kecy k dopravě
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Jako paráda máme spojené Budějovice a Tábor, takže to je stale, a ještě hodně dlouho bude, pouze krajská dalnice. Na I/3 je minimálně 2x větší provoz, než je tahle silnice schopna pobrat. Mezno mi zrovna nepřijde jako místo kam se chce spousta lidí z Jihočeského kraje dostat. A opravdu tato dálnice končí v polích u Mezna, dál je jen jedna znejpřetíženejsich silnic I. třídy.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
...to je jeden pohled...pro mě jako "bývalého Pražáka", je to zase velmi zjednodušená část cesty do Rakouska, a až bude obchvat Budějic a pro mě "game changer" u Nažidel, tak těch 15km přes Vierzehn už dám s úsměvem na rtech. Praha Mezno s menším, ale už to bude zase výrazně kratší část celé cesty...
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Menší a kratší možná, ale časově mnohem horší. Cesta Praha České Budějovice trvá +-2 hodiny (pod když není provoz, nad když je) z toho Praha Benešov je skoro hodina je to +- 50km a do Budějovic je to pod 150km.1975 píše:...to je jeden pohled...pro mě jako "bývalého Pražáka", je to zase velmi zjednodušená část cesty do Rakouska, a až bude obchvat Budějic a pro mě "game changer" u Nažidel, tak těch 15km přes Vierzehn už dám s úsměvem na rtech. Praha Mezno s menším, ale už to bude zase výrazně kratší část celé cesty...
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Na dostavbu jednotlivých úseků dálnic salámovou metodou snad nemusíme (zne)hodnotit pouze z národního a nadnárodního tranzitního hlediska. Vybudování dálnice na jih od ČB umožní komfortnější a hlavně bezpečnější spojení do oblasti Lipna, Vyššího Brodu, Rožmberka n.V., které jsou turisticky dost vytížené oblasti.
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
To's přehnal. Já jsem kousek za Prahou a vychází mi to podstatně jinak: Do Benešova to je 45 km a 45 minut. Zbytek do Budějovic cca 100 km a 1h15 minut.Saljack píše:Cesta Praha České Budějovice trvá +-2 hodiny (pod když není provoz, nad když je) z toho Praha Benešov je skoro hodina je to +- 50km a do Budějovic je to pod 150km.
Pokud dáš ten "dělící bod do Mezna, bude to trochu jinak, to ano, ale s Benešovem ne.
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Ale prosimtě, to tvoje tvrzení můžeme aplikovat na většinu tuzemských dálnic, protože většina jich hotová není. To, že není napojena na D1 z ní nedělá žádnou krajskou dálnici. D35 je teda taky převážně skoro okresní dálnicí, protože víceméně slouží jen příměstské dopravě do Olomouce ? Ne, jezdí po ní i něco na D11 apod. (a to nemluvím o tranzitu kvůli nedokončené D1). U D3 je to ještě markantnější, protože není jiná kapacitní alternativa (u D35 je to D1).Saljack píše:Jako paráda máme spojené Budějovice a Tábor, takže to je stale, a ještě hodně dlouho bude, pouze krajská dalnice. Na I/3 je minimálně 2x větší provoz, než je tahle silnice schopna pobrat. Mezno mi zrovna nepřijde jako místo kam se chce spousta lidí z Jihočeského kraje dostat. A opravdu tato dálnice končí v polích u Mezna, dál je jen jedna znejpřetíženejsich silnic I. třídy.
To je jako napsat, že dokud nebude stát východní část D19, tak je pro mě jako pro Moraváka celá D3 do Budějic k ničemu, když na ni nemám dálniční napojení z D1. Proč se teda staví ?
Já když jsem jel z Chorvatska, tak sem projel všechnu cizinu po dálnici, u našich hranic se to na chvíli přerušilo, ale nejnebezpečnější úsek s největším provozem mě čekal opět na I/43. Proč teda plánujeme stavět D52 když D43 je v nedohlednu ? Ještě výraznější to bude, až bude stát i D35. Samozřejmě ideálně by to chtělo stavět D3 od D1, ale volily se varianty, nedá se nic dělat. Teď jde jen o to, aby příprava doběhla co nejrychleji, ale určitě to přece není tím, že to někdo nechce stavět. Jestli je D3 krajskou, tak nevím, jak nazvat D6 u Lubence .. vidláckou dálnicí ?
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Ale jenom když není provoz. Když je provoz tak těch 15min se tam nabere jako nic (na D1, na sjiždění, na OK u Benešova, průjezdem Benešova).MPMP píše: To's přehnal. Já jsem kousek za Prahou a vychází mi to podstatně jinak: Do Benešova to je 45 km a 45 minut. Zbytek do Budějovic cca 100 km a 1h15 minut.
Pokud dáš ten "dělící bod do Mezna, bude to trochu jinak, to ano, ale s Benešovem ne.
