Indie

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Ve státě Karnataka v Indii byla 12.3. slavnostně otevřena 118 kilometrová dálnice Bangalore – Mysore. Dálnice spojuje tato dvě města, známá také jako Bengaluru a Mysuru. Dálnice vede jihozápadně z Bangalore do Mysore.

Rychlostní silnice byla postavena jako kombinace přestavby stávající Národní dálnice 275 a realizace na zelené louce tam, kde to nebylo možné. Během několika posledních měsíců se již otevřely různé segmenty, ale projekt je nyní dokončen.

Jedná se o šestipruhovou rychlostní komunikaci s doplňkovými obslužnými komunikacemi, která přináší celkový průřez až 10 jízdních pruhů.

https://indianexpress.com/article/expla ... s-8491827/

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Ve zkratce. Indie. Země, která je dlouho známá svými nekonečnými, rachotícími cestami vlakem, hlučnými silnicemi a špinavými letišti, zažívá změnu infrastruktury v měřítku, které mimo Čínu nemá obdoby.

Indie rozběhla masivnější výstavbu dálniční a zkapacitněné silniční sítě. Délka venkovské silniční sítě se zvýšila z 381 000 km v roce 2014, kdy byl zvolen za premiéra Modi, na letošních 729 000 km. Regiony se zbližují, regionální rozvoj navazuje rychleji na ekonomickou prosperitu. Státní a celonárodní dálniční síť se masivně rozvíjí dle formátovaných pravidel, s dostatečnou kapacitou na další roky.

Modi government’s ambitious plan to connect India with expressways - formuje se masivní plán: viewtopic.php?p=251147#p251147 a ten plán se ale již na vícero úrovních uskutečňuje. Modi celkově založil několik velkých plánů; přístavní města, urbanistická města (pozvedne se hygiena ale to je jen ve velké krátkosti opsané), rozvoj venkova včetně silnic tam a dálniční síť.

Je potřeba si uvědomit, že Modi má velmi silný kredit v Indii, je to dlouhoroční politik a jako premiér vládne od roku 2014. Vůbec to, že jedna strana má většinu v indickém parlamentě je zcela výjimečný okamih. Má vize a umí je protavit do praxe.

Meziročně se rozsah dálniční sítě zvedl o 100%. Nyní měří bezmála 5000 km. Několikanásobek se staví a další několikanásobky se do výstavby brzy uvedou nebo velmi rychle připravují. Slouží k tomu velmi silné zákony, které ucelují a sjednoducují postupy. Stejně tak stavební design norem, což usnadňuje klasifikaci zájmů pro stavební firmy a stavební průmysl vůbec. :idea:

Je to obrovský posun oproti tzv. zlatému 4-úhelníku, o kterém jsem samozřejmě psal na začátku vlákna. To byla taková snaha o dualizaci silnic s velmi špatným provedením. Takže se z toho brzo stala nepostačující a nebezpečná silniční síť s různýma normama různorodou kvalitou provedení. To byla na dlouhou dobu jediná snaha jak spojit Indii lepší silnicí. Od té doby jsou 2 dekády pryč, až se dostavil úmysl vybrat se výstavbou "expressways". Indie na to nabrala potenciál a hospodářsky dech, který sem přesouvá a tím rychleji zaznamenává růst a pokrok. Ještě se budeme dívat za 20 let, kam se Indie dostane. Protože na rozdíl od ČLR nemá problém s demografii a mnoha dalšíma aspektama, což je dáno i charakterem vnímání toho co je v životě důležité. Jsou to neuplatnitelné věci pro život v EU a podobným zemím, ale právě to Indii posouvá dál.

Delhi Mumbai Expressway


Brzy začne výstavba 408 km dlouhé Chambal Expressway, Kota - Etawah Expressway. Bude to 4- pruh v nákladech v propočtu 2,9 mld. USD s konstrukční rychlostí 120 km/h. Výstavba se mu ukončit v roce 2027. Tendruje se ve 2 balících, další budou brzo vyhlášené.

Stát Madhya Pradesh ohlásil výstavbu 660 km dálnice Vindhya Expressway: https://www.nbmcw.com/news/roads-highwa ... oject.html

Brzo se taky zahájí výstavba 230 km NH-119D nebo Amas – Darbhanga Expressway, což bude 1. dálnice ve státě Bihar.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Indie mj. letos odstartovala výstavbu 1. sekce na 1220 km dlouhém ekonomickém koridoru Surat - Chennai. Tento koridor je příkladem státního úřadu NHAI jak snížit náklady tím, že nepostaví celý tah najednou, ale ve 4 etapách. A to ve formě: na zelené louce, dále upgrade stávajících existujících úseků. Všechny nové části budou v 6- pruhu s konstrukční rychlostí 120 km/h. Zbytek bude ve formě 4- pruhu.

