PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
Obrazem: Na třicetikilometrovém staveništi dálnice D4 se začínají klenout mosty
https://zdopravy.cz/obrazem-na-tricetik ... Mg-XbSc96M
https://zdopravy.cz/obrazem-na-tricetik ... Mg-XbSc96M
Re: PPP na D4 - výstavba
Galerie pěkná, ale zaujalo mě, že tam je jako zdroj fotek Via Salis – to teda moc nechápu, proč můžou dát fotky (video? vypadá to na screenshoty) novinářům, ale ne ho normálně publikovat...
Re: PPP na D4 - výstavba
To nevím, ale jednou za měsíc by nějáké fotky/video postnout mohli. O tom už tu však diskuze několikrát byla.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Na uzavřeném úseku z Letské křižovatky směrem Lety Milevsko již je vidět jeden ze dovu velkých kruhových objezdů.
Předpokládám, že až bude dokončen, čeká nás převedení dopravy ve směru Praha<>Písek na novou komunikaci?
Předpokládám, že až bude dokončen, čeká nás převedení dopravy ve směru Praha<>Písek na novou komunikaci?
Re: PPP na D4 - výstavba
Včerejší průjezd, nečekaně bez kolon
Re: PPP na D4 - výstavba
Ano, čeká, od 16.5.2023. Trochu problém nám vzniká tím, že od 6.5. je uzavřena II/121 Milevsko - Mirotice, kde se bude modernizovat most přes Otavu (Orlík) u Zvíkovského podhradí a tak v relaci Oltyně - Lety jen přes Písek... Bohužel MěÚ Písek toto nezreflektoval ve svém rozhodnutí na II/121... Holt chybí "centrální registr uzavírek"... Pak nás čeká ještě v létě trochu masakr kvůli propojování úseku Mirotice, rozšíření a Čimelice- Mirotice... Řešíme.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Evidence nestačí? Uvědomuji si limity toho řešení, ale tohle je trochu laciná výmluva...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: PPP na D4 - výstavba
Díky za infomartini píše: ↑24.4.2023 21:48:33Ano, čeká, od 16.5.2023. Trochu problém nám vzniká tím, že od 6.5. je uzavřena II/121 Milevsko - Mirotice, kde se bude modernizovat most přes Otavu (Orlík) u Zvíkovského podhradí a tak v relaci Oltyně - Lety jen přes Písek... Bohužel MěÚ Písek toto nezreflektoval ve svém rozhodnutí na II/121... Holt chybí "centrální registr uzavírek"... Pak nás čeká ještě v létě trochu masakr kvůli propojování úseku Mirotice, rozšíření a Čimelice- Mirotice... Řešíme.
Re: PPP na D4 - výstavba
Jirka: Stavba už vypadá velmi dobře . To s těmi kolonami můžu potvrdit. Až na úsek za Milínem kolony nejsou. Doufám že se to otevře před vánocemi 2024 ať se tam o vánocích do Prahy projedu.
Martini: Dík za info . K tomu propojení těch úseků nešla by dostavět ta II/604 https://mapy.cz/s/geceramazu aby se jezdilo okolo ? https://mapy.cz/s/narudupegu . Nevím jaké jsou tam konkrétn problém ale tohle by mohlo nějáké řešit ne ?
Martini: Dík za info . K tomu propojení těch úseků nešla by dostavět ta II/604 https://mapy.cz/s/geceramazu aby se jezdilo okolo ? https://mapy.cz/s/narudupegu . Nevím jaké jsou tam konkrétn problém ale tohle by mohlo nějáké řešit ne ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Nevím, já viděl uzavírku mostu přes Otavu až od 16.5. a v DIO objízdnou trasu právě přes novou OK u Let, tedy se mně to jevilo, že to právě mají zkoordinované.martini píše: ↑24.4.2023 21:48:33 Ano, čeká, od 16.5.2023. Trochu problém nám vzniká tím, že od 6.5. je uzavřena II/121 Milevsko - Mirotice, kde se bude modernizovat most přes Otavu (Orlík) u Zvíkovského podhradí a tak v relaci Oltyně - Lety jen přes Písek... Bohužel MěÚ Písek toto nezreflektoval ve svém rozhodnutí na II/121... Holt chybí "centrální registr uzavírek"... Pak nás čeká ještě v létě trochu masakr kvůli propojování úseku Mirotice, rozšíření a Čimelice- Mirotice... Řešíme.
Re: PPP na D4 - výstavba
Otázka je, jestli už je ten soudní spor u konce. Osobně už jsem to tedy pochopil že ano.darwousek píše: ↑25.4.2023 17:55:40 Jirka: Stavba už vypadá velmi dobře . To s těmi kolonami můžu potvrdit. Až na úsek za Milínem kolony nejsou. Doufám že se to otevře před vánocemi 2024 ať se tam o vánocích do Prahy projedu.
Martini: Dík za info . K tomu propojení těch úseků nešla by dostavět ta II/604 https://mapy.cz/s/geceramazu aby se jezdilo okolo ? https://mapy.cz/s/narudupegu . Nevím jaké jsou tam konkrétn problém ale tohle by mohlo nějáké řešit ne ?
Re: PPP na D4 - výstavba
Já právě taky pochopil že vše už je ok
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Právě že není, není v právní moci SP na SO 130A, což je úprava II/121 v místě napojení té přeložky II/604 a přeložce II/604 musí předcházet ta úprava II/121, což je v podmínce toho již pravomocného SP na samotnou II/604 (SO 130).
