[D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Praha – Slaný – Chomutov
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

V prezentaci o aktuálním stavu D7:

IČ k získání ÚR zahájena 01/2022, předpoklad podání žádosti o ÚR je 10/2022
Martin96
Příspěvky: 550
Registrován: 3.11.2016 10:11:25
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Kontaktovat uživatele:

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Martin96 »

Další vizualizace... Jen mám pocit, že tam žádné změny oproti té první nevidím. Ani ty hrubky si neopravili.
Davesson
Příspěvky: 527
Registrován: 10.12.2019 1:18:59
Bydliště: puvodne D1 0136, nyni III/18030

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Davesson »

nový leták
Dne 14. 9. 2022 podána žádost o vydání ÚR. Předpoklad vydání ÚR je v 05/2023.
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

http://euroreg.cz/?p=7226

"SPORTOVNÍ KOMISE NAVŠTÍVILA PŘESUNUTÝ STADION V POSTOLOPRTECH"
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Lynx »

Hezký, díky za odkaz, Jen škoda, že účastníci prohlídky nefotili víc tu stavbu, ale hlavně sami sebe:-)

Tak teď ještě tu silnici resp. dálnici

Aktuální leták:

https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :18:04.002
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od michal »

To je zajímavé, že nový areál už je, přitom ještě není ani ÚR.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Lynx »

To s tím ÚR (pro dálnici) mě taky nemile překvapilo. NA druhou stranu je to lepší, než kdyby nebylo ÚR ani fotbalový areál ..... Zaplaťpámbů, že se to konečně hýbe kupředu. A místní milovníci míče kopaného už nebudou ničemu bránit :-)
kot
Příspěvky: 10361
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od kot »

Časová "vata" tam je dostatečná. Kdyby už teď bylo ÚR, všichni bychom zde remcali, proč se čeká, když už se má soutěžit dodavatel a proč se na to trochu netlačí atd. :D
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Aram96 »

Bude tento úsek parametry vyhovovat pro MPR 130 ?
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

Aram96 píše:Bude tento úsek parametry vyhovovat pro MPR 130 ?
Už to tady někdo zmiňoval dříve - poloměr zatáčky/zatáček bude o pár metrů větší, než na D4 u Příbrami. A tam je taky 130 km/h. Takže snad u Postoloprt bude taky 130 km/h :D ...
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od michal »

Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100? :D
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

michal píše:Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100? :D
cituji příspěvek Jirky L: "Poloměr toho nejprudšího oblouku (u Postoloprt) bude 623,5m. Pro porovnání u Dubence je 600m a je tam pořád MPR 130"
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Lynx »

U Dubence je ten oblouk ale už hodně "vostrej" , jsou tam i šipky na svodidlech, aby bylo upozorněno na prudkost změny směru. Osobně tedy nepovažuju 130 km/h v takových místech za dobrej nápad.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Aram96 »

Jde především o to, jestli jsou splněny rozhledové poměry, když pojedete 130 ve vnitřním pruhu, aby bylo dostatek času zastavit, kdyby tam byla kolona. Samozřejmě že člověk musí přizpůsobit jízdu daným podmínkám a mít vlastní rozum, nicméně jestli je tam rozumná rychlost třeba jen 100, tak bych omezení rovněž pochopil. Nejlepší je, když řidič vidí kombinaci omezení MPR dohromady se zatáčkou. Když je jen samotné omezení MPR, tak dokud "sám nevidí problém", tak jede pořád stejně (vidím to u ostatních a mám to podobně, přiznám se).
Pokud však mají vychytané, že tam nehody nejsou, tak proč ně 130. :ok:
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od michal »

