PPP na D4 - výstavba

Praha – Příbram – Nová Hospoda (I/20)
Odpovědět
martink
Příspěvky: 147
Registrován: 10.12.2019 1:22:29

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martink »

Nedá mi to, a musím napsat poznámku k omalovánkám na vozovce.

Nebudu nikoho kritizovat za to, že ty žlutě malované čáry u Mirotic a Milína nejsou za šera a tmy vidět. Silnice je neustále špinavá, logicky, je mokro stále.

Ale DOPR....E to nikoho nenapadlo odfrézovat ty původní bílé čáry???? Pardon. Na obou místech vidím pravidelně zmatené "cizince" kteří jedou chvíli podle původních bílých čar, a když pochopí že jedou polovinou auta v protisměru tak jim to dojde. Díky bohu že se tam nestávají závažnější nehody. Ano, u Milína už je to nyní kratší úsek od doby kdy je doprava převedená "za Silmet". Pokud by tam byla jenom jedna čára, ikdyž za stávajících podmínek špatně viditelná, tak je to lepší než nyní.

O tom že u Mirotic namalovali nové žluté a původní žluté tam nechali..... .

Mají tam techniku za milardy na stavbě, kolik času by to zabralo odfrézovat několik set metrů původního značení? půl MD dvěma strojům?
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od vondr »

martink píše:Nedá mi to, a musím napsat poznámku k omalovánkám na vozovce.

Nebudu nikoho kritizovat za to, že ty žlutě malované čáry u Mirotic a Milína nejsou za šera a tmy vidět. Silnice je neustále špinavá, logicky, je mokro stále.

Ale DOPR....E to nikoho nenapadlo odfrézovat ty původní bílé čáry???? Pardon. Na obou místech vidím pravidelně zmatené "cizince" kteří jedou chvíli podle původních bílých čar, a když pochopí že jedou polovinou auta v protisměru tak jim to dojde. Díky bohu že se tam nestávají závažnější nehody. Ano, u Milína už je to nyní kratší úsek od doby kdy je doprava převedená "za Silmet". Pokud by tam byla jenom jedna čára, ikdyž za stávajících podmínek špatně viditelná, tak je to lepší než nyní.

O tom že u Mirotic namalovali nové žluté a původní žluté tam nechali..... .

Mají tam techniku za milardy na stavbě, kolik času by to zabralo odfrézovat několik set metrů původního značení? půl MD dvěma strojům?
Naprosto souhlasím. Zpátky jsem jel večer po mě a občas jsem si říkal kudy jet. Čáry špinavé občas vůbec nebyly vidět a odrazky na patníkám nefungují,jelikož jsou celé zablácené. Za mlhy to musí být super jízda.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Diaľničiar »

Mají miliardy v polích a neumyjou to tam. Původně jsem chtěl psát, že se tomu divíte martini, až pak jsem si všiml, že to píše martink. Snad je to i tím počasím, protože to by se mohlo mýt denně. Na jiných silnicích se to taky samozřejmě děje, že ano. Tím ten stav neomlouvám. Stavebně lze i běžnou silnici umazat za den; provozem a špatným počasím za dny tři. Ovšem od "mohlo by se umýt" se dostáváme k tomu "nemusí se". Nebo?

Vozovka by měla být v okolí čistá. Nemusí to být non-stop, mají být položené mycí vany atd., ale hrubá špína by měla být pravidelně odstraňovaná. (stejně jako když zemědělec převáží cokoliv, po čem je povinen odstranit znečištění)

Tak snad až to bude v provozu, tak ta údržba bude vypadat jináč. :) V zájmu oné bezpečnosti a plynulosti provozu, od čeho se odvíjí platby.

