To prave neni uplne pravda... Zrovna v tomto miste by to bylo mimoradne narocne, mozna i neresitelne, vzhledem k huste zastavbe a velmi melkemu nadlozu v miste zausteni tunelu (v jednom miste ca. 3 metry pod sklepem jednoho z domu, nebo si dokonce vybavuju studnu zastizenou v kalote jedne z trub tunelu). Rozsireni tubusu o dalsi jeden jizdni pruh by byla, troufnu si rict, vyznamna komplikace...Aram96 píše: Samozřejmě, že by si to vyžádalo širší tunel v délce třeba 50-100 m, to není nic, co by nešlo postavit.
Ja si myslim, ze nikdy nebylo zamerem, aby tranzitni doprava (ani nakladni, ani osobni) jezdila po Hradecke, a to uz od uplneho zacatku budovani VMO. Vzpomente, jak vypadala MUK Hradecka/Zabovreska pred stavbou tunelu (muzete si osvezit pamet napr. tady https://mapy.cz/s/jebasuveta). Tam bylo zjevne, ze puvodni plan byl pokracovat po povrchu prutahem pres Krpole, a na Hradeckou vedla pouze prudka zpetna rampa. Pri preprojektovani teto MUK bohuzel puvodni zamer asi pretrval...Aram96 píše:Podle mě je za tím to, aby Hradeckou jezdilo co nejméně aut, nejspíš kvůli hluku.
(Btw. ja osobne jezdim prakticky vyhradne po Hradecke..)