Já jsem nikde nepsal, že krajská dálnice je k ničemu ani, že D3 je k ničemu. Jenom jsem konstatoval fakt, že D3 je pouze na území Jihočeského kraje a není napojená na dálniční síť nic víc nic míň. To nemá být nijak hanlivé a nijak ponižovat její důležitost nebo význam. To, že se staví úseky k hranicím je pro všechny jedině dobře a Budějovicím a všem z okolí to neskutečně pomůže a podle mě tam dojde k rozvoji a větší orientaci na Rakousko.Aram96 píše: Ale prosimtě, to tvoje tvrzení můžeme aplikovat na většinu tuzemských dálnic, protože většina jich hotová není. To, že není napojena na D1 z ní nedělá žádnou krajskou dálnici. D35 je teda taky převážně skoro okresní dálnicí, protože víceméně slouží jen příměstské dopravě do Olomouce ? Ne, jezdí po ní i něco na D11 apod. (a to nemluvím o tranzitu kvůli nedokončené D1). U D3 je to ještě markantnější, protože není jiná kapacitní alternativa (u D35 je to D1).
To je jako napsat, že dokud nebude stát východní část D19, tak je pro mě jako pro Moraváka celá D3 do Budějic k ničemu, když na ni nemám dálniční napojení z D1. Proč se teda staví ?
Já když jsem jel z Chorvatska, tak sem projel všechnu cizinu po dálnici, u našich hranic se to na chvíli přerušilo, ale nejnebezpečnější úsek s největším provozem mě čekal opět na I/43. Proč teda plánujeme stavět D52 když D43 je v nedohlednu ? Ještě výraznější to bude, až bude stát i D35. Samozřejmě ideálně by to chtělo stavět D3 od D1, ale volily se varianty, nedá se nic dělat. Teď jde jen o to, aby příprava doběhla co nejrychleji, ale určitě to přece není tím, že to někdo nechce stavět. Jestli je D3 krajskou, tak nevím, jak nazvat D6 u Lubence .. vidláckou dálnicí ?
K napojení D3 na D1 se nemá cenu vyjadřovat, to že tohle napojení by bylo totální nesmysl je tady rozebráno asi tisíckrát.
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Dovolím si malinko odporovat. Asi v délce 1 míle.Saljack píše:Jako paráda máme spojené Budějovice a Tábor, takže to je stale, a ještě hodně dlouho bude, pouze krajská dalnice. ...
Za mě dodělání D3 na čáru taky dost změní. A není to tak daleko - na rozdíl od zbytku středočeského úseku.
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Saljacku ale já to spojení D3 s D1 myslel úplně jinak. Ale už to nechme být. Myslím, že do "krajské dálnice odnikud" má D3 opravdu hooodně daleko. Nazvat by tak šla třeba D6 mezi KV a Chebem. Ale neviděl bych na tom nic špatného.
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Praha - ČB 1h 9min..... Dont try at home!MPMP píše:To's přehnal. Já jsem kousek za Prahou a vychází mi to podstatně jinak: Do Benešova to je 45 km a 45 minut. Zbytek do Budějovic cca 100 km a 1h15 minut.Saljack píše:Cesta Praha České Budějovice trvá +-2 hodiny (pod když není provoz, nad když je) z toho Praha Benešov je skoro hodina je to +- 50km a do Budějovic je to pod 150km.
Pokud dáš ten "dělící bod do Mezna, bude to trochu jinak, to ano, ale s Benešovem ne.
A pro případné mravokárce, tohle bylo de iure legální.... třeba tak, že na vás zbyde místo ve voze s ministrem zahraničí a jeho poradcem. A panský kočí, boha, ten s tím osmiválcem ale sakra uměl...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 0311 Třebonín-Kaplice nádraží
Radim Passer by vám ukázal:o) Nicméně, důležitý je to počítat až na čáru a ne jen do Budějic. Protože pak je samotný město velký zdržení a dokončení těch úseků pomůže velmi.
Re: kecy k dopravě
Nemusi to byt Passer. Pamatujete?
Re: kecy k dopravě
No je otázka, jestli by se Passer do toho pokusu pouštěl, kdyby si pořádně nastudoval německé zákony. Protože osobně si myslím, že německá strana udělá vše pro exemplární potrestání. Tím spíš, že sebevětší pokuta pro něj není nic, co by nezvládl. Každopádně srovnávat jeho jízdu s tímhle prasetem, to snad ani nejsou jablka a hrušky...
Re: kecy k dopravě
To nemelo byt srovnani s Passerem, ale poznamka k tomu, jak se taky da jet do Budejc. Ostatne, tam by chtel zit kazdy...
Re: kecy k dopravě
Historické centrum ČB mám moc rád, a tím nemyslím jen Masné krámy či Krajinskou, tak to celkem i chápu...
Re: kecy k dopravě
na pokutu to určitě nebudemichal píše:No je otázka, jestli by se Passer do toho pokusu pouštěl, kdyby si pořádně nastudoval německé zákony. Protože osobně si myslím, že německá strana udělá vše pro exemplární potrestání. Tím spíš, že sebevětší pokuta pro něj není nic, co by nezvládl. ...
sport jako sport
tedy mediální výkřik orgánů potichu zanikne pod dobře míněnými argumenty dobře placeného právníka
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: kecy k dopravě
Já taky nečekám, že mu dají pokutu. Ti přijdou s něčím "lepším"...