"Frézování čar" jsem moc nepobral, tudíž neumim posoudit.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
kot
Příspěvky: 10366
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od kot »

Pan kolega tím myslel "odstranění původního značení na vozovce". Teď je tam cosi jako bludiště starých a nových překrývajících se "čar" . Do toho bláto a dnes možná i "kalamitní" sníh...
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Diaľničiar »

Takhle. To se snad nemusí frézovat, před zimou, když po tom chcete jezdit. Jakkoliv i minimální mm je to zásah do "drsnosti vozovky", co má vždycky dosah na brzdní vlastnosti vozidel. (jiná alternativa je speciální nástavec, kdy se provádí zdrsnění vozovek)

Stačí použít dobrý nátěr, který kvartál až dva vydrží. Ale ani tady to neumím posoudit, k dopravnímu značení a u staveb jsem se nikdy nechytal ... vždy může být ale podnět. Tím nemám na mysli "občany", nýbrž kompetentní státní orgány.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Mike »

už jsem ten zákon dlouho nečetl, ale kdysi bývalo znečišťování vozovky "trestné"
ale jak se říká, kde není žalobce...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od darwousek »

Mike píše:už jsem ten zákon dlouho nečetl, ale kdysi bývalo znečišťování vozovky "trestné"
ale jak se říká, kde není žalobce...
Zákon na to stále je

Při znečištění dálnice, silnice nebo místní komunikace, které způsobí nebo může způsobit závady ve sjízdnosti nebo schůdnosti, musí ten, kdo znečištění způsobil, je bez průtahů odstranit a uvést tuto pozemní komunikaci do původního stavu; nestane-li se tak, je povinen uhradit vlastníkovi této pozemní komunikace nebo správci, je-li výkon správy pozemní komunikace zajišťován prostřednictvím správce, náklady spojené s odstraněním znečištění a s uvedením pozemní komunikace do původního stavu. Tím nejsou dotčeny zvláštní předpisy upravující nakládání s nebezpečnými věcmi. Zdroj:https://www.policie.cz/clanek/kdo-zneci ... ranit.aspx

Ale to nikoho moc nezajímá a pokuty asi taky nebudou moc vysoké. :?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martini »

martink píše:Ale DOPR....E to nikoho nenapadlo odfrézovat ty původní bílé čáry????
Tohle už jsme zadali k nápravě minulou středu, měli by to udělat. Také jsem si toho při kontrolní jízdě všiml, stejně tak Nezávislý dozor. U Mirotic taktéž měli dodělávat obnovu, kde nebyla, ale toho ponechání původního jsme si tam nevšiml, resp. jsem si nevšiml vůbec toho nového, do zimní přestávky má být uděláno.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martini »

darwousek píše:Při znečištění dálnice, silnice nebo místní komunikace, které způsobí nebo může způsobit závady ve sjízdnosti nebo schůdnosti, musí ten, kdo znečištění způsobil, je bez průtahů odstranit a uvést tuto pozemní komunikaci do původního stavu; nestane-li se tak, je povinen uhradit vlastníkovi této pozemní komunikace nebo správci, je-li výkon správy pozemní komunikace zajišťován prostřednictvím správce, náklady spojené s odstraněním znečištění a s uvedením pozemní komunikace do původního stavu. Tím nejsou dotčeny zvláštní předpisy upravující nakládání s nebezpečnými věcmi. Zdroj:https://www.policie.cz/clanek/kdo-zneci ... ranit.aspx
Frustrace z té míry znečištění je velmi vysoká, ale chápejme, že stavba je opravdu v těsném sousedství I/4 a výjezdy jsou přímo na ní, fakt, že stavba se k tomu chová ledabyle je bohužel realitou, jsou to subky, které mají prachy za otočku, ne za to aby jeli čistí... Princip zákona je (možná bohukí, možná bohužel) postaven na principu úhrady nákladů za odstranění znečištění ne na principu pokuty... To jedině že v místech, kde tu I/4 nemá ve správě koncesionář tam poslat ŘSD a pak vymáhat náklady. Snažíme se to zlepšit neustálými apely na ně, ale oproti jiným VZ, tady je nedržíme za k..le penězi, takže je to složitější. Stavba k tomu po středečním "kartáči" napsala následujicí (upraveno k rozeslání):

