I/37 Žďár nad Sázavou
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Tak 3. srpna tam mají veřejné projednání EIA. To bude asi výživná debata: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... inf1VP.pdf
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
I/37 Žďár nad Sázavou, Jihlavská–Brněnská. Zahájení dle letáku podruhé odloženo na na rok 2024. Důvod neznámý. Původně se mělo začít letos, tak snad v roce 2025 jim to konečně vyjde.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Přece není kam spěchat...
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Vydáno souhlasné závazné stanovisko EIA na SZ+JZ obchvat (https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... ryStan.pdf). Akorát mi přijde, že místní to asi moc nepotěší, jelikož by rádi zvážili jinou trasu. Pár dní starý článek zde: https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 21128.html
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Stav vykoupených pozemků pro úsek Jihlavská-Brněnská:
stav k 1.3.2023 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 6.3.2022
stav k 21.2.2021
stav k 1.3.2023 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 6.3.2022
stav k 21.2.2021
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Reálnější je nyní západní varianta obchvatu: https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30609.html
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Nemohl by sem někdo vložit celý článek? Díky
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Přece byste se nespokojil s výtahem nějakých pisálků. Tady máte celou zprávu mottí studie
https://saarplan.cz/2023/05/vyhledavaci ... d-sazavou/
https://saarplan.cz/2023/05/vyhledavaci ... d-sazavou/
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Takže zvítězí nejspíš nesmyslná západní varianta, tzn. průtah městem. To je tak, když se bere ohled jen na přírodu a na potřeby a zdraví lidí se kašle...
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Radniční plátek s vyjádřeními starosty Žďáru k variantám východního obchvatu (považuje je za "teoretické") a ke snaze Radnice o úpravu západního obchvatu "My budeme chtít, aby ŘSD přehodnotilo některé problematické úseky jako je průchod Stalingradem nebo Přednádražím"
https://www.zdarns.cz/media/files/zdars ... 023-06.pdf
strana 5
Asi se sluší dodatek kontext, že východní varianty si nechala u Mottů posoudit sama radnice.
https://www.zdarns.cz/media/files/zdars ... 023-06.pdf
strana 5
Asi se sluší dodatek kontext, že východní varianty si nechala u Mottů posoudit sama radnice.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
To musela být komedie
Vy jste dopravní inženýr? V emotivní debatě o obchvatu Žďáru se lidé neshodli
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... -zpravy_mv
Vy jste dopravní inženýr? V emotivní debatě o obchvatu Žďáru se lidé neshodli
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... -zpravy_mv
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Mě vždycky úplně nejvíc dostává (udivuje ale i štve), že na těchto besedách jsou vždycky nejvíce zastoupeni důchodci. A často se do diskuse kriticky zapojují zpravidla lidé, kteří do toho víceméně už nemají co mluvit, protože se realizace stěží dožijí. A úplně úsměvné to je třeba při změnách UP apod, které se dělají na desítky let dopředu.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Mě teda spíš udivuje, že ta východní varianta má dle studie vycházet ekonomicky zhruba stejně jako západní, která má vést tunelem, jak tady už bylo zmíněno. To tunely tolik zlevnily? Nebo se s tunelem už nepočítá?
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Helemese, tendr zahájen: https://vvz.nipez.cz/vyhledat-formular/ ... d1a8d75f2a
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
"Jedná se o dílčí úsek ... umožní odvedení tranzitní dopravy mimo historické centrum."
Na to o jak malou stavbou jde, jsou ty deklarované ambice vskutku obdivuhodně vysoké...
Na to o jak malou stavbou jde, jsou ty deklarované ambice vskutku obdivuhodně vysoké...
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
https://zdopravy.cz/rsd-vypsalo-tendr-n ... nu-183422/
ŘSD vypsalo tendr na jižní spojku ve Žďáru nad Sázavou, odhad ceny je 118 milionů
ŘSD vypsalo tendr na jižní spojku ve Žďáru nad Sázavou, odhad ceny je 118 milionů
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Tohle by mělo dobře pomoci, 353 se stala novým přivaděčem k dálnici. Já bych skoro řekl, že nahradila kus 19 a ta se stala podobným přežitkem jako 23 na některých místech. Holt kraj Vysočina ví.. na rozdíl od ŘSD .. tohle je první stavba co to nějak reflektuje.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Aram96: Dřív se jezdilo jinudy než po 353? Ptám se, protože tam jezdím až posledních tak 10 let a nikdy by mě nenapadlo jet jinudy.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
I/19 bohužel nemá navzdory místy tragickým parametrům rozumnou alternativu na trase ze Žďáru do Brodu. Pro spojení do Jihlavy a na D1 se II/353 vyplatí nejen pro Žďár, ale i pro Nové Město a Bystřici. Samotný Havlíčkův Brod je do zprovoznění JV obchvatu takovým špuntem, že se mu obecně snaží vyhnout kdokoliv, kdo jen trochu může. Takové obce z okolí Přibyslavi mají kromě Brodu na výběr buď úzké dvojky přes Šlapanov a Štoky, nebo další špunt v podobě Polné. Existuje vize severozápadního obchvatu Polné, ale to už bude dříve i JZ obchvat Brodu...
K I/19 a I/23 na Vysočině jsem něco napsal v příslušném vlákně.
K I/19 a I/23 na Vysočině jsem něco napsal v příslušném vlákně.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Další termín pro zhotovitele je stanoven na 18.12.2023
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Další termín pro zhotovitele je stanoven na 22.12.2023
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Další prodloužení už nenastalo, což je pozoruhodné a celkový posun jen o 10 dní tu dlouho nebyl. Jde sice o menší zakázku, ale i tak. Každopádně podáno šest nabídek s výraznými rozdíly. Ty nejvyšší značně nad předpoklad.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
"velké rozdíly", no jak se to vezme.. Čtyři nabídky jsou mezi 112-117 mil.Kč takže rozdíly minimální, odhadovaná 118mil., a pak tu jsou dvě vyloženě ustřelené nabídky za 139 a 141, si říkám že to prostě jen zkusili kdyby náhodou
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Stav vykoupených pozemků
stav k 3.3.2024 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 11.3.2023
stav k 6.3.2022
stav k 21.2.2021
stav k 3.3.2024 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 11.3.2023
stav k 6.3.2022
stav k 21.2.2021
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Byla podepsána smlouva s AQUASYS.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)