I/13 Svor, křižovatka
I/13 Svor, křižovatka
Oznámení záměru:
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=LBK384
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=LBK384
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
tak to jde o změnu, dříve se tam měla stavět MÚK
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
ach jo, a ja myslel, ze era "kruhakovani" na hlavnich tazich uz skoncila... tohle je misto jako delane pro trubkovou MUK. proc to jde u bilyho kostela a na te same silnici, o par kilometru dal se to zase takhle zprasi?
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Tak ono hodně na pytel je to už zde takže proč o kus dál stavět plnohodnotnou trubku, že? Zkrátka si musíme uvědomit, že nemůžeme stavět futuristické stavby tam, kde to není až tolik potřeba. Pokud je kruhový objezd s dostatečným průměrem, tak je to ok...
Celá I/13 je zmršená a bez jednoznačné koncepce, nelze se tedy divit ničemu. Prostě luxusní spojnice na 100+ km/h to v celku bohužel nikdy nebude.
Celá I/13 je zmršená a bez jednoznačné koncepce, nelze se tedy divit ničemu. Prostě luxusní spojnice na 100+ km/h to v celku bohužel nikdy nebude.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Souhlas, je to prasárna, měly by se raději stavět normální MÚK.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
ty kruhaky v novym boru jsou pro me novinka. ja kdyz jedu do liberce, tak pres n. bor nejezdim, takze koukam. odkdy to tam je? nutno ale podotknout ze to "predkruhakovy" reseni bylo taky neprilis inteligentni.martini píše:Tak ono hodně na pytel je to už zde takže proč o kus dál stavět plnohodnotnou trubku, že?
to si nemyslim. radsi se vyplati pockat, nez stavet za drahy penize (jestli to bude velkej kruhak, tak rozhodne za hubicku nebude) neco, co zazdi moznost rozumnyho dopravniho reseni definitivne...martini píše:Zkrátka si musíme uvědomit, že nemůžeme stavět futuristické stavby tam, kde to není až tolik potřeba. Pokud je kruhový objezd s dostatečným průměrem, tak je to ok...
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
V letáku ke stavbě "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat"banjo píše:ty kruhaky v novym boru jsou pro me novinka. ja kdyz jedu do liberce, tak pres n. bor nejezdim, takze koukam. odkdy to tam je? nutno ale podotknout ze to "predkruhakovy" reseni bylo taky neprilis inteligentni.martini píše:Tak ono hodně na pytel je to už zde takže proč o kus dál stavět plnohodnotnou trubku, že?
to si nemyslim. radsi se vyplati pockat, nez stavet za drahy penize (jestli to bude velkej kruhak, tak rozhodne za hubicku nebude) neco, co zazdi moznost rozumnyho dopravniho reseni definitivne...martini píše:Zkrátka si musíme uvědomit, že nemůžeme stavět futuristické stavby tam, kde to není až tolik potřeba. Pokud je kruhový objezd s dostatečným průměrem, tak je to ok...
je na situační mapce(malá mapička vpravo na velké mapě) namalováno plánované pokračování silnice I/9 směrem k této MUK - pravděpodobně se počítá s tím, že se I/9 napojí tam, kde dnes z této MUK vede ona silnice třetí třídy. Tedy ony kruháky nebudou brzdit I/9 ale pouze ostatní dopravu. Nemáte někdo podrobný plán severního napojení obchvatu České Lípy? Na webu RSD jsou pouze části ,,Sosnová MUK'' a "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat" - další pokračování tam není zdokumentováno a myslím, že by objasnilo problematiku těhto kruháků.
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Ano přesně tak, přeložka I/9 od Dolní Libchavy se napojí na tu trojku, co tak vede nikam od MÚK I/9 a I/13.
Leták by časem měl být jako na všechny stavby, které se budou někdy stavět.
Leták by časem měl být jako na všechny stavby, které se budou někdy stavět.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Taky bych tam radši viděl MÚK, ale nakonec to možná tak hrozný nebude. Vnější průměr křižovatky má být 120 m a v oznámení se dále píše:
Víc mě mrzí třeba tento kruhák, jelikož je na čtyřpruhu.Důležitým faktem je, že je možná výhledová přestavba úrovňové okružní křižovatky na mimoúrovňovou.
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
no jo, jenze kdyby nekdo mel vsech pet pohromade, tak misto stavby tehlech s prominutim trotlovskejch kruhaku kousek devitky a bylo vymalovano. mimochodem takhle se to melo resit uz od zprovozneni tyhle MUK, ne cekat az tam nekdo postavi kruhaky a uz vubec ne cekat veky veku na prelozku k dolni libchave! porad by to provizorium bylo rozumnejsi, nez tohle.THX-1138 píše:V letáku ke stavbě "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat" je na situační mapce(malá mapička vpravo na velké mapě) namalováno plánované pokračování silnice I/9 směrem k této MUK - pravděpodobně se počítá s tím, že se I/9 napojí tam, kde dnes z této MUK vede ona silnice třetí třídy. Tedy ony kruháky nebudou brzdit I/9 ale pouze ostatní dopravu. Nemáte někdo podrobný plán severního napojení obchvatu České Lípy? Na webu RSD jsou pouze části ,,Sosnová MUK'' a "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat" - další pokračování tam není zdokumentováno a myslím, že by objasnilo problematiku těhto kruháků.