Indická vláda projekt schválila v lednu letošního roku. Je to jedna z priorit ministerstva silnic na podporu ekonomiky. Indie staví ekonomické koridory a obranné silnice. Obojí je dle vzoru ze zahraničí - i U.S. síť Interstate měla a má nějaké cíle, mj. pro obranu země. Obranné silnice v Indii jsou často nové tunelové sekce v horách, ale i několik částí na rychlé spojení mezi jednotlivými státy. Ekonomické koridory doplňují tuto původní ideu tak, aby byla Indie ve výsledku protkaná dálniční sítí. :idea:

Nová výstavba:
EC-413: Surat – Nashik – Ahmednagar v Gujarat a Maharashtra (290.70 km).
Ahmednagar – Solapur – Akkalkot – MH/KN hranice v Maharashtra (225.25 km)
EC-408: MH/KN hranice – Mahabubnagar úsek na Maharashtra – Karnataka – Telangana (230 km)

celá trasa: https://i.imgur.com/wOu4bon.jpg

Dokončení tahu se plánuje na rok 2026.

Ve výstavbě je již 230 km 6- pruhu rychlostní silnice mezi Akkalkot – Mahabubnagar. Podrobnější rozpis na webech níže:

https://themetrorailguy.com/nhai-surat- ... e-tenders/
https://themetrorailguy.com/nhai-solapu ... us-update/
https://en.wikipedia.org/wiki/Surat%E2% ... Expressway
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

blok info

:arrow: Práce na koridorech dálnic se plánují v Džammú a Kašmíru a také v indickém Ladakhu. Na práci, která zlepší dopravu, byl stanoven zdravý rozpočet ve výši 4,3 miliardy USD.

Práce plánuje indické ministerstvo silniční dopravy a dálnic. 250 km dlouhý koridor spojující Udhampur se Šrínagarem a vedoucí přes Ramban a Banihal bude vybudován jako první a bude stát 1,96 miliardy dolarů.

Kromě toho se v těchto státech staví 41 tunelových úseků s celkovými náklady 5,5 miliardy dolarů.

:arrow: Probíhají stavební práce na projektu NH-88. Trasa stojí 1,22 miliardy USD a bude obsahovat dva jízdní pruhy v každém směru jízdy a poskytne nové spojení mezi Shimla a Mataur. Projekt probíhá v šesti úsecích pod dohledem indického národního úřadu pro silnice (NHAI) a měl by být dokončen do konce roku 2024. Po silnici jsou Shimla a Mataur od sebe vzdáleny asi 528 km, přičemž cesta trvá asi 8 hodin. Zdokonalovací práce nyní schválené indickým národním úřadem pro dálnice (NHAI) pomohou zkrátit dobu jízdy pro řidiče a také zvýšit bezpečnost provozu.

:arrow: Rychlostní silnice za 1,47 miliardy dolarů spojující Dillí s Dehradúnem by měla být hotová do konce roku 2023 a bude měřit 212 km. Mezi klíčové prvky projektu patří 12 km dlouhý úsek, dva velké mosty, 13 malých mostů a dva podchody pro slony.

:arrow: Mezitím bylo dosud vyraženo asi 6 km z 13 km dlouhé trasy tunelu Zojila. Projekt má být dokončen na konci roku 2026. Nový tunel spojí Ladakh s Kašmírem. Stavbu provádí společnost Megha Engineering and Infrastructure (MEIL). Projekt zajistí bezpečnější a rychlejší trasu pro řidiče.

více zde:
viewtopic.php?p=148358#p148358
viewtopic.php?p=223966#p223966
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 13.4. se do provozu uvedla nová etapa na Santa Cruz - Chembur Link Road ve městě Mumbai.

https://twitter.com/i/web/status/1646540145297088513

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

blok info

:arrow: Larsen & Toubro (L&T) a Megha Engineering & Infrastructures Ltd. (MEIL)jsou vybráni jako nejnižší uchazeči o jeden balík 11,84 km výstavby 2- rourového tunelu Thane – Borivali v Bombaji.