Vikingkiller píše:
michal píše:Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100? :D
cituji příspěvek Jirky L: "Poloměr toho nejprudšího oblouku (u Postoloprt) bude 623,5m. Pro porovnání u Dubence je 600m a je tam pořád MPR 130"
Omlouvám se, že citujete takového zaprášeného kostlivce z léta 2021 jsem netušil. :D No, ten dubenecký dvojoblouk se dá jet i víc než 130, a to klidně i za mokra. Aspoň soudě podle ostatních, kteří mě tam předjíždí i ve slušném nečasu. Ale já tam třeba za mokra jdu aspoň na 120, někdy i méně. Dost že těsně za mostem ve směru na Strakonice bývá při silnějším dešti na dálnici slušná řeka.
alabastr
Příspěvky: 555
Registrován: 5.11.2017 12:50:18
Bydliště: Praha

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od alabastr »

U toho Dubence je v té zatáčce myslím za mokra dokonce 80, alespoň ve směru dolů(do Prahy), 80 jsem tam neviděl jet asi nikoho, ale sám tam dávám nohu z plynu i za sucha...
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od michal »

Řeč byla u té dole pod kopcem, chytl jsem se i já do pasti, byť v žertu. Z kopce dolů za mokra ta 80 skutečně je. Přitom mi to tam nepřijde horší než o kus dál.
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

Trošku jsme odběhli od tématu.. Co se týče nevydaného ÚR vs. hřiště, tak u Postoloprt to je smutná písnička. V podstatě těsně před podáním žádosti o ÚR přišel (od povodí Ohře???) požadavek řešit tu stoletou vodu. Ve výsledku to znamenalo, že téměř veškerá IČ do té doby vynaložená byla nepoužitelná a muselo se začít úplně od znova. Lusknutím prstu nastal posun o 3 roky.
kot
Příspěvky: 10361
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od kot »

A ví se, jaký je současný stav, či doba do podání žádosti ?
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Aram96 »

Jen ať už se to staví. Jen by mohli vypustit tu naprosto nesmyslnou MÚK, státní kasa potřebuje úspory. :)
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

https://kraje.rsd.cz/ustecky/wp-content ... en2023.pdf

"01/24 předpoklad zahájení územního řízení. 03/23 koncept DSP a 01/24 pak čistopis DSP"
Vikingkiller
Příspěvky: 652
Registrován: 22.2.2019 0:23:28
Bydliště: na konci D7

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Vikingkiller »

https://zatecky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40130.html

"Podle nedávných vyjádření představitelů ŘSD měla být celá dálnice D7 hotová v roce 2028, pomalu se ale začíná mluvit o pozdějším termínu. A to o roku 2029. Důvodem je komplikovaná příprava a výstavba 4,8 kilometru dlouhého úseku u Postoloprt, kde ŘSD dosud chybí územní rozhodnutí. K tomu potřebuje udělení výjimek z podmínek ochrany zvláště chráněných druhů rostlin a živočichů, řízení právě probíhá. Následně začne územní řízení. Předpoklad vydání územního rozhodnutí je v průběhu roku 2024, v roce 2025 chce ŘSD získat stavební povolení a vyhlásit výběrové řízení na zhotovitele. U tak náročné stavby, objektů je 125 včetně osmi mostů, bude trvat řadu měsíců. „Je to určitě nejsložitější úsek. Paleta problémů, se kterými se u Postoloprt potýkáme, je pestrá. Věřím, že se s nimi ale nakonec vypořádáme. A to i za pomoci místní samosprávy,“ řekl před časem ředitel chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic Petr Vacek."

na začátku fotbalové hřiště, pak stoletá voda a teď se znenadání objevili zase zvláště chráněné rostliny a živočichové :zvraci:
Proti tomuto úseku nikdo neprotestuje, nicméně už moc nevěřím, že bude do konce dekády zprovozněn
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu

Příspěvek od Aram96 »

Do konce dekády času dost, to se stihne. Ale doufám, že to bude dříve. :) Myslím, že rok 2028-2029 je reálný ke zprovoznění. teda pokud to někdo nezačne vyloženě blokovat a zdržovat.
Myslím, že tady ŘSD trochu zaspalo dobu, měli DUR rovnou přepracovat a jít cestou společného povolení... ale podrobněji do této stavby určitě nevidím, možná byl nějaký důvod, proč se nešlo cestou DUSP ..
Odpovědět

Zpět na „D7“