VMO: Žabovřeská I, II. etapa
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Převedení provozu do galerie bude jednoznačně zlepšení oproti současnému stav, bo tím pádem odpadne jízda po provizorní komunikai u kamenomlýnského mostu.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Tipuju, že převedení provozu do galerie nastane, až bude ten směr Bystrc úplně se vším všudy hotový. Protože jinak by se tam prakticky nedostali. A pak bude na řadě řešit směr výstaviště a vše směrem k řece.goldfinger píše:Převedení provozu do galerie bude jednoznačně zlepšení oproti současnému stav, bo tím pádem odpadne jízda po provizorní komunikai u kamenomlýnského mostu.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
No to je jasné, ale já si myslím že po spuštění šaliny to bude stejně. Bude se jim tam hodně blbě dostávat.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
To si úplně nemüslím. Šalina bude od komunikace oddělená PHS a po jejím znovuzprovoznění nebude žádný důvod se na štrece motat. Přístupy na stavbu komunikace zůstanou dva - na jihu u kapličky a pak u portálů přesypaných tunelů.Postupuje se od svahu k řece, takže jak bude fertig v galerce, zbude pás do Šrajbecu. Žádnou kolizi nevidím.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Chystá se nějaká další úprava provozu. Info viselo na úřední desce, ale zmizelo.
- Přílohy
-
- zab.jpg (288.71 KiB) Zobrazeno 3610 x
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Dokončuje se strop portálu.
Trakce už je natažená.
V tunelu se instaluje osvětlení, požární čidla a další technologické vybavení.
Trakce už je natažená.
V tunelu se instaluje osvětlení, požární čidla a další technologické vybavení.
- Přílohy
-
- IMG_20230104_141633.jpg (182.33 KiB) Zobrazeno 3133 x
-
- IMG_20230104_141516.jpg (220.92 KiB) Zobrazeno 3133 x
-
- IMG_20230104_141318.jpg (123.88 KiB) Zobrazeno 3133 x
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
No a na závěr přírodní parková úprava.
- Přílohy
-
- IMG_20230104_141726.jpg (240.38 KiB) Zobrazeno 3138 x
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Kolik bude maximální rychlost v tunelu ? Původně se mluvilo o 50Km/h, pak o 60Km/h. 80Km/h jak mají v Ostravě je asi zbožné přání co ?
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Svítící proměnné značení bude umožňovat 40 a 60. Pokud nedošlo/nedojde ke změně projektu.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Dotaz byl na tram tunel. Proto ten odkaz na Ostravu, kde se velkém tratě předělávají na 80km/h.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Tak 80 tady určo nebude - mezi zastávkami je to kousek a tunel to je oblouk/inflex/oblouk a hned znovu. R=160m.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Aha, tak jsem odpověď taky špatně pochopil. Totiž že i tram bude mít proměnné dopravní značení, to snad u nás nikde není, nebo?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Pokud vím, Brno nemá tramvaj, která by dokázala maximální rychlost 80 km/h.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Tu paradoxně zvládala jen RT6.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Omlouvám se, já to napsal příliš stručně a tím pádem nepochopitelně.
Tramvaj má v řešeném úseku návrhovou rychlost 50km/h.
Před silniční galerií bude proměnné značení 40/60km/h.
Tramvaj má v řešeném úseku návrhovou rychlost 50km/h.
Před silniční galerií bude proměnné značení 40/60km/h.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Se 60 ať jdou pěkně do pr*ele. Ta patří někam, kde jsou třeba světla nebo odbočky. Ne proboha na směrově dělený 4 pruh s MÚK.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Takéto experimenty až po kolaudácii, ľudí, ktorí by neváhali pokúsiť sa nechať na už hotový kus cesty nastrkať zákazové značky, je po republike viac než dosťAram96 píše:Se 60 ať jdou pěkně do pr*ele. Ta patří někam, kde jsou třeba světla nebo odbočky. Ne proboha na směrově dělený 4 pruh s MÚK.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Mě by ta 60tka pro tram tam dávala smysl. Uvidíme snad se podaří do budoucna.
Pro auta to moc reálné není. Největší problém vidím hlavně na konci:
https://www.google.com/maps/@49.1967674 ... 384!8i8192
V levém pruhu jde přes tu protihlukovku vidět úplně kulový. Jestli tam bude stojící auto na sjezdu, čekající na semafor, tak to nedobrzdí. Tajně jsem doufal, že tam udělají 3 pruhy a odskok od toho oblouku, ale zase hluk a všechno. Ja myslím, že za vším hledejte hluk :/
Pro auta to moc reálné není. Největší problém vidím hlavně na konci:
https://www.google.com/maps/@49.1967674 ... 384!8i8192
V levém pruhu jde přes tu protihlukovku vidět úplně kulový. Jestli tam bude stojící auto na sjezdu, čekající na semafor, tak to nedobrzdí. Tajně jsem doufal, že tam udělají 3 pruhy a odskok od toho oblouku, ale zase hluk a všechno. Ja myslím, že za vším hledejte hluk :/
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Stejně to bude super ! Buďme rádi za tohle řešení...
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Popravdě pokaždé když tam jedu, tak přemýšlím, proč ten pruh není delší. Přesně kvůli tomu rozhledu a hlavně kvůli tomu, kdyby auta zavazela až na hlavní trasu.Warcz píše:Mě by ta 60tka pro tram tam dávala smysl. Uvidíme snad se podaří do budoucna.
Pro auta to moc reálné není. Největší problém vidím hlavně na konci:
https://www.google.com/maps/@49.1967674 ... 384!8i8192
V levém pruhu jde přes tu protihlukovku vidět úplně kulový. Jestli tam bude stojící auto na sjezdu, čekající na semafor, tak to nedobrzdí. Tajně jsem doufal, že tam udělají 3 pruhy a odskok od toho oblouku, ale zase hluk a všechno. Ja myslím, že za vším hledejte hluk :/
Nicméně pocitově je tam 80 vpohodě rychlost i v levém, na začátek toho odbočovacího pruhu je vidět docela zavčas. Rychleji tam ale už nejezdím, to přiznám. Opačným směrem je 80 vpohodě naprosto. Každopádně dodržovat 60 na 4-pruhovém VMO mi prostě snad kromě Husovického tunelu přijde jako prasárna.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Minimálně nebude moc dodržována Arame...
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Možná by jsme měli dát prostor dnešní elektornice.....
.... prostě nechat na celém VMO 80 (vč. Husovického tunelu) a osadit detektory, jakmile někde bude překážka tak automaticky rozsvítit 60 nebo 40 nebo klidně stop..... ta překážka tam bude jen občas, tak proč mít trvale 60....
dnešní elektronika to dá a cena je v porovnání s tou stavbou bagatelní....
.... prostě nechat na celém VMO 80 (vč. Husovického tunelu) a osadit detektory, jakmile někde bude překážka tak automaticky rozsvítit 60 nebo 40 nebo klidně stop..... ta překážka tam bude jen občas, tak proč mít trvale 60....
dnešní elektronika to dá a cena je v porovnání s tou stavbou bagatelní....
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
V Brně se rychlost neměří snad nikde. Pokud to tak zůstane, tak se tam bude běžně jezdit 80.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Civilní auta PČR po Brně jezdí a pokutují. Ale systematicky jenom teď na Tomkáči 20tka.