Tento silniční projekt Bombajského úřadu pro rozvoj metropolitního regionu (MMRDA) bude zahrnovat 2 x 10,8 km silniční tunely pod národním parkem Sanjay Gandhi (SGNP) a kombinované 1 km příjezdové komunikace na obou koncích.
Tunely se 3 jízdními pruhy budou postaveny pomocí 4 mega tunelových vrtacích strojů (TBM) v maximální hloubce 23 m pod povrchem a spojí Magathane's Ekta Nagar v Borivali a Tikuji-Ni-Wadi v Manpadě v Thane.

https://themetrorailguy.com/2023/04/25/ ... in-mumbai/

Obrázek

:arrow: Existuje dlouhodobý projekt na rozšíření silnice NH-3 mezi Manali a Mandi na 4 pruhy. Současná silnice je v hrozném stavu, ale některé úseky z Pandohu do Manali jsou nyní blízko dokončení. Trasa má stále příliš mnoho zatáček, takže se nebudu divit, když se v daleké budoucnosti postaví paralelní dálnice. Úsek z Mandi se začne stavět ve fázi 2.
1.JPG
1.JPG (123.48 KiB) Zobrazeno 1120 x
2.JPG
2.JPG (139.82 KiB) Zobrazeno 1120 x
3.JPG
3.JPG (112.88 KiB) Zobrazeno 1120 x
4.JPG
4.JPG (155.39 KiB) Zobrazeno 1120 x
5.JPG
5.JPG (125.44 KiB) Zobrazeno 1120 x
:arrow: Aktualizace výstavby dálnice (expressway) Dwarka (NH 248BB).

Vznikne jako alternativní silniční spojení mezi Dillí a Gurgaonem, které spojí mnoho nových sektorů Nového Gurgaonu.
10.JPG
10.JPG (137.05 KiB) Zobrazeno 1120 x
11.JPG
11.JPG (111.03 KiB) Zobrazeno 1120 x
12.JPG
12.JPG (160.97 KiB) Zobrazeno 1120 x
13.JPG
13.JPG (154.24 KiB) Zobrazeno 1120 x
14.JPG
14.JPG (125.87 KiB) Zobrazeno 1120 x
:arrow: Zřejmě existují plány na vybudování 38 kilometrů dlouhé silnice pro National Highway 715 přes přírodní rezervaci Kaziranga v Assam. Cílem je zvednout celou silnici, aby byla chráněna zvěř před dopravními kolizemi. To je na jižním břehu řeky Brahmaputra. Pravděpodobně by to byl největší světový přechod divoké zvěře. :idea:

https://economictimes.indiatimes.com/ne ... 863825.cms
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
KarelLer
Příspěvky: 694
Registrován: 25.12.2016 16:03:46
Bydliště: Morava

Re: Indie

Příspěvek od KarelLer »

Díky za informace o Indii.
Existuje dlouhodobý projekt na rozšíření silnice NH-3 mezi Manali a Mandi na 4 pruhy. Současná silnice je v hrozném stavu, ale některé úseky z Pandohu do Manali jsou nyní blízko dokončení. Trasa má stále příliš mnoho zatáček, takže se nebudu divit, když se v daleké budoucnosti postaví paralelní dálnice. Úsek z Mandi se začne stavět ve fázi 2.
Kde by měla ta paralelní dálnice stát? V tom úzkém údolí se dá těžko postavit něco jiného. Jedině kompletně jako tunel, ale ten by se nikdy nezaplatil.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Mě zase těší zájem o napsané.

Tunely, ani dlouhé tunely, nejsou v Indii ničím co by se nestavělo. I když s potížemi a zpomaleně, ale to lze nalézt i jinde ve světě (Slovensko, Kolumbie) Možná nebudou všechny části ihned ve dvou rourách, ale rovněž jsem uvedl "v daleké budoucnosti", tedy 50+ let. To bude jinde provoz, počet vozidel a tím i socio-ekonomické potřeby a parametry. Do té doby se musí pochopitelně zaplnit stávající trasa v realizaci. Jsem skeptik v tom, že bude postačovat, o čem se lze přesvědčit v mnoha jiných státech světa. Je ale normální, že "ihned" se realizuje dostupnější forma. Já se o tom ale již nepřesvědčím ...

Ještě doplním článek: Otevře se první betonová komunikace v Kerale na úseku Mukkola - Karode. Tolik očekávaný úsek Mukkola - Karode, který je součástí hraničního obchvatu Kazhakootam-Kerala-Tamil Nadu NH66, byl v pondělí zprovozněn. Kérala je menší stát (40 tis. km2) s populací 40 mil. obyvatel. Nachází se na krajním JZ země.

