I/11 průtah Ostravou (Rudná)
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Na úřední desce kraje visí návrh na SMV v úseku MÚK Poruba s II/647 - MÚK Rudná s D1. MPR je 90 km/h. https://www.msk.cz/elud_detail.html?c=Veřejné vyhlášky&d=KUMS0B5FJRRY%230
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
to s tou mpr nelze logicky vysvětlit... kdybych podle toho jezdil, tak by mi musela asi prasknout cévka
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: Silnice pro motorová vozidla (SMV) v novém pojetí
Majkii píše:Návrh OOP: Prodloužení stávající SMV o úsek sil. I/11 MÚK Poruba – MÚK Rudná
Prozatím s 90, po doplnění bezpečnostních prvků zajistí správce silnice snesení omezujícího dopravního značení.
že prodlouží jeden připojovák na múk rudná... kristova hodino, viděl někdo z pražské společnosti Disk dopravní značení múk svinov alespon na ortofoto mapě? při rekonstrukci mostů v nedávné době a související pokládce nových AHV provedli VDZ opět tak, že připojováky jsou nesmyslně krátké, přičemž, na ortofoto snímcích jde hezky vidět by mohly být o dobrých 150 m delší (až za zrušené zastávky), zpevněná krajnice je tam dostatečně široká pro plnohodnotný připojovák. a to jen za cenu barvy.
obdobné zvěrstvo vzniklo i na múk u shopping parku na připojení směr opava (před rekonstrukcí připojovák končil až za mostem přes odru, nyní končí již před, zkrácení o 167 m), ale takových problémů máme v ostravě více.
k zachování pohybu i nemotorové dopravy v úseku múk rudná až múk shopping park se nebudu raději vyjadřovat.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: Silnice pro motorová vozidla (SMV) v novém pojetí
Tedy nějaké lhůty na prozkoumání návrhu. Pak výběrko na dodavatele. Reálný termín? 6/2021?Majkii píše:Návrh OOP: Prodloužení stávající SMV o úsek sil. I/11 MÚK Poruba – MÚK Rudná
Prozatím s 90, po doplnění bezpečnostních prvků zajistí správce silnice snesení omezujícího dopravního značení.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Silnice pro motorová vozidla (SMV) v novém pojetí
Spekulace o tom jak ke zpr.sení mohlo dojít:evilcleaner píše:...při rekonstrukci mostů v nedávné době a související pokládce nových AHV provedli VDZ opět tak, že připojováky jsou nesmyslně krátké, přičemž, na ortofoto snímcích jde hezky vidět by mohly být o dobrých 150 m delší ...
...obdobné zvěrstvo vzniklo i na múk u shopping parku na připojení směr opava (před rekonstrukcí připojovák končil až za mostem přes odru, nyní končí již před, zkrácení o 167 m)...
- v prvním případě jenom obnovili původní DZ podle pasportu, neexistovala projektová dokumentace
- v druhé případě...?
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: Silnice pro motorová vozidla (SMV) v novém pojetí
múk shopping park - nakreslili průběžné pruhy moc široké a připojovák se potom na most nechtěl moc vejít, hezky to jde vidět na ortofoto mapách. původní délka byla od samotného zprovoznění křižovatky pořád stejná.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Bez velkých komentářů se doplňuje taky zpoplatnění pro nákladní dopravu na PR. Zatím tam není.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Silnice pro motorová vozidla (SMV) v novém pojetí
U provádění VDZ máme zřejmě na vybranou:evilcleaner píše:...nakreslili průběžné pruhy moc široké a připojovák se potom na most nechtěl moc vejít...
1) zkopíruje se nevyhovující VDZ
3) ani to nevyhovující VDZ se neprovede, protože to někdo zk.rví ještě víc; co na to PČR?
Není zakopaný pes ve Vyhlášce č. 104/1997? Ta v § 9 rozlišuje mezi "souvislou údržbou" a "stavebními pracemi". I velkoplošná výměna obrusné vrstvy (často i podkladní) v ceně desítek milionů je souvislá údržba, která slouží k zachování a k obnově původních vlastností vozovky komunikace. Naproti tomu "stavební práce" zlepšují kvalitu stavby a zvyšují bezpečnost provozu. Opravou dochází k obnově či zlepšení některých parametrů dalších součástí a příslušenství komunikace.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Zvýšení rychlosti na 110 km/h na úseku D1 - Poruba by mělo následovat po odstranění bezpečnostních deficitů - hlavně pevných překážek a nevyhovujících svodidel. ŘSD Ostrava už na tom pracuje.
Re: I/11 průtah Ostravou (Rudná)
https://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy ... mi-20.html
Zajímalo by mě, jestli když se to tak dlouho připravovalo, zda bude stavba koordinována s přesunem tramvajové trati pod mosty, resp. přestavbou křižovatky na MÚK.....
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.pdf
Zajímalo by mě, jestli když se to tak dlouho připravovalo, zda bude stavba koordinována s přesunem tramvajové trati pod mosty, resp. přestavbou křižovatky na MÚK.....
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.pdf
Re: I/11 průtah Ostravou (Rudná)
včera začali chystat převedení jízdy ve směru od Opavy na centrum na PR, takže že by konečně po více jak roce se začalo něco s gabiony dělat?
