D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Cedule je k vidění zde: https://www.facebook.com/R35Casy/posts/ ... 7tx55XNwal
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Vypadá to, že se "priorita" opravdu začíná hýbat vpřed. Vypadá to opravdu nadějně. Válka neválka.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Dnešní projednání SP zcela hladké. Bez jediné připomínky na místě a nic ani elektronicky. Účast veřejnosti (krom starosty Vraclavi a pár lidí z MÚ Mýto) nulová. Vydání SP tak do dvou měsíců.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
martasi, z čeho čerpáš info, že SP bude do dvou měsíců ?
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Díky chlape !!! Pěkně jsi mě rozesmál...
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Byl jsem až moc velký pesimista, nevídané tempo, ale SP je pár hodin venku: https://www.mdcr.cz/getattachment/Minis ... o.pdf.aspx
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Kéž by to tak šlo vždy...no, buďme rádi za každý posun a vydanou bumážku:o)
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Nějaké detaily SP od RM:
https://twitter.com/MatlRadek/status/16 ... 9167449110SÚ Ministerstvo dopravy vydal SP na akci “D35 Ostrov - Vysoké Mýto”. Stavba délky 7 km je rozdělena na 2 úseky - tunel Homole (probíhá VŘ na zhotovitele) a zbytek trasy D35 (zahájení VŘ plánujeme ve 2.Q. t.r.). Na stavbu již probíhají přípravné práce-archeologie, přeložka plynu.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
V aktualizovaném letáku odstranili provizorní sjezd z dálnice před tunelem Homole a uvedení do provozu bude již v roce 2026. Zbylé dva mezi Džbánovem a Janovem o rok později a po Svitavy máme hotovo. Tlačíme na pilu.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
2026 vše i s tunelem? Že by někdo z uchazečů přeci jen přišel s řešením hloubený přesypaný tunel..?
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
I ty jeden rejpale....
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Tak jsem po zprovoznění posledního úseku D35 začal jezdit také tuto trasu a mám k tomu pár poznatků.martas píše: ↑21.12.2022 14:04:36 Před pár dny jsem si zanalyzoval dvě varianty, jak se z Dobříkova dostat do Zámrsku a proč mám za to, že bude lepší se při nájezdu k D35 vyhnout kratší trase přes Zámrsk. Pro směr Choceň - D35 budu preferovat cestu po II/315 do Týnišťka z několika důvodů:
Zápory této trasy:
- je to delší
- po opravě kanalizace je povrch II/315 v Dobříkově rozbitý
Klady trasy (= nevýhody trasy přes Zámrsk)
+ závory na koridoru jsou často dole a od půlky roku se počet vlaků ještě navýší o dálkové expresy jezdící nyní přes Vysočinu.
+ když chytnete kolonu u závor, potáhnete se za ní až ke kruháku v Zámrsku
+ v Zámrsku musíte dát přednost autům jedoucím od Mýta, takže tam můžete prostát dalšího hodně času
+ od Týnišťka je při nájezdu z I/35 na I/17 na kruháku udělaný bypass. Díky němu se na I/17 připojíte bez čekání, jelikož než se např. kamion na kruháku vytočí a rozjede, hravě ho po bypassu předjedete a napojíte na I/17
+ silnice III. třídy je užší, bez vodorovného značení a přes Zámrsk v mizerném stavu
+ v případě spadu sněhu silničáři zajistí dříve sjízdnost silnice I. a II. třídy, silnice přes Zámrsk bude muset počkat (ve stoupání v Zámrsku to může klouzat)
+ odbočení z II/315 v Týnišťku směr Zámrsk bude snazší, jelikož provoz na I/35 po otevření D35 značně poklesne
+ povrch na široké I/35 je dobrém stavu
V opačném směru několik kladů odpadá, takže směr D35-Choceň budu brát přes Zámrsk.
Z cca 10 průjezdů jsem na přejezdu stál jen jednou a to asi jen 1 minutu - průjezd vlaku byl velmi rychlý. Jednou, než jsem přijel k přejezdu, tak byly závory nahoře, takže zdržení žádné. V ostatních případech bílé světlo.
Uvidíme, jak se to změní od července s nárůstem provozu na trati.
Co se týče napojení na kruhový objezd na I/35, tak zde také zdržení naprosto minimální, spíše žádné.
Za mě super trasa D35 -> Ústí n/O, protože je zde minimální provoz a odsýpá to. Jen škoda, že je nyní zavřený úsek Choceň - Ústí přes Jehnědí.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Ona je od Ústí nad Orlicí časově srovnatelná i trasa Choceň, Běstovice, Újezd u Chocně, Horní Jelení, Ostřetín, Holice a Časy. Před dálnicí se tak s osobními auty jezdilo běžně a i nyní trasa je srovnatelná. Zvláště pokud je nyní silnice přes Kerhartice zavřená a musí se napříč přes Choceň.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Posun termínu VŘ tunelu Homole: 20.4.2023.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Ta přeložka plynovodu bude asi velká věc, vypadá to jak stavba dálnice samotné...
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Proč je vlastně v plánu stavět ten zbytek úseku (mimo tunelu) tak dlouho ? Zatím to vypadá reálně na zahájení klidně na jaře 2024, takže doufám, že dokončení 2026 znamená první kvartál. Zprovoznění klidně 2025, třeba se to povede díky soutěži.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
2025 to asi bude po tunel, ne? Ten zbytek nemá bez tunelu podle mě smysl, když má být o kousek dál múk VM-západ. Nějaké provizorium u východního portálu by vše jen komplikovalo...
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Jo, zprovoznění dříve zde smysl nemá, pardon. Ale celkově to dokončení.. Nebo to umělé "natažení" může stavbu zlevnit ?
Každopádně ten tunel Homole se může napojit již na hotovou dálnici .. A ve Stradouni by byli rádi ..
Každopádně ten tunel Homole se může napojit již na hotovou dálnici .. A ve Stradouni by byli rádi ..
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Souhlas , prohánět se 130 km/h po dálnici po 40 km sjet zpět na starou I/35 s 90 km/h s tím že na provizorce bude tak 70 km/h aby se po 1km kvůli chybějícímu tunelu na D35 vrátil. To je vyloženě prasárna.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Pánové, je třeba si uvědomit, že do nedávna bylo nemožné si jen přát a těšit se na takhle rychlý postup zahájení výstavby tolika úseků najednou. A další rok další zahájené úseky. Opravdu je to teď priorita. Přejme si , aby to podle tohoto plánu opravdu jelo. Státní kasa se hooodně vyprázdňuje...
Re: D35 Ostrov - Vysoké Mýto
Cože ?
Psal jsem, že by to chtělo zprovoznit úsek před tunelem v roce 2025 a ne až 2026 s tunelem. Pomůže to Stradouni a ta současná provizorka se zrekultivuje o rok dříve. Ta nová provizorka na I/17 bude jen pár metrů.
Zprovozňovat část za tunelem smysl samozřejmě nemá, dokud nebude zprovozněn obchvat Mýta nebo tunel samotný, to jsem hned uznal.