16,3 km dlouhá silnice je první betonovou ve státě. S otevřením úseku mohou dojíždějící ze severní Keraly cestovat do Tamil Nadu přes Kanyakumari, aniž by museli vstupovat do města Thiruvananthapuram.

https://www.newindianexpress.com/cities ... 75448.html

záběry z výstavby: https://www.youtube.com/watch?v=NyZsgaRjcVA
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 26.5. se do provozu uvedl 80 km úsek tahu Mumbai - Nagpur Expressway mezi Bharvir Khurd a Shirdi., jižně u Nashik.

https://www.timesnownews.com/mumbai/mum ... -100530454
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

:arrow: sledovaný projekt v tématu

Posledně zřejmě v roce 2019 jsem se zmínil o 22 km dlouhém spojení Mumbai Trans Harbour Link: viewtopic.php?p=188674#p188674 . Pak se zařadila nová stavba a sice upgrade pobřežní silnice. Pak se rozvinula výstavba dálnice na toto město.

Nyní je tento sledovaný projekt téměř dokončen a za několik měsíců bude otevřen pro provoz. Po dokončení to bude zřejmě nejdelší most v Indii.

https://english.jagran.com/india/mthl-i ... s-10079591



Obrázek

:arrow: Mezitím se MMRDA stále nevzdává svého plánu postavit most rovnoběžný s celým západním pobřežím Bombaje. V případě schválení bude mít délku 43 km.

https://www.mumbailive.com/en/infrastru ... ghar-77997
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Dále, nechci to již rvát do výše uvedených novinek velkého města Bombaj.

Sekce rozestavěného mostu v Biháru byla kontrolovaně zdemolována kvůli konstrukčním chybám, které po posouzení nebylo možno napravit:

poloha na mapě: https://www.google.com/maps/@25.2609683 ... ?entry=ttu



info k projektu:

http://spsingla.com/?projects=4-lane-ca ... 0-in-bihar
https://www.mcelhanney.com/project/sultanganj-bridge/
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

„Bezprecedentní“ záplavy v Indii

https://www.cnbc.com/video/2023/07/11/f ... lainternal

Po ničivých záplavách způsobených silnými monzunovými dešti, které zabily desítky lidí na severu země jsou nezvěstní i lidé z mnoha zemí světa.

Přívalový déšť také uzavřel školy, podmával silnice a smetl domy a mosty.

Úřady uvedly, že potíže při navazování kontaktu s pohřešovanými pramení z poškozené komunikační infrastruktury a nedostatečného příjmu.

Nejméně 88 lidí zemřelo, 42 z nich za posledních pět dní, a více než 100 bylo zraněno v Himáčalpradéši, kde vířící povodňová voda smetla auta, autobusy, mosty a domy, uvádí se v prohlášení státní vlády. Region je téměř 500 kilometrů (310 mil) severně od Nového Dillí.

Dvanáct dalších lidí zemřelo od středy ve státě Uttarpradéš na incidenty související s deštěm, uvedl mluvčí státní vlády Šišír Singh.

Devět z nich se utopilo, dva zemřeli po zásahu bleskem a jeden byl zabit hadím uštknutím, řekl Singh.

Jedna osoba zemřela v Dillí a čtyři byli zabiti v části Kašmíru kontrolované Indií, uvedli úředníci.

Úřady pomocí vrtulníků zachránily téměř 300 lidí, většinou turistů, kteří od soboty uvízli v oblasti Chandertal ve státě Himáčalpradéš. Mezi nimi bylo sedm nemocných lidí, kteří byli v úterý letecky přepraveni, uvedla vláda.

Téměř 170 domů se zřítilo a dalších 600 bylo částečně poškozeno silnými dešti a sesuvy půdy ve státě, uvedlo operační středisko státní pohotovosti.

Indický meteorologický úřad předpověděl v příštích dnech další vydatné deště na severu. Monzunové deště po celé zemi již přinesly asi o 2 procenta více srážek než obvykle.

Indie je pravidelně svědkem silných záplav během monzunového období, které trvá od června do září a přináší většinu ročních srážek v jižní Asii. Deště jsou zásadní pro plodiny zalévané deštěm vysázené během sezóny, ale často způsobují rozsáhlé škody.

