Pardubice, Trnová - Dubina
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Tak jsem krapátko zaskočený. Nejdříve došlo k posunům když byl nejbližší termín za + - 2 měsíce. A teď bum prásk a termín je najednou za 4 měsíce. Víte někdo co je toho příčinou ?
-
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Tak dá se to dohledat tady https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/399693 konkrétně jde o soubor K03_Vysvetleni, zmena nebo doplneni zadavaci dokumentace YB č. 25.docx
Důvodem tohoto posunu je následující dotaz: "Uchazeč se Zadavatele dotazuje na výslednou podobu oblasti na KÚ objektu SO 108. V současné době se v tomto úseku nacházejí vtokový objekt se zábradlím a příkopovými tvárnicemi. V Zadávací dokumentaci se žádné příkopové tvárnice nenachází, a tak Uchazeč předpokládá, že dojde k jejich zrušení. Zadávací dokumentace se o úpravách vtokového objektu nijak nezmiňuje. Ze Zadávací dokumentace ani z místního šetření nelze jednoznačně určit účel vtokového objektu a jeho další pokračování."
Důvodem tohoto posunu je následující dotaz: "Uchazeč se Zadavatele dotazuje na výslednou podobu oblasti na KÚ objektu SO 108. V současné době se v tomto úseku nacházejí vtokový objekt se zábradlím a příkopovými tvárnicemi. V Zadávací dokumentaci se žádné příkopové tvárnice nenachází, a tak Uchazeč předpokládá, že dojde k jejich zrušení. Zadávací dokumentace se o úpravách vtokového objektu nijak nezmiňuje. Ze Zadávací dokumentace ani z místního šetření nelze jednoznačně určit účel vtokového objektu a jeho další pokračování."
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Nový termín pro výběr zhotovitele:
14. 03. 2022
14. 03. 2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Blíže popsán jeden z důvodů, proč se termín neustále prodlužuje: https://ekonomickydenik.cz/martyrium-rs ... lou-lhutu/
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
To je opravdu prů..r.martas píše:Blíže popsán jeden z důvodů, proč se termín neustále prodlužuje: https://ekonomickydenik.cz/martyrium-rs ... lou-lhutu/
Buď budou muset ty příčníky a tedy i chodníky roztáhnout o 1,3m na každou stranu, jenže to je pak min. 5,6m šířky mtrvého prostoru jen pro zavěšení. A nebo se vrátit ke standardnímu řešení se zavěšením ve střeďáku, jako je ve vizualizaci.
Ale obě verze znamenají předělat skoro celý most.
A taky to je těžko akceptovatelná změna vůči vydanému SP.
- Přílohy
-
- rez.png (45.41 KiB) Zobrazeno 6457 x
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Zajímavé. Tak to by měl zadavetel most přeprojektovat a ne to házet na uchazeče, ať to něják přeprojektují sami. To zavání dalšími problémy, dotazy, námitkami atd.
Taky mě "pobavilo" řešení tím, že je odstraněn výkres poukazující na problém. To je těžko uvěřitelná pštrosí politika. Problém graficky nezobrazíme, tak přestane existovat ....
Taky mě "pobavilo" řešení tím, že je odstraněn výkres poukazující na problém. To je těžko uvěřitelná pštrosí politika. Problém graficky nezobrazíme, tak přestane existovat ....
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
No, je to školácká chyba projektanta, za kterou by měl někdo pykat. On se ten problém dá vyřešit třeba i tím, že se betonové svodidlo umístí na vozovku před odvodňovací žlab a pruhy se zúží na 2×3,25 m případně se o půl metru z každé strany zúží SDP na téhle části mostu. Tam kde jsou závěsy v SDP, tak se musí zúžit pruhy směrem k okraji mostu. Ale vhodnější by bylo přeprojektovat most...
EDIT: teď se dívám, že v dokumentaci už jsou navrženy jízdní pruhy 3,25 m a volná šířka 7,5 metru. Proč je tedy v řezu mostu navržena volná šířka 8,5 m je mi záhadou. Možná by stačilo jen upravit řez tak, aby zahrnoval tu správnou volnou šířku 7,5 m a podle toho se umístila svodidla a problém by byl vyřešený...
EDIT: teď se dívám, že v dokumentaci už jsou navrženy jízdní pruhy 3,25 m a volná šířka 7,5 metru. Proč je tedy v řezu mostu navržena volná šířka 8,5 m je mi záhadou. Možná by stačilo jen upravit řez tak, aby zahrnoval tu správnou volnou šířku 7,5 m a podle toho se umístila svodidla a problém by byl vyřešený...
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
mapman píše:No, je to školácká chyba projektanta, za kterou by měl někdo pykat. On se ten problém dá vyřešit třeba i tím, že se betonové svodidlo umístí na vozovku před odvodňovací žlab a pruhy se zúží na 2×3,25 m případně se o půl metru z každé strany zúží SDP na téhle části mostu. Tam kde jsou závěsy v SDP, tak se musí zúžit pruhy směrem k okraji mostu. Ale vhodnější by bylo přeprojektovat most...
