A kdy se přeznačí na dvojku? I/11 dokonce pořád začíná na kruháku u Poděbrad, aspoň podle map cz, přitom D11 vede do Kuklen od 21. srpna 2017...Honey72 píše:Dokud to bude první třída, vyhnat se nemohou.
1105-2 Osičky - Hradec Králové
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Tak tabule zakryté hadrou vítr kompletně rozbalil jako vánoční dárečky a plachta vlaje do dálky. Jestli to balili umělci stejně jako balím dárky já, vůbec se nedivím
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Vždyť je to OK ! Dárky se rozdávají v Čechách 24.12. s první hvězdou
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Stejné i teď večer. Ad dárky, to jsme dvaHoney72 píše:Tak tabule zakryté hadrou vítr kompletně rozbalil jako vánoční dárečky a plachta vlaje do dálky. Jestli to balili umělci stejně jako balím dárky já, vůbec se nedivím
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Začala se soutěžit oprava vozovky tohoto úseku + D35 km 126 - 129
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Beru, že ten asfalt je už 15 let starý, ale když člověk jezdí po D11 a třeba po D4, tak by asi peníze do D11 zrovna v tomto úseku nevrážel...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Mění se jen obrus.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Je tam i nějaký předpoklad termínu a požadovaná max. délka omezení? Dopravní režim 2+2?
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
předpokládám, že v pátek v noci vyfrézují, v sobotu položí nový asfalt, v neděli nalajnují
a ani to nepoznáme
a ani to nepoznáme
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Tak jestli jim to má trvat tak dlouho, tak to ať to raději nechají být...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Je, nepamatuji si to z hlavy a nechce se mi to studovat. Bylo to 2+1+1 a pak 2+1.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Ano, je to 2+1+1 pro oba pásy s tím, že na pokládku obrusné vrstvy v celé šíři je tam 5 dní 2+1 pro každý pás, vždy tak, aby to nezasáhlo víkendové špičky. Bude se opravovat současně i D35 od Sedlic po Opatovice, při 1+1.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
To se dá přežít...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
K debatě o třech pruzích na D11 od ČKD po Sedlice - mám poslední dobou pocit, že když jedu na Prahu, jedu po nějaké méně významné dálnici skoro bez provozu. Že ta pravá dálnice začíná až připojením D35. Člověk si teda ale musí odmyslet způsob, jakým se ta dálnice s opravdovým provozem připojuje... V opačném směru to je překvapivě také tak...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
michale, pocit máš správný ! Když jedu od Prahy směr Jaroměř, D11 je "slušně" obsazená v podstatě až k MUK Sedlice. Místy se v levém pruhu jede i 100 či 110 km/hod. Pak je D11 v pohodě. Víceméně prázdná. A v opačném směru zaplněnost začne opět Sedlicemi. Jakmile se na D35 otevře další úsek směr Mohelnice, tak se to ještě přihustí. 6 pruhů začne být sakra potřeba...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
možná se ten pocit změní, až se začne hýbat D35 od Úlibic k HK ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Co by na tom změnila D35 od Jičína?
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Nic, ta nový provoz nevygeneruje. Jediné co bude stále přidávat provoz na D11 je přesun tranzitu z D1 na severní Moravu (a to pouze po Sedlice).
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Mě by teda D35 od Jičína na sebe z D11 přetáhla.
A takové zkušenosti s provozem jako vy na D11 vůbec nemám, když já ale nejezdím s davem, ale proti němu
A takové zkušenosti s provozem jako vy na D11 vůbec nemám, když já ale nejezdím s davem, ale proti němu
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Ono se dalo čekat, že zátěž kruhové křižovatky u ČKD se přesune právě na Sedlice. Ke všemu se přes Sedlice nežene jen Morava, ale i Pardubice a nově také část Rychnovska.
A že se Vám zdá, že D11 je plná pouze po Sedlice a pak dál na Jaroměř volná? Ono to je něčím jiným. Dříve byla D11 poloprázdná už od Poděbrad (večer skoro prázdná) a nyní se ta hranice vytížení posunula do Sedlic jen kvůli D35. Kdyby totiž D11 končila u Jaroměře už před lety jak měla, byla by poloprázdná z Poděbrad až tam. D35 vše změnila a změní.
Co se týče D35 směrem k Jičínu, i ta přiláká více aut. Nyní je třeba trasa od Hradce do Ml.Boleslavi a Liberce rychlejší a pohodlnější přes Nymburk a ze Špindlu kolikrát přes Trutnov. Samozřejmě, tato relace nebude tak významná, jako ta z Polska po dokončení D11. Zatím je stále rychlejší a pohodlnější cestovat z Varšavy a Pobaltí přes Ostravu. Ale i z Berlína na Moravu bude snazší cestovat přes Trutnov než přes Prahu. Ale to ukáže čas.