Za tu koordinaci zprovoznění I/19 a uzavření mostu přes Otavu na II/121 jsem rád. Asi tedy byl ten termín 6.5. jen indikován v OOP, kterým se stanovila přechodná úprava provozu, v rozhodnutí o uzavírce a nařízení objížďky to už je korektně https://www.mesto-pisek.cz/assets/File. ... enty=50133 (visí na úřední desce do 4.5.2023).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Návštěva hejtmana Kuby na D4 - pělné záběry na největší most u Nerestců:
https://www.facebook.com/watch?v=910483860234104
https://www.facebook.com/watch?v=910483860234104
Re: PPP na D4 - výstavba
téma pan Kvítek pokračuje. Krajský úřad JIhočeského kraje zrušil stavební povolení na stavební objekty vodních děl a Měú Písek musí stavební řízení opakovat.
https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/node/7436
https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/node/7436
Re: PPP na D4 - výstavba
Pan Kvítek je blázen. Nechápu že ho to ještě baví. To si ještě užijeme.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Kvítek je proti Žumpě ještě téměř neškodný brach. Vodník škodí kde se dá...
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: PPP na D4 - výstavba
Absurdistán v Česku: proč náš stát dává veřejnou zakázku firmě, která staví dálnice v Rusku?*
https://www.muzivcesku.cz/absurdistan-v ... e-v-rusku/
starší článek, nýbrž tato kritika znovu obživla na jiné úrovni ... zda a jestli se projekt dokončí pod stejným seskupením s dohledáním vhodných argumentů k vývoji, ale to již bylo diskutováno v minulosti - já jsem tehdy uvedl, že pokud se již projekt PPP zahájí, tedy je finančně uzavřen, tak jej VINCI dokončí a pokud možno zvedá % v projektu (je běžné, že VINCI nesežene potřebný kapitál; od mega mostů v Latinské Americe po rozsáhlé dálniční projekty v Africe/Ázii stejně jako jiné velké společnosti se to prostě stává, to není případ D4)
ovšem odpověď je prostá: ve výsledku by to bol finanční problém šahající do bank a fondů, který by musel ten západ řešit - a to prozatím nehodlá dělat; odpověď proč český štát podporuje takovou společnost je taky snadná - datum zahájení je před válkou, pokud by tedy tohle měla být překážka, spíš by autor článku mohl poukázat na dnešní zakázky ... ovšem znovu by to bylo o poškozování zájmů Francie a ne Ruska (i když poukazuje na společnost Strabag, tak stejně tak nepíše již pravdu; Strabag se s tím interně vypořádal)
*a nejen dálnice, nýbrž i zásadní podíl na rozvoji mýta
VINCI čelí tlaku na odchod z RF. Pokud se tak stane, tak to nebude jediný odliv a nebude to levné, v konečném důsledku to zaplatí všichni. Bavíme se i o bankách a kozmetických gigantech atp.
https://www.muzivcesku.cz/absurdistan-v ... e-v-rusku/
starší článek, nýbrž tato kritika znovu obživla na jiné úrovni ... zda a jestli se projekt dokončí pod stejným seskupením s dohledáním vhodných argumentů k vývoji, ale to již bylo diskutováno v minulosti - já jsem tehdy uvedl, že pokud se již projekt PPP zahájí, tedy je finančně uzavřen, tak jej VINCI dokončí a pokud možno zvedá % v projektu (je běžné, že VINCI nesežene potřebný kapitál; od mega mostů v Latinské Americe po rozsáhlé dálniční projekty v Africe/Ázii stejně jako jiné velké společnosti se to prostě stává, to není případ D4)
ovšem odpověď je prostá: ve výsledku by to bol finanční problém šahající do bank a fondů, který by musel ten západ řešit - a to prozatím nehodlá dělat; odpověď proč český štát podporuje takovou společnost je taky snadná - datum zahájení je před válkou, pokud by tedy tohle měla být překážka, spíš by autor článku mohl poukázat na dnešní zakázky ... ovšem znovu by to bylo o poškozování zájmů Francie a ne Ruska (i když poukazuje na společnost Strabag, tak stejně tak nepíše již pravdu; Strabag se s tím interně vypořádal)
*a nejen dálnice, nýbrž i zásadní podíl na rozvoji mýta
VINCI čelí tlaku na odchod z RF. Pokud se tak stane, tak to nebude jediný odliv a nebude to levné, v konečném důsledku to zaplatí všichni. Bavíme se i o bankách a kozmetických gigantech atp.
Re: PPP na D4 - výstavba
Další etuda... https://www.mesto-pisek.cz/rozhodnuti-o ... 0/p1=29441
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
On si prostě nedá pokoj. zajímalo by mě kde bere tolik sil aby stavbu i po 2 letech blokoval.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Tzn. to je opětovné povolení stavby SO 130 – Přeložka silnice II/604 již s připomínkami pana Kvítka? To je něco jiného než rušil JčK krajský úřad, to byly meliorace ne.
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak pokud jsou tam zapracované Kvítkovo připomínky, tak to by naopak byla výhra, ne ?
Re: PPP na D4 - výstavba
Jedou paralelně dvě věci v jeden čas - vrácení vodařského povolení z KrÚ do Písku a znovuvydání SP na SO 130A (úprava II/121), která je ve smyslu již obnoveného SP na SO 130 (přeložka II/604 v tom esíčku u Kvítka) a další doprovodné silnice podmiňující pro realizaci SO 130 i realizaci úprav těch posledních částí meliorací, co se nestihli udělat v době platného SP...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Dobré ráno. Co byste řekli na variantu zrušení provizorní OK nad Milínem, když v souvislosti s uzavřením nájezdu na hlavní trasu se bude od 1.6. jezdit od hřbitova rovně do Milín a I/66 by holt byla napojena jen stykem? Myslíme si, že by to situaci v místě snad mohlo pomoci, chceme projednávat...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!