PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
zveřejněn nový newsletter
https://www.viasalis.cz/files/viasalis- ... -lqfin.pdf
https://www.viasalis.cz/files/viasalis- ... -lqfin.pdf
Re: PPP na D4 - výstavba
No když se podívám na ten newsletter a titulek 3. stavební sezóna spojím s fotkami...
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže sjezd bude do 30.4. Škoda no most by tomu šiknul.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže cca polovina výstavby. Chtělo by to nějaký droní průlet, pro ty co se ani k D4 nepřiblíží...
Re: PPP na D4 - výstavba
https://zdopravy.cz/na-nove-d4-roste-4 ... by-153740/Deník Zdopravy.cz přinese příští týden z jedné z největších dálničních staveb v tuzemsku fotogalerii.
Re: PPP na D4 - výstavba
Já začínám opět jezdit každý týden až dva ČB-Dobříš a zpět. Na Zelený čtvrtek odpoledne už to bylo zpět rychlejší po I/18 a D3 než přes ten pidikruháč před Milínem, na kterém jeden kamion projíždí na jih minutu...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: PPP na D4 - výstavba
Ten kruháč již jaksi pozměnil tvar a velikost.. Už není kulatej, ale je to pěkná šiška, která se ve směru od Příbrami (resp. Slivice) dá projet směrem na obchvat Milína vpodstatě rovně. Jinak veliká výhoda a luxus ČB, že se k nim vedou dvě takto kapacitní silnice. Kdyby nebylo (aspoň to co je z) D3, tak by doprava kolem stavby už teď byla pěkný peklo.. Zatím mi to přijde že se to dá, ale v létě si jistě užijem.
Re: PPP na D4 - výstavba
Minulý týden proběhla zpráva o mostech na D4, zaujalo mě že u mostu přes Rtišovický potok chybí už nějakou dobu několik nosníků z posledního (severního) pole. Jsem si takřka jistý, že jsem tamtudy jel, když těchto několik nosníků už ukládali. Došlo tedy k reklamaci várky nosníků, nebo proč se na ně čeká, když se na zbytku mostu dál pracuje? A neví někdo, co by mělo být výhodou designu mostu u Nerestců, že jsou oba pásy vedeny po jedné mostovce, resp. proč toto řešení nebylo použité i u ostatních mostních konstrukcí?
Re: PPP na D4 - výstavba
Osobně se nedivim, že si to vybojovali, skutečně mi to území přijde příliš rozdělené novou dálnicí. Na to, že kdejaká polňačka mívá na nových úsecích dálnic přemostění s biokoridorem, tak tady bych se té absenci mostu/múk docela divil. Spíš je škoda, že se místo dvou mostů (jeden právě budovaný na silnici Mirotice - Cerhonice) a druhý tedy zřejmě plánovaný z Radobytců do Cerhonic, nepostavil jeden někde ve středové poloze, někde tady. https://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdal ... 85392&z=15
Ale vím, jsem asi přílišný idealista.
Re: PPP na D4 - výstavba
A nevíte v jaké je to aktuálně fázi? Na profilu zadavatele je u zakázky IČ k DUSP smlouva, kde v době plnění jsou termíny
Podání žádosti o SP: do 31.03.2023
Získání pravomocných SP: předpoklad do 30.06.2023
Ještě doplním jeden odstavec ze zakázky D4 přemostění Radobytce; DUSP (zadané 06. 08. 2020)
"Zdůvodnění: Vzhledem k tomu, že realizace D4 Přemostění Radobytce je plánovaná současně s realizací stavby D4 Mirotice, rozšíření, je nezbytné nyní zadat zpracování DUSP pro tuto stavbu. DUSP bude respektovat záměr projektu pro tuto stavbu. Trasa v záměru projektu byla vybrána na základě studie z r. 2017."
Podání žádosti o SP: do 31.03.2023
Získání pravomocných SP: předpoklad do 30.06.2023
Ještě doplním jeden odstavec ze zakázky D4 přemostění Radobytce; DUSP (zadané 06. 08. 2020)
"Zdůvodnění: Vzhledem k tomu, že realizace D4 Přemostění Radobytce je plánovaná současně s realizací stavby D4 Mirotice, rozšíření, je nezbytné nyní zadat zpracování DUSP pro tuto stavbu. DUSP bude respektovat záměr projektu pro tuto stavbu. Trasa v záměru projektu byla vybrána na základě studie z r. 2017."
Re: PPP na D4 - výstavba
Mě asi něco uniká, nebo nevím.
Stará cesta - z Nové hospody přes Předotice okolo Malčic zůstává jako cesta do Mirotic?
Most Mirotice - Cerhonice, kde je nyní dočasný montovaný se postaví nový?
Stará cesta - z Nové hospody přes Předotice okolo Malčic zůstává jako cesta do Mirotic?
Most Mirotice - Cerhonice, kde je nyní dočasný montovaný se postaví nový?
Re: PPP na D4 - výstavba
U těch Rtišovic jim "zmrznul" jeden pilíř. Musel se dělat znova. Dobrá práce našeho Nezávislého dozoru Co se týče toho mostu u Nerestců, byl to jeden z mála, kde jsme v rámci snahy o vytvoření prostoru pro optimalizaci vytvořili prostor realizovat ho bez zrcadla, čehož Vinci využilo.Vitapb píše: ↑10.4.2023 22:54:59 Minulý týden proběhla zpráva o mostech na D4, zaujalo mě že u mostu přes Rtišovický potok chybí už nějakou dobu několik nosníků z posledního (severního) pole. Jsem si takřka jistý, že jsem tamtudy jel, když těchto několik nosníků už ukládali. Došlo tedy k reklamaci várky nosníků, nebo proč se na ně čeká, když se na zbytku mostu dál pracuje? A neví někdo, co by mělo být výhodou designu mostu u Nerestců, že jsou oba pásy vedeny po jedné mostovce, resp. proč toto řešení nebylo použité i u ostatních mostních konstrukcí?