Z informací stavebního zhotovitele projektu PPP D4 vyplývá, že se v souladu s vydanými stavebními povoleními snaží eliminovat znečištění vozovek. Nicméně vzhledem k současnému počasí a typu prováděných prací tomu není možné zcela zamezit.
Níže zasílám opatření, která jsou účinná již dnes a dále pak návrh opatření pro zlepšení situace. V rámci stavby se používají přístupové staveništní komunikace zpevněné štěrkodrtí aby se kola aut neznečišťovaly a již ulpělé nánosy z kol aut ještě před výjezdem na veřejnou komunikaci co nejvíce odpadaly. V současné době se po okolí stavby, především na I/4, neustále pohybují dva kropící vozy a jeden samosběr, které splachují/sbírají nečistoty z vozovky, dále jsou v případě potřeby k vyjetí připraveny další dva samosběry a dvě radlice. Za nevhodného počasí jsou všechny tyto mechanismy neustále v permanenci. Nemělo by se tak stát, že nečistoty jsou na komunikaci déle než 15 minut, frekvence jízd je však velmi vysoká, v současné době na celé stavbě pracuje přes 170 nákladních vozidel. Výjimečně se může stát, že je čistící mechanizace zastavena v koloně, nebo čistí na druhém konci stavby a tedy dojezdový čas může být delší.

Vzhledem ke konci sezony se již provoz po stavbě brzy omezí (16.12. významné utlumení zemních prací, 21.12. ukončení betonáží a znečištění vozovky již nebude tak významné a časté. Jelikož současná opatření pro současné počasí evidentně nejsou dostatečná, přislíbil stavební zhotovitel na začátek příští stavební sezony další opatření:
1) navýšení počtu mechanizace pro čištění vozovek min. o jeden samosběr
2) na nejvíce frekventované výjezdy ze stavby umístění pracovníků pro manuální čištění vozů i vozovky samotné

Úklid vozovky je dle sdělení stavebního zhotovitele kontrolován jeho pracovníky, kteří se po stavbě neustále pohybují. V případě, že zjistí znečištění, upozorní na to subdodavatele, který na místo okamžitě vyšle čistící vůz.
I přes to je potřeba přiznat, že za tohoto počasí nebude znečištění vozovky nikdy úplně zamezeno. Nicméně navýšením kapacit se dá doba znečištění vozovky po výjezdu vozidla zkrátit na minimum.


Můžeme tedy jen doufat, že situace se na jaře nebude v takovémto rozsahu opakovat a pokud by ano, budeme v tom jistě již důslednější, aby se tam "něco" pro ně citelnějšího stalo.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Honey72 »

Na stavbě dálnice v Polsku jsem viděl, jak u každého výjezdu ze stavby na silnici seděl jeden brigádník ve vestě a za každým autem ihned odklízel popadané bláto. Samozřejmě ne stovky metrů, jen ty hroudy když náklaďák najede. Někde dokonce měl k dispozici i vapku.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
martink
Příspěvky: 147
Registrován: 10.12.2019 1:22:29

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martink »

Honey72 píše:Na stavbě dálnice v Polsku jsem viděl, jak u každého výjezdu ze stavby na silnici seděl jeden brigádník ve vestě a za každým autem ihned odklízel popadané bláto. Samozřejmě ne stovky metrů, jen ty hroudy když náklaďák najede. Někde dokonce měl k dispozici i vapku.
Oni tan chvilku byli, stáli tam dva tři, s lopatama, v místech jak je odbočka na Rtišovice. Nicméně při provozu jaký tam jezdí zkoušeli skákat autům pod kola - sebevražedná mise. Musel by se zastavovat provoz.
martink
Příspěvky: 147
Registrován: 10.12.2019 1:22:29

