice přijít s několika nápady.
fotogalerie z akce: https://autobahn.qbank.se/mb/?h=b23840a ... 3d80a625f7
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... linghausen
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
28. srpna 2023
A45: „Touchdown“ an der Talbrücke Rinsdorf (v 02/2022 se tady řešil odstřel viewtopic.php?p=250916#p250916 )
Ocelový kolos se ve výšce 70 metrů pohybuje milimetr po milimetru na sever.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... e-rinsdorf
Rinsdorfský viadukt se nachází mezi křižovatkami Siegen-Süd a Wilnsdorf. Jeho nová výstavba a s tím spojené rozšíření na šest jízdních pruhů je zvláštní výzvou, protože starý viadukt byl z jednoho kusu.
fotky: https://autobahn.qbank.se/mb/?h=0513f43 ... 0f8091b7e7
A45: „Touchdown“ an der Talbrücke Rinsdorf (v 02/2022 se tady řešil odstřel viewtopic.php?p=250916#p250916 )
Ocelový kolos se ve výšce 70 metrů pohybuje milimetr po milimetru na sever.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... e-rinsdorf
Rinsdorfský viadukt se nachází mezi křižovatkami Siegen-Süd a Wilnsdorf. Jeho nová výstavba a s tím spojené rozšíření na šest jízdních pruhů je zvláštní výzvou, protože starý viadukt byl z jednoho kusu.
fotky: https://autobahn.qbank.se/mb/?h=0513f43 ... 0f8091b7e7
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
sledovaný projekt v tématu
A1: Uzavření mezery v novém Leverkusenském mostě přes Rýn / Byly dodány poslední čtyři ocelové komponenty první mostní konstrukce
V úterý (5. září 2023) byly přes Rýn dodány poslední ocelové komponenty pro první mostní konstrukci nového Leverkusenského mostu, který se skládá ze dvou konstrukcí. Stavební společnosti SEH Engineering GmbH a Hochtief AG, které pracují pro spolkovou Autobahn GmbH, smontují čtyři dodané ocelové komponenty do konce týdne.
Rýnský most má mimořádný význam pro celý region na východ a západ od Rýna i za ním. Jako součást transevropské dopravní sítě slouží jako důležité spojení pro mezinárodní tranzitní dopravu. Nový most přes Rýn poskytne znatelnou úlevu a zajistí konkurenceschopnost Německa jako obchodního místa. Spolková vláda investuje přes 426 milionů eur do výstavby druhé části stavby a demolice stávajícího mostu ve směru na Dortmund. Na rozšíření A1 mezi křižovatkou Kolín-Niehl a dálniční křižovatkou Leverkusen-West je plánováno celkem 1,4 miliardy eur.“
Svodidlové systémy, které brání vjezdu vozidel s celkovou hmotností nad 3,5 tuny na starý most přes Rýn Leverkusen, pak budou odstraněny. Stávající konstrukce se pak bude od roku 2024 bourat, aby na stejném místě mohla vzniknout druhá nová mostní konstrukce. Dokončení obou nových mostních objektů je plánováno do roku 2027, takže pak bude pro každou vozovku k dispozici samostatná mostní konstrukce.
Nová stavba Leverkusenského mostu přes Rýn
Nový Leverkusenský Rýnský most se skládá ze dvou paralelních mostních konstrukcí jako sourozeneckých mostů, které se díky své symetrii spojují do celkové konstrukce v konečném stavu. Stejně jako stávající konstrukce se nové mostní objekty skládají z energetického mostu a nájezdového mostu. Celý most přes Rýn je dlouhý 1068,5 metrů. Největší využitelná šířka nového mostu je 33 metrů. Po úplném dokončení bude mít nový most Leverkusen Rýn most o rozloze asi 70 000 metrů čtverečních. Jejich pylony se tyčí asi 55 metrů nad silnicí.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... ngeliefert
A1: Uzavření mezery v novém Leverkusenském mostě přes Rýn / Byly dodány poslední čtyři ocelové komponenty první mostní konstrukce
V úterý (5. září 2023) byly přes Rýn dodány poslední ocelové komponenty pro první mostní konstrukci nového Leverkusenského mostu, který se skládá ze dvou konstrukcí. Stavební společnosti SEH Engineering GmbH a Hochtief AG, které pracují pro spolkovou Autobahn GmbH, smontují čtyři dodané ocelové komponenty do konce týdne.
Rýnský most má mimořádný význam pro celý region na východ a západ od Rýna i za ním. Jako součást transevropské dopravní sítě slouží jako důležité spojení pro mezinárodní tranzitní dopravu. Nový most přes Rýn poskytne znatelnou úlevu a zajistí konkurenceschopnost Německa jako obchodního místa. Spolková vláda investuje přes 426 milionů eur do výstavby druhé části stavby a demolice stávajícího mostu ve směru na Dortmund. Na rozšíření A1 mezi křižovatkou Kolín-Niehl a dálniční křižovatkou Leverkusen-West je plánováno celkem 1,4 miliardy eur.“
- Rozšíření dálnice u Leverkusenu je jedním z největších a nejnáročnějších stavebních projektů v příštích letech. Nová výstavba Leverkusenského Rýnského mostu je těžištěm první plánovací fáze a začala na konci roku 2017. Výstavba nového mostu probíhá společně s rozšířením A 1 na osm jízdních pruhů mezi křižovatkou Cologne-Niehl a sp. Dálniční křižovatka Leverkusen-West. Rozsáhlé nové stavební práce probíhají také na dálniční křižovatce Leverkusen – Západ.
Svodidlové systémy, které brání vjezdu vozidel s celkovou hmotností nad 3,5 tuny na starý most přes Rýn Leverkusen, pak budou odstraněny. Stávající konstrukce se pak bude od roku 2024 bourat, aby na stejném místě mohla vzniknout druhá nová mostní konstrukce. Dokončení obou nových mostních objektů je plánováno do roku 2027, takže pak bude pro každou vozovku k dispozici samostatná mostní konstrukce.
Nová stavba Leverkusenského mostu přes Rýn
Nový Leverkusenský Rýnský most se skládá ze dvou paralelních mostních konstrukcí jako sourozeneckých mostů, které se díky své symetrii spojují do celkové konstrukce v konečném stavu. Stejně jako stávající konstrukce se nové mostní objekty skládají z energetického mostu a nájezdového mostu. Celý most přes Rýn je dlouhý 1068,5 metrů. Největší využitelná šířka nového mostu je 33 metrů. Po úplném dokončení bude mít nový most Leverkusen Rýn most o rozloze asi 70 000 metrů čtverečních. Jejich pylony se tyčí asi 55 metrů nad silnicí.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... ngeliefert