A že se Vám zdá, že D11 je plná pouze po Sedlice a pak dál na Jaroměř volná? Ono to je něčím jiným. Dříve byla D11 poloprázdná už od Poděbrad (večer skoro prázdná) a nyní se ta hranice vytížení posunula do Sedlic jen kvůli D35. Kdyby totiž D11 končila u Jaroměře už před lety jak měla, byla by poloprázdná z Poděbrad až tam. D35 vše změnila a změní.
Co se týče D35 směrem k Jičínu, i ta přiláká více aut. Nyní je třeba trasa od Hradce do Ml.Boleslavi a Liberce rychlejší a pohodlnější přes Nymburk a ze Špindlu kolikrát přes Trutnov. Samozřejmě, tato relace nebude tak významná, jako ta z Polska po dokončení D11. Zatím je stále rychlejší a pohodlnější cestovat z Varšavy a Pobaltí přes Ostravu. Ale i z Berlína na Moravu bude snazší cestovat přes Trutnov než přes Prahu. Ale to ukáže čas.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Přes Sedlice nejede jen Morava, Pardubice a část Rychnovska, ale taky téměř celý HK.
D11 od HK dál na sever bude jako málokterá česká dálnice trpět nárazovou "turistickou" dopravou do Krkonoš. V sobotu před polednem jsem jel od HK na Jaroměř a provoz tam byl takový, že jsem si připadal jak někde u Prahy. Navečer cestou zpátky byla D11 "prázdná" jako vždycky.
D35 jistě zahýbe s dopravou i v úseku Sedlice-ČKD, protože až bude kompletní D35 a jednou S73 + I/35 přes od Jičína do Turnova, tak se ty dálkové trasy jistě dost promění. Spolu s dopravním proudem, co se přižene od S3/S5 z Polska doprava na tomhle úseku jistě zhoustne.
Taky je potřeba počítat s tím, že až bude D11 i D35 hotová, tak vzroste počet aut v kraji s dálniční známkou. Tu si teď velká část lidi z KHK kraje odpustí, když je tu zatím jen ten kousek D11 do Jaroměře.
D11 od HK dál na sever bude jako málokterá česká dálnice trpět nárazovou "turistickou" dopravou do Krkonoš. V sobotu před polednem jsem jel od HK na Jaroměř a provoz tam byl takový, že jsem si připadal jak někde u Prahy. Navečer cestou zpátky byla D11 "prázdná" jako vždycky.
D35 jistě zahýbe s dopravou i v úseku Sedlice-ČKD, protože až bude kompletní D35 a jednou S73 + I/35 přes od Jičína do Turnova, tak se ty dálkové trasy jistě dost promění. Spolu s dopravním proudem, co se přižene od S3/S5 z Polska doprava na tomhle úseku jistě zhoustne.
Taky je potřeba počítat s tím, že až bude D11 i D35 hotová, tak vzroste počet aut v kraji s dálniční známkou. Tu si teď velká část lidi z KHK kraje odpustí, když je tu zatím jen ten kousek D11 do Jaroměře.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Jasně, I/35 přes Český ráj a B178 mohou navýšit intenzity na D35, a tudíž i kolem HK dal na Moravu. Ale samotná D35 mezi Jičínem a HK přeci nemůže generovat novou zátěž na D11. Jako v jaké relaci?
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
historicky - zhruba s růstem satelitů - opadal provoz u Sadské
pak od Poděbrad
aktuálně se nad 130 dostanu až ve stoupání ( když mám kliku ) k ekoduktu nebo v klesání od něj ( za EX50 )
pak už provoz celkem jde
samo mimo pátku, i když i zde došlo k posunu, dřív býval "provoz" cca, od oběda, dnes už od brzkých ranních hodin, tedy okolo 10hod
pak od Poděbrad
aktuálně se nad 130 dostanu až ve stoupání ( když mám kliku ) k ekoduktu nebo v klesání od něj ( za EX50 )
pak už provoz celkem jde
samo mimo pátku, i když i zde došlo k posunu, dřív býval "provoz" cca, od oběda, dnes už od brzkých ranních hodin, tedy okolo 10hod
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Co pozoruju z cest do kanclu v Praze na Chodově, tak od Opatovic, kde najedu na D35, mám nastavenou na tempomatu ryhclost cca 125 km/hod a většinou ho vypínám až někde u Jiren. Ale pravdou je že vyjíždím z HK ráno cca ve čtvrt na šest. Ale i tak je na dálnici dost hustý provoz. Zpátky jezdím z Prahy cca mezi třetí a půl čtvrtou a opět jedu cca těch 125. Stále platí že hodně ubývá aut u Poděbrad a pak hodně u Sedlic kde to odbočuje na D35.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Velkou výhodou jedenáctky je, že tu není žádné stoupání, kde by kamiony zpomalovaly provoz. Kromě Kozí hůrky, kde stoupací pruh klidně mohl být. Jenže kvůli ladným křivkám ekoduktu už asi být nemůže Teď to ještě nevadí, ale až D11 zavalí kamiony z D1, nechci zůstat trčet v pravém .-)
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023