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martink »

martini píše:
martink píše:Ale DOPR....E to nikoho nenapadlo odfrézovat ty původní bílé čáry????
Tohle už jsme zadali k nápravě minulou středu, měli by to udělat. Také jsem si toho při kontrolní jízdě všiml, stejně tak Nezávislý dozor. U Mirotic taktéž měli dodělávat obnovu, kde nebyla, ale toho ponechání původního jsme si tam nevšiml, resp. jsem si nevšiml vůbec toho nového, do zimní přestávky má být uděláno.
Díky moc za informaci, že se tomu někdo věnuje.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od vondr »

Konečně článek s informacemi.
https://www.pribram.cz/clanek/na-dostav ... 1RWCer7M_g

Mimo jiné:
Na 5,5 km dlouhém úseku č. 2 (Háje-Milín) začne v dubnu 200denní uzavírka, během níž povede doprava po místní komunikaci přes Milín, poté bude ke konci roku 2023 doprava přesměrována na novou levou polovinu již zhotovené dálnice. Pravý jízdní pás budoucí dálnice včetně mostů by měl být otevřen také na 3,6 km dlouhém úseku č. 6 (Mirotice, rozšíření). Doprava bude také odkloněna ze stávající I/4 na nově budovanou souběžnou komunikaci II/604 v úseku č. 4 Lety-Čimelice (2 590 m), a to za účelem výstavby mostů a hlavní trasy. Kromě budování nových tras (celkem 32 km) se stavaři zaměří také na 16 km v tzv. brownfieldovém úseku, kde dojde k modernizaci stávajících úseků pozemních komunikací zahrnutých do projektu.
martink
Příspěvky: 147
Registrován: 10.12.2019 1:22:29

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martink »

to vondr

zajímavé informace, ja myslel že tady zaznělo že se stavba předává do užívání u toho PPP až celá. to je super že budeme jezdit dříve :-)
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Diaľničiar »

martini píše:
darwousek píše:Při znečištění dálnice, silnice nebo místní komunikace, které způsobí nebo může způsobit závady ve sjízdnosti nebo schůdnosti, musí ten, kdo znečištění způsobil, je bez průtahů odstranit a uvést tuto pozemní komunikaci do původního stavu; nestane-li se tak, je povinen uhradit vlastníkovi této pozemní komunikace nebo správci, je-li výkon správy pozemní komunikace zajišťován prostřednictvím správce, náklady spojené s odstraněním znečištění a s uvedením pozemní komunikace do původního stavu. Tím nejsou dotčeny zvláštní předpisy upravující nakládání s nebezpečnými věcmi. Zdroj:https://www.policie.cz/clanek/kdo-zneci ... ranit.aspx
Frustrace z té míry znečištění je velmi vysoká, ale chápejme, že stavba je opravdu v těsném sousedství I/4 a výjezdy jsou přímo na ní, fakt, že stavba se k tomu chová ledabyle je bohužel realitou, jsou to subky, které mají prachy za otočku, ne za to aby jeli čistí... Princip zákona je (možná bohukí, možná bohužel) postaven na principu úhrady nákladů za odstranění znečištění ne na principu pokuty... To jedině že v místech, kde tu I/4 nemá ve správě koncesionář tam poslat ŘSD a pak vymáhat náklady. Snažíme se to zlepšit neustálými apely na ně, ale oproti jiným VZ, tady je nedržíme za k..le penězi, takže je to složitější. Stavba k tomu po středečním "kartáči" napsala následujicí (upraveno k rozeslání):

Z informací stavebního zhotovitele projektu PPP D4 vyplývá, že se v souladu s vydanými stavebními povoleními snaží eliminovat znečištění vozovek. Nicméně vzhledem k současnému počasí a typu prováděných prací tomu není možné zcela zamezit.
Níže zasílám opatření, která jsou účinná již dnes a dále pak návrh opatření pro zlepšení situace. V rámci stavby se používají přístupové staveništní komunikace zpevněné štěrkodrtí aby se kola aut neznečišťovaly a již ulpělé nánosy z kol aut ještě před výjezdem na veřejnou komunikaci co nejvíce odpadaly. V současné době se po okolí stavby, především na I/4, neustále pohybují dva kropící vozy a jeden samosběr, které splachují/sbírají nečistoty z vozovky, dále jsou v případě potřeby k vyjetí připraveny další dva samosběry a dvě radlice. Za nevhodného počasí jsou všechny tyto mechanismy neustále v permanenci. Nemělo by se tak stát, že nečistoty jsou na komunikaci déle než 15 minut, frekvence jízd je však velmi vysoká, v současné době na celé stavbě pracuje přes 170 nákladních vozidel. Výjimečně se může stát, že je čistící mechanizace zastavena v koloně, nebo čistí na druhém konci stavby a tedy dojezdový čas může být delší.

