1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pokud to tak uděláno není / odvodnění dálnice /, tak by to bylo skoro na tepláky...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Odvodnění v tělese udělané je, to, co není, jsou další navazující systémy, jako ORL, retenčky atp. - to se musí dodělat podle aktuálních předpisů.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No, párkrát jsem na ORL byl. Ale to bylo na zdravotním středisku...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je to mazec, že i na rozšíření už stojící dálnice (tady navíc s již postavenou rezervou) se pohlíží jako na stavbu nové dálnice na zelené louce. Ještě trošičku chápu ty PHS, jo zlepší se plynulost, bude se jezdit o chloupek rychleji, takže to povede k nějakému nárůstu hluku (kvůli kamionům prakticky k nulovému), ale tohle je hrůza. Ještě že ta příprava zkapacitnění D11 dál k Poděbradům přišla takhle včas, nedopadne to snad jak třeba na D5 nebo na D1 u Brna, kde to ty 6-pruhy chtělo už x let.mapman píše:Odvodnění v tělese udělané je, to, co není, jsou další navazující systémy, jako ORL, retenčky atp. - to se musí dodělat podle aktuálních předpisů.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pro mě je to taky othorinolaryngologie, tedy ušní, nosní, krčníkot píše:No, párkrát jsem na ORL byl. Ale to bylo na zdravotním středisku...
Ani nevím, co se pod tou zkratkou skrývá u dopravních staveb, jen doufám, že je to alespoň mimo těleso dálnice a nebude se vrtat do již hotového souvrství asf. vrstev .... podle mapmanova příspěvku, je to snad mimo
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je to tzv. odlučovač ropných látek.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Díky mapmane.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Hoši, zní to snad v každé nové vizualizaci, to jste to už mohli za ty roky pochytit ne ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Arame, vizualizace tohoto úseku moc nesledujeme, neboť tu jezdíme x častěji než ty. Naopak sledujeme podrobně Tomkáč + Žabovřeskou, neboť tam se fyzicky dostaneme sporadicky a vizualizace a permanentní aktualizace stavu např. od Likase jsou pro nás živou vodou, kterou radostně užíváme...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Já mluvím ale o každé vizualizaci jako o videích ŘSD na YT, na jakýkoli dálniční úsek. Ve většině jsou právě ORL a retenční nádrže zmíněny. Ale to je jedno. Jen bych čekal, že to za tu dobu na fóru máte zachyceno, odpusťte to rýpnutí.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
to je geniální myšlenkaAram96 píše:.., takže to povede k nějakému nárůstu hluku (kvůli kamionům prakticky k nulovému), ...
kamiony jen v pravém a tím pádem dělají rychle jedoucím OA PHS
tzn, ten zákaz stačí prodlužit až k Jirnům a tradá, můžem jezdit
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Takhle to úplně myšleno nebylo, ale taky to dává hlavu a patu Miku. Byť je to ironie.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
no, a teď s tím ještě seznámit Kupku se Stanjurou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Spíš hóřady.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
asi to patří spíše do oprav, ale není to oprava dálnice, tak to dám do úseku
něco se děje se zbouraným mostem u Počernic, to je ten s "vysokým napětím"
jezdí se 2+2, ale posunuto ke SDP
čili částečně v budoucím pruhu 3+3
něco se děje se zbouraným mostem u Počernic, to je ten s "vysokým napětím"
jezdí se 2+2, ale posunuto ke SDP
čili částečně v budoucím pruhu 3+3
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Začali bourat ty opěry, co zůstaly po starém mostu, asi se začne stavět most nový
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jak to vypadá s termínem PHS ?
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Leták z 4/2023:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :17:25.862
Uvedení do provozu 2028
To nařízení vlády tedy chápu tak, že nově jsou vyšší limity, takže se přemýšlí, kde se ty PHS vypustí ...
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :17:25.862
V současnosti probíhá prověření návrhu protihlukových stěn s ohledem na vydané nové nařízení vlády č. 433/2022 Sb. s účinností k 1. 7. 2023. Závěr z prověření se může promítnout do DÚR.
Uvedení do provozu 2028
To nařízení vlády tedy chápu tak, že nově jsou vyšší limity, takže se přemýšlí, kde se ty PHS vypustí ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
fraška....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tuhle stavbu má na starost Správa Olomouc? Jako je to tragédie, tohle není normální... Na druhou stranu tři pruhy po 42. km měly tuším být do 2029, tak asi to chce někdo koordinovat...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak se ti podařilo situaci s PHS slušně odlehčit michale !
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
největší odlehčení čekám, až "někdo" zjistí, že za koncem stávajícího "3pruhu", bude na kraji zářezu VRT
jak tam to pak rozšíří ?
možná bude 3 pruh jen ve chvíli, kdy nejede vlak
jak tam to pak rozšíří ?
možná bude 3 pruh jen ve chvíli, kdy nejede vlak
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ještě že to není nějaký stěžejní úsek ke zkapacitnění. Tohle je fakt extra byro-fraška.