no to je hrozny, to me s***e jeste vic, nez kdyby tam udelali kruhak s prumerem 30m. protoze zkuste odhadnout, kolik bude stat takhle obrovskej kruhak - o kolik to bude levnejsi, nez trubka? to je krasny, ze to jednou pujde prestavet na MUK, ale zase za cenu dalsich nemalych investic - odhaduju, ze se ten kruhak premosti a rampy z I/13 do nej budou ustit, takze ridici jedouci na rumburk budou krouzit po upne zbytecnym kruhaku misto aby projeli po trubce. fakt uzasny. ale ja uz se nedivim nicemu...andy píše:Taky bych tam radši viděl MÚK, ale nakonec to možná tak hrozný nebude. Vnější průměr křižovatky má být 120 m a v oznámení se dále píše:Důležitým faktem je, že je možná výhledová přestavba úrovňové okružní křižovatky na mimoúrovňovou.
jeste poznamka k tomu giga kruhaku u mostu - naklady na nej byly myslim kolem 130 milionu kc - jednoduse lze porovnat co se tam za tenhle balik zmenilo: PRED a PO. naproti tomu treba MUK vysocany obsahujici pres pul kilometru novyho ctyrpruhu, vic nez kilometrovou prelozku I/27 s nadjezdem a dvema kruhaky, kus doprovodny silnice a zhola zbytecnou megalomanskou autobusovou zastavku s tocnou stala cca 270 milionu (se uvadela pred prilepenim MUK k useku R7 k bitozevsi, ke kteremu doslo v prubehu stavby). je na kazdym, jaky zaver si z toho vyvodi, ale ja mam jasno - stavet obri kruhaky je blbost a nevyplati se to...
Naposledy upravil(a) banjo dne 5.10.2009 16:18:09, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Souhlas, ale u toho kruháče v Mostě tam ještě byly postaveny také lampy, asi 100 metrů čtyřpruhu s betonovou zábranou směrem na Chomutov, 2 zastávky se zábradlím, lávka pro pěší, protihlukové stěny.. Tohle u R7 myslím nenajdeš a to určitě nějak muselo navýšit cenu na těch cca 130 milionů, který uvádíš.banjo píše:jeste poznamka k tomu giga kruhaku u mostu - naklady na nej byly myslim kolem 130 milionu kc - jednoduse lze porovnat co se tam za tenhle balik zmenilo: PRED a PO. naproti tomu treba MUK vysocany obsahujici pres pul kilometru novyho ctyrpruhu, vic nez kilometrovou prelozku I/27 s nadjezdem a dvema kruhaky, kus doprovodny silnice a zhola zbytecnou megalomanskou autobusovou zastavku s tocnou stala cca 270 milionu (se uvadela pred prilepenim MUK k useku R7 k bitozevsi, ke kteremu doslo v prubehu stavby). je na kazdym, jaky zaver si z toho vyvodi, ale ja mam jasno - stavet obri kruhaky je blbost a nevyplati se to...
Ale jinak souhlasim, že takový řešení křižovatek mimo obec je prasárna a nesmysl, zvlášť ten kruháč u Mostu na silnici dálničního typu (!) a s tou špatně navrženou odbočkou na Bílinu (!). Fakt nechápu co za idioty tohle vymyslelo.
Ještě že křižovatky mezi Chanovem a Vtelnem u mostu s I/27 a I/13 byly postaveny za komoušů. Díky tomu jsou všechny MÚK. Stavět to dnes, tak je to kruháč za kruháčem..
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 - okružní křižovatka s I/9 a východní obchvat Svoru
Závěr zjišťovacího řízení: Záměr nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona č. 100/2001 Sb.
Re: I/13 Svor, křižovatka
Oprava silnice zkomplikuje cestu k česko-německé hranici
(...)
Silnice I/13 a křižovatka se silnicí I/9 je místem častých dopravních nehod. I proto ŘSD připravuje velkou stavbu kruhového objezdu, který by měl v budoucnu nebezpečnou křižovatku nahradit a zajistit také větší plynulost provozu na obou silnicích. Stavba objezdu o průměru 120 metrů přijde na několik desítek milionů korun, kvůli napjatému rozpočtu ale ŘSD nepočítá se zahájením stavby dřív než za pět let. Letos proto bylo nutné investovat do oprav křižovatky i navazujících komunikací, jejíchž povrchy byly zničené těžkou dopravou. Oprava silnice I/13 přijde na 23,65 milionu korun...
(...)
Silnice I/13 a křižovatka se silnicí I/9 je místem častých dopravních nehod. I proto ŘSD připravuje velkou stavbu kruhového objezdu, který by měl v budoucnu nebezpečnou křižovatku nahradit a zajistit také větší plynulost provozu na obou silnicích. Stavba objezdu o průměru 120 metrů přijde na několik desítek milionů korun, kvůli napjatému rozpočtu ale ŘSD nepočítá se zahájením stavby dřív než za pět let. Letos proto bylo nutné investovat do oprav křižovatky i navazujících komunikací, jejíchž povrchy byly zničené těžkou dopravou. Oprava silnice I/13 přijde na 23,65 milionu korun...