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 průtah Ostravou (Rudná)
Skoda ze prutah rudne Ostravou nikdo neresi. Toto byla jedinečná příležitost jak sundat mosty, které devastaci podmínky pro život v dané lokalitě a dostat rudnou v úseku od plzeňské po misteckou pod zem. Samozřejmě by to stalo raketu, ale význam komunikace, přínosy v bezpečnosti, rychlosti průjezdu, snížení emisí na jedné straně a humanizace prostoru kolem současného ctyrpruhu na straně druhé... podle mě to žádné jiné smysluplne řešení nema. Jinak z toho navždy bude vyloučena lokalita pro život, uživí se nějaký lehký průmysl, kterému nevadí kolony poskakujicich aut.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 průtah Ostravou (Rudná)
evilcleaner píše:Skoda ze prutah rudne Ostravou nikdo neresi. Toto byla jedinečná příležitost jak sundat mosty, které devastaci podmínky pro život v dané lokalitě a dostat rudnou v úseku od plzeňské po misteckou pod zem. Samozřejmě by to stalo raketu, ale význam komunikace, přínosy v bezpečnosti, rychlosti průjezdu, snížení emisí na jedné straně a humanizace prostoru kolem současného ctyrpruhu na straně druhé... podle mě to žádné jiné smysluplne řešení nema. Jinak z toho navždy bude vyloučena lokalita pro život, uživí se nějaký lehký průmysl, kterému nevadí kolony poskakujicich aut.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Titulek není úplně korektní, ale masakr to bude: Do dvouletého uzavření Rudné ulice zbývají jen týdny!
Zdroj: https://karvinsky.denik.cz/z-regionu/do ... 11029.html
Zdroj: https://karvinsky.denik.cz/z-regionu/do ... 11029.html
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Bude to stejné jako uzavírka mostu přes Ostravicic - jeden most zůstane pro oba pruhy.
Ale masakr to bude určitě.
Ale masakr to bude určitě.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Ty kráso. Pěkný. Ten most tam je jenom kvůli té železniční vlečce ne ? Asi bych jezdil přes Ruskou.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Bohužel je to jediná vlečka do Vítkovic.Warcz píše:Ty kráso. Pěkný. Ten most tam je jenom kvůli té železniční vlečce ne ? Asi bych jezdil přes Ruskou.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Pokud vím, tak v plánu je přesunutí tramvajové tratě pod tyto mosty a zrušení světelné křižovatky u stadionu. Nechápu, proč se to neudělá současně. Beru, že tam je jiný investor, ale to občana jaksi nezajímá a pokud by se úřady dohodly, byl by výsledek pro lidi mnohem příznivější a lépe by se dalo obhájit to dvouleté dopravní peklo....
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Jako, že se občané budou oblbovat? Pokud se bude dělat přeložka tramvaje, tak o ní motoristé na I/11 nebudou vědět.Brzda píše:... pokud by se úřady dohodly, byl by výsledek pro lidi mnohem příznivější a lépe by se dalo obhájit to dvouleté dopravní peklo....
Občani se oblbovali již v případě opravy ulice Hlučínská, kde si všichni (náměstkyně ostravského primátora Zuzana Bajgarová (ANO) a generální ředitel dopravního podniku Daniel Morys) libovali, jak se jim opravu podařilo časově sladit s opravou mostu na I/56 u Outlet Areny Moravia. Skutečnost však popsali novináři: "V praxi to znamená, že pokud řidiči směřují z Hlučína směrem na Ostravu, dostanou se sice v Petřkovicích přes most, ale už po několika stech metrech je zastaví uzávěra na opravované silnici. Z druhé strany se k mostu ani nedostanou."
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/mos ... zpravy_jog
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Ta informace o šalině je zajímavá. Netušíte kudy to povede ? Takhle ? https://mapy.cz/s/nodehakalu
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Zdravím,
tady https://www.msstavby.cz/demolice-jereme ... 9-04-2016/ lze najít obrázek jak má vypadat křižovatka v budoucnu (jestli někdy bude).
tady https://www.msstavby.cz/demolice-jereme ... 9-04-2016/ lze najít obrázek jak má vypadat křižovatka v budoucnu (jestli někdy bude).
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Ta přeměna křižovatky je stavba, která má mít v Ostravě prioritu srovnatelnou s dostavbou Místecké.
Dále tlačit na výstavbu ramp Rudná - Místecká a zrušení dalších světel.
A pak výstavba několika lávek pro pěší a zrušit další semafory na Rudné.
Protože na 1,6 km je 6 semaforů. Auta tam stojí a přispívají ke znečištění. Tak by to projela rovnoměrnou rychlostí a emise by se snížily.
Dále tlačit na výstavbu ramp Rudná - Místecká a zrušení dalších světel.
A pak výstavba několika lávek pro pěší a zrušit další semafory na Rudné.
Protože na 1,6 km je 6 semaforů. Auta tam stojí a přispívají ke znečištění. Tak by to projela rovnoměrnou rychlostí a emise by se snížily.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Měli by požádat Hornbach, ten to umí.davidb píše:Dále tlačit na výstavbu ramp Rudná - Místecká...
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Na to byla i EIA se stejnou situačkou.Ranma píše:Zdravím,
tady https://www.msstavby.cz/demolice-jereme ... 9-04-2016/ lze najít obrázek jak má vypadat křižovatka v budoucnu (jestli někdy bude).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)