EDIT: teď se dívám, že v dokumentaci už jsou navrženy jízdní pruhy 3,25 m a volná šířka 7,5 metru. Proč je tedy v řezu mostu navržena volná šířka 8,5 m je mi záhadou. Možná by stačilo jen upravit řez tak, aby zahrnoval tu správnou volnou šířku 7,5 m a podle toho se umístila svodidla a problém by byl vyřešený...
Je to sice školácká chyba, ale vůči zdravému rozumu. Ne vůči R95, ty se na tenhle případ oficiálně nevztahují, přestože je nebezpečnější. Ani vůči TP114, 139, 203 a ani vůči ČSN 73 6201.
Však i ten dotaz uchazeče byl o tom, že R95 by se měli vztahovat i na toto. A ztažení přílohy investorem mělo jistě znamenat "vyřešíme to během stavby". To ale nejde dohromady s Design & Build.
Každopádně zužovat pruhy na nečem, co se ani nezačalo stavět, by němělo vůbec připadat v úvahu. Raději bych šel cestou změny stavby před dokončením. Za ty 4 měsíce se to dá přeprojektovat, jen to bude trochu honička a problém natlačit to mezi ostatní práci.
Na mostě se vždy zpevní 0,5m, co připadá na nezpevněnou krajnici. Mostaři tam cpou odvodnění. Je to z jejich normy a u 4 pruhu to je i na vnitřní straně. Proto mají volnou šířku o 1m větší.
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Volná šířka na mostě obvykle odpovídá volné šířce na trase. Ten 0,5m zpevnění navíc odpovídá tomu 0,5m nezp.krajnice mimo most. Proto nerozumím tomu metrovému rozdílu.
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
A takhle mi tu žijem...
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
A pod obrázkem popisek Foto: Bratislavský kraj...martas píše:Blíže popsán jeden z důvodů, proč se termín neustále prodlužuje: https://ekonomickydenik.cz/martyrium-rs ... lou-lhutu/
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
inspirace D0 Zbraslav....Xyzc píše:...
A taky to je těžko akceptovatelná změna vůči vydanému SP.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Sorry, chtěl jsem napsat šířka zpevnění.mapman píše:Volná šířka na mostě obvykle odpovídá volné šířce na trase. Ten 0,5m zpevnění navíc odpovídá tomu 0,5m nezp.krajnice mimo most. Proto nerozumím tomu metrovému rozdílu.
Každopadně v obou řezech SO203 i SO101 mají vyznačenou šířku zpevnění. U mostů je to zároveň i volná šířka. Takže ten metr se schovává v tomhle.
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Zahájení ve druhé polovině 2022. Vzhledem k tomu vlekoucímu se tendru se to dalo předpokládat: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... zpravy_mvo
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Tak to smrdí zahájením v roce 2023. Něco podobného zažil obchvat Paky...
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Nový termín pro výběr zhotovitele:
17. 03. 2022
17. 03. 2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Nový termín pro výběr zhotovitele:
21. 03. 2022
21. 03. 2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Nový termín pro výběr zhotovitele:
23. 03. 2022
23. 03. 2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Tak se nám to docela nadějně přiblížilo. Ze dvou měsíců na méně než 3 týdny. Už aby "zahřmělo"...
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Stav vykoupených pozemků
plné rozlišení:
stav k 5.3.2022
stav k 15.2.2021
stav k 29.2.2020
stav k 17.2.2019
stav k 26.12.2017
náhled:
plné rozlišení:
stav k 5.3.2022
stav k 15.2.2021
stav k 29.2.2020
stav k 17.2.2019
stav k 26.12.2017
náhled:
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
nový termín - nyní 29.3.2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
další posun - nově 4.4.2022
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
myslím že z tohoto už se stává fraška
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
No, ještě bych počkal se soudy, zatím je na konci letopočtu aspoň dvojka... Může někdo znalý místní situace říct, jak moc se ne/projevilo otevření D35 na dopravu ve městě?
-
- Příspěvky: 702
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: Pardubice, Trnová - Dubina
Pondělí až pátek každý den...
Uhlopříčně z jihovýchodní městské části do severozápadní průmyslové části...
Ubylo kamionů v úseku Semtím - Paramo, ale osobáky jsou mazec...
D 35 určitě něco stáhla a myslím po prodloužení k Ostrovu ještě něco stáhne...
Pro mně je důležitej hlavně jihovýchodní obchvat, tam se zatím nevykupuje...
A co mně štve (teda upřímně sere), že ty hajzlové co dělaj ofuky s pozemkama se kamaráděj s těmi kteří sedí na radnici.... Žádnej problém....
Nechceš prodat - děláš ofuky... nemáš žádný veřejný zakázky a to jenom pro začátek...
Uhlopříčně z jihovýchodní městské části do severozápadní průmyslové části...
Ubylo kamionů v úseku Semtím - Paramo, ale osobáky jsou mazec...
D 35 určitě něco stáhla a myslím po prodloužení k Ostrovu ještě něco stáhne...
Pro mně je důležitej hlavně jihovýchodní obchvat, tam se zatím nevykupuje...
A co mně štve (teda upřímně sere), že ty hajzlové co dělaj ofuky s pozemkama se kamaráděj s těmi kteří sedí na radnici.... Žádnej problém....
Nechceš prodat - děláš ofuky... nemáš žádný veřejný zakázky a to jenom pro začátek...