Vzhledem ke konci sezony se již provoz po stavbě brzy omezí (16.12. významné utlumení zemních prací, 21.12. ukončení betonáží a znečištění vozovky již nebude tak významné a časté. Jelikož současná opatření pro současné počasí evidentně nejsou dostatečná, přislíbil stavební zhotovitel na začátek příští stavební sezony další opatření:
1) navýšení počtu mechanizace pro čištění vozovek min. o jeden samosběr
2) na nejvíce frekventované výjezdy ze stavby umístění pracovníků pro manuální čištění vozů i vozovky samotné

Úklid vozovky je dle sdělení stavebního zhotovitele kontrolován jeho pracovníky, kteří se po stavbě neustále pohybují. V případě, že zjistí znečištění, upozorní na to subdodavatele, který na místo okamžitě vyšle čistící vůz.
I přes to je potřeba přiznat, že za tohoto počasí nebude znečištění vozovky nikdy úplně zamezeno. Nicméně navýšením kapacit se dá doba znečištění vozovky po výjezdu vozidla zkrátit na minimum.


Můžeme tedy jen doufat, že situace se na jaře nebude v takovémto rozsahu opakovat a pokud by ano, budeme v tom jistě již důslednější, aby se tam "něco" pro ně citelnějšího stalo.
Z praxe. Nezopakuje se to. Když se dá najevo činnost kontroly, tak se zamezí zopakování situace, která by mohla k tomu směrovat. Ale platí rovněž ten začátek; když bude zrovna očištěno a ve stejné chvíli zašpiněno, bude muset i tzv. dozor vyčkat. Vždyť víme jak to chodí. :lol: A jestli naštěstí nebo bohužel je těžko říct. Jsou země, kde si to stát zajišťuje sám, ve vyhrazených intervalech - a dává se to k proplacení, ty případy jsou. A tam je zajímavé, že když se pak někdo stěžuje, tak se diví rozpisu čištění. Resp. ani ne země, ale oblast k oblasti.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od darwousek »

vondr píše:Konečně článek s informacemi.
https://www.pribram.cz/clanek/na-dostav ... 1RWCer7M_g

Mimo jiné:
Na 5,5 km dlouhém úseku č. 2 (Háje-Milín) začne v dubnu 200denní uzavírka, během níž povede doprava po místní komunikaci přes Milín, poté bude ke konci roku 2023 doprava přesměrována na novou levou polovinu již zhotovené dálnice. Pravý jízdní pás budoucí dálnice včetně mostů by měl být otevřen také na 3,6 km dlouhém úseku č. 6 (Mirotice, rozšíření). Doprava bude také odkloněna ze stávající I/4 na nově budovanou souběžnou komunikaci II/604 v úseku č. 4 Lety-Čimelice (2 590 m), a to za účelem výstavby mostů a hlavní trasy. Kromě budování nových tras (celkem 32 km) se stavaři zaměří také na 16 km v tzv. brownfieldovém úseku, kde dojde k modernizaci stávajících úseků pozemních komunikací zahrnutých do projektu.
A u těch Mirotic se bude také jezdit jako u Milína ? Já myslel že jediná vyjímka kde se bude jezdit po půlce bude Milín a u Mirotic že se bude jezdit Miroticemi.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Mike »