Vědci tvrdí, že monzuny jsou v důsledku klimatických změn stále nevyzpytatelnější, což vede k častým sesuvům půdy a bleskovým záplavám na severu Indie v Himalájích.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

:arrow: 20. června 2023 bylo slavnostně otevřeno 11 nadjezdů na rozšířené dálnici Dillí - Panipat NH 44. (Delhi - Panipat Expressway)

NH 44 byl modernizován ze šestiproudé silnice na osmiproudovou rychlostní silnici plus průběžné 2proudé silnice na obou stranách. Projekt pokrývá 71 kilometrů z Dillí do Panipatu.

Obrázek

Obrázek

:arrow: Dne 8.7. se do provozu odevzdal 502 km úsek 6- pruhu v rámci tahu Amritsar - Jamnagar Expressway ve státě Rajasthan. Úsek jde od Hanumangarh do Jalore, je to nejjižnější úsek v daném státě.

Prochází převážně suchým, poušť připomínajícím terénem. Nejdůležitjším městem na úseku je Bikaner. Inauguraci tahu se zůčastnil premiér Modi, který mj. stojí za masivním dálničním rozvojem Indie.

Celý tah měří 1256 km.

https://www.livemint.com/politics/news/ ... 91389.html

Obrázek

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: Indie

Příspěvek od kalanis »

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

To je hrůza. Vím, že peníze nenahradí ztrátu živitele rodiny, ale ta uvedená výše odpovídá 7- měsíčnímu výdělku. Dálniční program je iniciován právě federální vládou premiéra N. Módiho. Vinu on samozřejmě přímo nenese. Rozsah 17 mrtvých je ale opravdu velký ... bohužel, stavebnictví je nejrizikovější segment ...
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Odpovědnost za dluhovou službu NHAI se do pěti let pravděpodobně zdvojnásobí :arrow:

https://www.livemint.com/economy/nhai-d ... 93674.html

bsluhu dluhu, což ještě více zatíží jeho finanční pozici.

Podle vládních odhadů dluhová služba NHAI vzroste z 33 000 milionů ₹ ve fiskálním roce 24 na více než 62 000 milionů $ do fiskálního roku 28, především kvůli obsluze úvěrů na výstavbu dalších 34 800 km dlouhých národních dálnic pod Pariyojana, což bylo schváleno v Bharatmala 2017. Celkový dluh NHAI byl k 31. březnu na závratných 3,43 bilionu ₹ , což je nepatrně méně než 3,48 bilionu ₹ v březnu 2022.

Ačkoli dluhy na knihách NHAI vypadají těžce, splácení nebude problém, protože dluhy se týkají financovaných projektů, z nichž několik již začalo generovat výnosy. Ve skutečnosti bude mít úřad přebytečné finanční prostředky ve fiskálním roce 28, kdy se očekává, že jeho dluhová služba dosáhne vrcholu asi 69 000 milionů ₹ . Výnosy z mýtného se za posledních pět let také ztrojnásobily na více než 16 500 milionů ₹ a pravděpodobně v tomto finančním roce dosáhnou přibližně 22 000 milionů ₹ , což představuje každoroční nárůst o 10 %. To by mělo zabránit dalšímu nahromadění dluhu a problémům s jeho obsluhou," řekl úředník ministerstva silniční dopravy a dálnic v zájmu anonymity. Jde o správní ministerstvo pro NHAI.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Různá média uvádějí, že 20. září byl ve státě Madhjapradéš otevřen nebo slavnostně otevřen 244 kilometrový úsek dálnice Dillí - Mumbai.

https://www.livemint.com/news/india/del ... 40452.html
https://timesofindia.indiatimes.com/aut ... s?from=mdr

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Indie

Příspěvek od Diaľničiar »

Stavební práce na projektu velkého silničního tunelu v indické Bombaji byly oceněny. Práce v hodnotě přes 854 milionů USD provede společnost Larsen & Toubro (L&T) a očekává se, že dokončení bude trvat 54 měsíců.

Balíček prací byl oceněn Bombajským úřadem pro rozvoj metropolitního regionu (MMRDA). L&T navrhne a postaví nové silniční tunelové spojení spojující Orange Gate s Marine Drive Coastal Road.

Práce bude zajišťovat divize Těžká civilní infrastruktura výstavby L&T. Firma říká, že hlavní rozsah práce na projektu zahrnuje návrh a výstavbu dvojitých silničních tunelů pomocí TBM, které spojují tyto tunely se stávající vyvýšenou východní dálnicí u Orange Gate poblíž jejího jižního terminálu přes přechodové rampy a s Marine drive v Bombaji. . Uspořádání projektu bude probíhat především pod Sardar Vallabhbhai Patel Road.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Asie“