Víte co by měli udělat, když už se to tak posouvá .. mezitím začít připravovat další “zkapacitnění” na prvních cca 500-1000 metrech D11. Protože podle posledních plánků tady na fóru to vypadá tak, že z D0 půjdou z každé strany 2 pruhy, plus jeden od OC. Jenže D11 má na začátku jen 4 pruhy a z D0 se to má z jednoho směru rvát do jednoho pruhu ještě před spojením. To zase vymyslela hlava mazaná. Teď je čas tuhle prasárnu spravit, akorát se to postaví až s tímto papírovým zkapacitněním.
Víte co by měli udělat, když už se to tak posouvá .. mezitím začít připravovat další “zkapacitnění” na prvních cca 500-1000 metrech D11. Protože podle posledních plánků tady na fóru to vypadá tak, že z D0 půjdou z každé strany 2 pruhy, plus jeden od OC. Jenže D11 má na začátku jen 4 pruhy a z D0 se to má z jednoho směru rvát do jednoho pruhu ještě před spojením. To zase vymyslela hlava mazaná. Teď je čas tuhle prasárnu spravit, akorát se to postaví až s tímto papírovým zkapacitněním.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
PHS si můžou v klidu prověřovat. Problém je stejně v tom odvodnění. A to se týká nejenom tohoto úseků, ale i dál směrem na Poděbrady.
Dnes musí být oddělena voda z vozovky, co pak jde přes DUN a retenčky a voda z tělesa komunikace. Jenže D11tu byla postavená tak, že těleso zářezu je často odvodněné do společné kanalizace s vozovkou. S ohledem na životní prostředí je možné přepouštět z RN do stávajících vodotečí jen omezený průtok. A navrhnout tak dostatečně kapacitní DUN A RN je obrovský problém.
Pak taky záleží, kdo vydává stanovisko z hlediska ochrany vod. Jednomu totiž vadí zasakování, jinému zas vypouštění do stávajících vodotečí.
I dnes se třeba oka MUK nebo nějaké krátké úseky tělesa odvodňují přes kanalizaci, ale tady to jsou velké plochy.
Zde je vidět v čem je problém: https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=694 ... ase=ophoto
Voda z vozovky jde společně s vodou ze zářezu do vpusti na příkopovém žlabu.
Správně by tam měl být Curb King na hraně zpevnění, ten by šel do kanalizace a zářez by byl odvodněn samostatně. Jenže to by znamenalo značné rozšíření zářezového tělesa, protože by nestačil 0,5m hluboký příkop. Nejspíš by někde vyšel o dost hlubší, protože by se celý zářez musel naspádovat někam kde se to vypustí, což může být dost daleko a pokud se do cesty připletou větve MUK, přibudou tam propustky a příkop pujde ještě hlouběji.
Dál na Poděbrady se bude stejně muset rozšířit těleso, protože tam nebyla rezerva ve střeďáku. Jenže tady ten problém zůstal, protože vozovka se rozšiřovala do střeďáku a teď je potřeba dořešit to odvodnění.
Dnes musí být oddělena voda z vozovky, co pak jde přes DUN a retenčky a voda z tělesa komunikace. Jenže D11tu byla postavená tak, že těleso zářezu je často odvodněné do společné kanalizace s vozovkou. S ohledem na životní prostředí je možné přepouštět z RN do stávajících vodotečí jen omezený průtok. A navrhnout tak dostatečně kapacitní DUN A RN je obrovský problém.
Pak taky záleží, kdo vydává stanovisko z hlediska ochrany vod. Jednomu totiž vadí zasakování, jinému zas vypouštění do stávajících vodotečí.
I dnes se třeba oka MUK nebo nějaké krátké úseky tělesa odvodňují přes kanalizaci, ale tady to jsou velké plochy.
Zde je vidět v čem je problém: https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=694 ... ase=ophoto
Voda z vozovky jde společně s vodou ze zářezu do vpusti na příkopovém žlabu.
Správně by tam měl být Curb King na hraně zpevnění, ten by šel do kanalizace a zářez by byl odvodněn samostatně. Jenže to by znamenalo značné rozšíření zářezového tělesa, protože by nestačil 0,5m hluboký příkop. Nejspíš by někde vyšel o dost hlubší, protože by se celý zářez musel naspádovat někam kde se to vypustí, což může být dost daleko a pokud se do cesty připletou větve MUK, přibudou tam propustky a příkop pujde ještě hlouběji.
Dál na Poděbrady se bude stejně muset rozšířit těleso, protože tam nebyla rezerva ve střeďáku. Jenže tady ten problém zůstal, protože vozovka se rozšiřovala do střeďáku a teď je potřeba dořešit to odvodnění.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stavba VRT počítá s rozšířením D11 na 3+3 (a jak v místech kolem Jiren, tak pak dále, kolem terminálu VRT Praha-východ, i kolem plánovaného exitu 11 ...