Honey72 píše:... Někde dokonce měl k dispozici i vapku.
na jedné stavbě, kde GD byla Skanska, jsem opravdu viděl chlapa s hadicí, jak ostříkává kola každého náklaďáku, před nájezdem na "hlavní" 8-)
asi je za ty k**le někdo držel :lol:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Diaľničiar »

vy to tady rozepisuje jako kdyby tam na celé stavbě nebylo nic co by alespoň trochu připomínalo "wheel wash system", nejčastěji má Eurovia mycí vany; záleží samozřejmě pak jaké, ale jsou i zařízení se silným mycím systémem (je to mobilní, jen se to položí, zapojí na potřebnou chemii a vodu a auta tudy projedou; na rozdíl od mycího kanálu je to účinnější), ale všechno použití závisí od podmínek na staveništi, ale že by tam nebylo vůbec nic je něco čemu nelze věřit u takového projektu, když se běžně používá na mnohem menších (I když se vždy najde smolař, který když pojede v některé chvilce, tak bude mít smůlu, ale to je jiná a naprosto normální věc, říká se jí život)

nemluvě o tom, že to je povinnost; systémy mytí kol mají být instalovány na staveništích, aby bylo možné vyčistit kola nákladních automobilů a dalších vozidel před opuštěním staveniště, to se používá k odstranění bahna, kalu a jiných znečišťujících látek usazených pak na veřejných komunikacích - se bavíme o int. předpisech, ne že bych tady citoval nějakou legislativu

tedy to není jen o tom, že tam kdosi jede po silnici a má zablacené auto ... a že se od toho rychleji znečišťuje značení a další prvky, protože to je nejméně, to se děje i mimo stavební činnosti od samotného znečištění ostatních vozidel - když už tedy tady chce někdo opakovat to stejné

a o tom, že by tam nikde takové zařízení nebylo mě přesvědčíte jen s těží; spíš to vidím na to, že se vynechává činnost u možných "subek", ale to si pak stejně je nevyhnutností ošetřit a proje kartáčem silnice, kde se to děje; bez ohledu na to kdy končí která činnost, to se zase martini nechává opíjet rohlíkem, resp. jak řekl, na jaro jim to sečte :ok:

ty čáry, to je diskutabilní povinnost ve vámi opisovaném rozsahu, ale že bych tam schválně zašel protože si to neumim představit? :)
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od martini »

Diaľničiar píše:jsou i zařízení se silným mycím systémem (je to mobilní, jen se to položí, zapojí na potřebnou chemii a vodu a auta tudy projedou; na rozdíl od mycího kanálu je to účinnější), ale všechno použití závisí od podmínek na staveništi, ale že by tam nebylo vůbec nic je něco čemu nelze věřit u takového projektu
Nic takovéhoto tam nevidno...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od adamos »

darwousek píše: A u těch Mirotic se bude také jezdit jako u Milína ? Já myslel že jediná vyjímka kde se bude jezdit po půlce bude Milín a u Mirotic že se bude jezdit Miroticemi.
Věřím, že ne: https://mapy.cz/s/herezakeko
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od darwousek »

Také doufám a věřím že se Miroticemi jezdit nebude. Upřímně si ani nedovedu představit jak by se doprava napojila na stavající D4/I/4 ve směru od Strakonic Směrem na Strakonice je to jednoduché: https://mapy.cz/s/lorazevonu Ale od Strakonic :? https://mapy.cz/s/jorolucedu .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Mike »

martini píše:Nic takovéhoto tam nevidno...
to je Husákovština nebo Babišovština :lol:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
apimen
Příspěvky: 128
Registrován: 14.3.2009 22:45:13
Bydliště: u Humpolce

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od apimen »

darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od darwousek »

Oni mohou upravovat stavbu během realizace ? V letáku byla upravena MÚK Lety https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :03:49.394 .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: PPP na D4 - výstavba

Příspěvek od Lenny »

Mohou, byla upravena niveleta někde, mosty, odvodnění, přidány opěrné zdi apod. Na desce MD visela tato povolení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Odpovědět

Zpět na „D4“