Dronová videa jsou á 3M od počátku stavby, zjistil jsem to až nedávno, snažím se je vydolovat k publikaci, jen mi to trvá déle, než by se slušelo
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Konečně aspoň něco: https://www.youtube.com/watch?v=sFlhq_WZ5wA
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Můžu se prosím zeptat, k čemu má sloužit ten most na hlavní trase u Jesenice? Vrtá mi to hlavou už řadu měsíců kvůli malé vzdálenosti od přeložky II/604 a tomu velkému výškovému rozdílu (přeložka je tam v nejnižším bodě). Tam se přeci nemůže vejít ani polňačka, pro přechod zvěře jsou tam zase svodidla na nové přeložce... A pokud to má být vodoteč, přijde mi to zas strašně vysoko oproti louce vedle II/604. A že by se po dokončení dálnice ta přeložka II/604 měla nějak upravovat se mi taky nechce moc věřit... Nebo se to bude ještě dodatečně mezi mostními opěrami odtěžovat a bude to jen vodoteč a opravdu podchod pro zvěř? Díky za vysvětlení.
- Přílohy
-
- jesenice.jpg (49.39 KiB) Zobrazeno 1895 x
Re: PPP na D4 - výstavba
Je tam potok, pramení na louce a teče doleva do lesa.
Re: PPP na D4 - výstavba
Do kopce asi neteče...? https://mapy.cz/s/bovokuguve A hlavně rozdíl mezi loukou a tím mostem, resp. jeho stávajícím dnem, je možná tak 3 metry (+- autobus měřeno z projíždějícího vozu)?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&q=Jes ... ase=ophoto. Takže si myslím, že se násep překopal a staví se tu větší propustek. Dnes se (i dříve na dálnicích Němci) staví propustky průchozí, takže jimi může procházet i zvěř, případně s holínkami člověk. Soudruzi rádi drahé propustky nahrazovali trubkami. A svodidla zvěři nevadí. Hop a jsou na kapotě.
Michale, opravdu tudy vede potok, či spíše jeho příležitostné koryto. Nejprve potok podtéká dálnici a potom přeložku. Výška odpovídá. Trasa dálnice však vede po náspu původní silnice a původní propustek na dně náspu je dost poddimenzovaný řekl bych Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
OK od lesa na loukumichal píše: ↑14.4.2023 10:42:00 Do kopce asi neteče...? https://mapy.cz/s/bovokuguve A hlavně rozdíl mezi loukou a tím mostem, resp. jeho stávajícím dnem, je možná tak 3 metry (+- autobus měřeno z projíždějícího vozu)?
Re: PPP na D4 - výstavba
Taky si o účelu toho mostku lámu hlavu jako Michal, pod budovaným mostkem je zemina navršená o hodně výš, než je výška terénu/doprovodné komunikace. Tudíž by to pro potok byla bariéra. Odtěžit ji mi přijde jako blbost, proč by se to neudělalo hned (tak jako jidne)? O co by se pak zapíraly základy budovaného mostu? Pojedu dneska okolo, tak se pokusim to pro lepší pochopení vyfotit.
Re: PPP na D4 - výstavba
Já o vodě vím, kudy teče taky vím, proti propustku mostem místo trubky taky nic nemám. Ale proč by tam někdo teda naplánoval Viktoriiny vodopády mezi dálnicí a přeložkou II/604? To je oč tu běží. Ten propustek může klidně sloužit jako lokální biokorodor, proč teda ale končí tak blízko od svodidel přeložky a tak vysoko oproti propustku pod přeložkou?
Re: PPP na D4 - výstavba
https://www.denik.cz/ekonomika/soukroma ... vreni.html
Čím více takových článků tím více se těším.
Čím více takových článků tím více se těším.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ta svodidla od II/604 chce AOPK po převedení provozu na D4 demontovat právě kvůli té migrační funkci, kdy fauna má dálnici překonat mimoúrovňově, ale silnici II/604 zvládne už úrovňově v případě těch větších zvířat, v případě menších se vejdou do propustku...michal píše: ↑14.4.2023 20:54:27 Já o vodě vím, kudy teče taky vím, proti propustku mostem místo trubky taky nic nemám. Ale proč by tam někdo teda naplánoval Viktoriiny vodopády mezi dálnicí a přeložkou II/604? To je oč tu běží. Ten propustek může klidně sloužit jako lokální biokorodor, proč teda ale končí tak blízko od svodidel přeložky a tak vysoko oproti propustku pod přeložkou?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Děkuji pěkně za vysvětlení. Radost z toho ale člověk moc mít nemůže, vysoká bude skákat z výšky rovnou cesty...
Re: PPP na D4 - výstavba
sice nový článek, ale fotky tam dají z loňského rokudarwousek píše: ↑16.4.2023 22:09:53 https://www.denik.cz/ekonomika/soukroma ... vreni.html
Čím více takových článků tím více se těším.
Re: PPP na D4 - výstavba
Via Salis dá v dubnu leden 2023, asi tam ještě museli dělat nějaké stavební práce pomocí CGI...